• 1
  • 2
2020-10-27, 01:07
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Tjena.
Har 600k , med 300 vill jag antingen investera, köpa något för 300k sälja de med lite vinst mot kontant kontant.
Vad hade ni köpt?
Jag vill ha mina jävla kontanter av banken men inte 15k i veckan och swisha halva Sverige. Bensinen kostar mer.
Köpa btc för allt? Jag vill ha kontanter eller investera i något som garanterat ger utdelning.

Sälja droger och sånt snack går bort.

Sen om man gör de på de fula sättet för att få de kontant spelar ingen roll.

Boka 300k kontanter av banken var värre än att bli av med tiggaren utanför Ica.
Och nej detta är inte penningtvätt! Det är vita pengar från stort svenskt bolag.

Lek fritt med tanken! Alla idéer är bra idéer. Vill du inte skriva den öppet så skicka ett pm!

Kärlek flashback
Citera
2020-10-27, 01:08
Medlem
bithaxs avatar
Bränn dom på en resa efter att covid är över.
Citera
2020-10-27, 01:10
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Bränn dom på en resa efter att covid är över.

De är redan planerat.
Bil köpt. Cross, fyrhjuling.

Har de ja vill ha

Men mina kontanter. Vänta 7 arbetsdagar på banken
Citera
2020-10-27, 01:14
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Kommer inte ha en krona till hos dom jävlarna.
Tvätta pengar uta helvete kan dom själva göra men hämta ut sina egna det är ett projekt som heter duga och 700 förhör

F ck swedbank, nordea, seb, habdelsbanken... forex ni va bra tills ni också blev lika giriga
Citera
2020-10-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
Tjena.
Har 600k , med 300 vill jag antingen investera, köpa något för 300k sälja de med lite vinst mot kontant kontant.
Vad hade ni köpt?
Jag vill ha mina jävla kontanter av banken men inte 15k i veckan och swisha halva Sverige. Bensinen kostar mer.
Köpa btc för allt? Jag vill ha kontanter eller investera i något som garanterat ger utdelning.

Och nej detta är inte penningtvätt! Det är vita pengar från stort svenskt bolag.

Lek fritt med tanken! Alla idéer är bra idéer. Vill du inte skriva den öppet så skicka ett pm!

Kärlek flashback

Jag förstår inte? Vill du få ut vita pengar från banken? Hur skulle det i så fall kunna bli penningtvätt?
Citera
2020-10-27, 01:16
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag förstår inte? Vill du få ut vita pengar från banken? Hur skulle det i så fall kunna bli penningtvätt?

De finns alltid stjärnor som kommer med kommentaren pengar tvätt så jag la svaret redan i trådstart.
Dåligt utvecklat av mig.

Orkar inte alla jävla frågor och vänta 7 arbetsdagar. Ska köpa saker kontant de ska dom skits i vad de är ... men ikke
Citera
2020-10-27, 01:20
Medlem
xposures avatar
Vad har du som du saknar?
Har du ett bra ställe att bo?
Något du vill renovera kanske?
Citera
2020-10-27, 01:24
Medlem
Citat:
Tjena.
Vad hade ni köpt?

Kärlek flashback

För några år sedan så var du hemlös och sov i trapphus, detta gjorde du i nästan 16 år. Hur kan du plötsligt ha 600 000 kr?
Citera
2020-10-27, 01:26
Medlem
Köp Mark
Citera
2020-10-27, 01:30
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gredsson
För några år sedan så var du hemlös och sov i trapphus, detta gjorde du i nästan 16 år. Hur kan du plötsligt ha 600 000 kr?

Gick från zero till hero. 600 är bara en del av vad tjänat ihop. Var smart i rätt tillfälle
Citera
2020-10-27, 01:31
Medlem
Citat:
Gick från zero till hero. 600 är bara en del av vad tjänat ihop. Var smart i rätt tillfälle

Utveckla?
Citera
2020-10-27, 02:06
Medlem
GoUoDs avatar
Köp en 65 mustang, 67 impala, oldsmobile, 65 SL merca, saab 92, volvo p1800, lågmilad amazon osv. och vänta.
Senast redigerad av GoUoD 2020-10-27 kl. 02:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in