Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Helt ok👍 Ser nå at siste ektepakt ble undertegnet 4 dager før julaften, ikke julaften. Bjørn Brodwall sier han aldri kunne satt opp ektepakten fra 1993 som gjorde at hun kunne mistet hjemmet sitt. Men han hadde ikke noen samvittighetskvaler ved å sette opp den første ektepakten. Det er noe å merke seg, for den var jaggu ikke stort bedre. Og hvem er de vitnene? De må jo ha vært helt nedsnødd.
Mht dele på utgifter: en ektemann som krever en kontrakt underskrevet fire dager før jul, som krever at kona skal tjene egne penger fra yngste barnet er 18 år, (selv om hun sikkert ikke hadde noe i mot å jobbe, det er noe med fornedrelsen at det skulle være i en ektepakt) og alt det andre nedbrytende i den, også er troendes til å kreve at hun bidrar til felles utgifter når hun er i jobb. For meg er det ikke fri fantasi, men noe jeg ser på som meget sannsynlig. Jeg tror vi vil høre mer om at hun måtte dele 50/50 på strømregninger og andre felles regninger. Vi har sett årsinntekten hennes. Det kan være en del utgifter ved å ha hus. Jeg tror hun har hatt det trangt økonomisk. Politiet har nok fått en del vitnemål på det.
Det var denne kommentaren fra Sugar-Daddy jeg kommenterte:
"Etter hva jeg har hørt så solgte AE huset etter sine foreldre og brukte pengene på familie og ferie for mannen hennes var for gnien til det"
Hvorpå jeg repliserte:
"Dette er et klassisk eksempel på hva flere har skrevet om tidligere. "Etter hva jeg har hørt" "Hun måttte betale husleie i S4.". Eksemplene er tallrike.
Man stoler 110% på påstandene som kommer fra anononym kilder, så lenge påstandene er egnet til å styrke egen teori. Legger andre brukere ut linker som kan tyde på noe som rokker ved påstandene , for eksempel ved å vise til at andre har oppfattet situasjonen annerledes, ignoreres uttalelsene fra sistnevnte. Til tross for at sistnevnte (venninner av AEH) har stått frem i media med navn og bilde. Ikke nok med at sistnevnte kilder blir ignorerte, i senere diskusjoner later man som om disse kildene ikke eksisterer."
Og litt senere:
"Beklager, hvis jeg har vært uklar.
Det jeg mener, er at dette fortsatt er et rykte. Et rykte blir ikke til et faktum, selv om ti personer oppfatter utsagnet logisk, og deretter bidrar til å spre dette ryktet.
Sugar-Daddy startet jo kommentaren med "Etter hva jeg har hørt...."