2020-10-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt Tisdag/Onsdag bör dom köra förbi Creepy Uncle Joe... Vi får hålla kontakten du och jag.
Se detta som något roligt nu Hindenburg, du får vara en god förlorare helt enkelt.

Intressant sak är att Pensionärer verkar öka sitt röstande på Trump. En av de tyngsta pensionärs countys Sumter County kommer här:
Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

I Sumter ligger Republikanerna nu +3% från 2016 nivåer.

Heja Heja!
Fortfarande inget svar från dig varför du avfärdar alla mätningar som visar Biden före förutom bitarna av dom som talar om vilka som röstar tidigt respektive vilka som röstar valdag? Uppenbart hur du bara väljer den delen av mätningarna som passar din agenda. Om en tror på det mätningarna säger om vem som röstar när borde ju en ärlig person också då medge att dessa mätningar också visar Biden i ledning.
Medlem
Trump går mot stor seger!

Det kom i eftermiddag dom absolut bästa siffrorna för Trump. Jag ligger fortfarande efter med mina analyser men jag återkommer med orsak och verkan.

Detta är en helt aktuell, eller nästan aktuell OU och för varje dag ökar Trump. Mätningstid 21---25 oktober, Rasmussen Reports. Job aproval för Trump 52% och disapproval 46% För två dagar sedan stod siffrorna i 51%---48% och det intressanta är nu att impopularitetsfaktorn minskar.

Jag jobbar ikväll på en rättvis modell som kan ta hänsyn till röstbenägenheten.

Joe is done?
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Som sagt Tisdag/Onsdag bör dom köra förbi Creepy Uncle Joe... Vi får hålla kontakten du och jag.
Se detta som något roligt nu Hindenburg, du får vara en god förlorare helt enkelt.

Intressant sak är att Pensionärer verkar öka sitt röstande på Trump. En av de tyngsta pensionärs countys Sumter County kommer här:
Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

Heja Heja!

Jag tror Hindenburg kommer brinna och krascha på valdagen. Det känns nästan förutbestämt.
2020-10-26, 17:19
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:

Republikanerna 71%
Demokraterna 13.6%

Heja Heja!

Det verkar vara många mer eller mindre spontana rallyn för Trump. Som det i Los Angeles och "Jews for Trump" i New York. Det tyder på att Trump-gänget vädrar seger. Det finns inte alls samma "go" i Biden-lägret. Det verkar mest lita till media.

https://twitter.com/i/status/1320416928243064832
2020-10-26, 17:24
Medlem
Davys avatar
Börjar få en stark känsla av att Trump kan vinna med större marginal än mot Hillary.

Blir fint sen när Fauci får sparken valnatten. Han som gjort allt för att sabotera för Trump.

Flaggar även för Trumpvinst i New Hampshire och Minnesota.

Rustbelt tar han. Han har fixat bil- och gruvjobb.

Operation MAGA in full action!
2020-10-26, 17:24
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vi kan väl länka till lite rörliga bilder ang. valet i Florida.

Detta är VänsterTV när den är som bäst → Early Voting Battle In Florida Causes Voter Turnout Surge
John Zogby låter övertygad...och är samtidigt inte särskilt övertygad om att några 'blyga' Trumpers finns att räknas vid. Galenskaper, är det inte!?

Pollster Zogby Sees Democrats Flipping U.S. Senate
2020-10-26, 17:26
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Joe Biden kommer att besöka både Texas och Georgia denna vecka på kampanjmöten, vilket är intressant eftersom Biden-kampanjen anser att båda dessa stater är inom räckhåll. I båda staterna är det i stort sett jämnt.

https://www.nbcnews.com/politics/2020-election/live-blog/election-live-updates-trump-biden-campaign-senate-readies-barrett-supreme-n1244715
2020-10-26, 17:27
Medlem
zergrushs avatar
Har Donald & Co. egentligen något annat att komma med i nuläget...?
https://thehill.com/homenews/campaign/521868-gop-pollster-luntz-blasts-trump-campaign-as-worst-hes-ever-seen
Citat:
GOP pollster Luntz blasts Trump campaign as worst he's ever seen
Prominent Republican pollster Frank Luntz blasted President Trump and his campaign on Tuesday for focusing on Hunter Biden in the stretch run to Election Day, calling Trump’s campaign the worst he’s ever seen and saying the president’s advisers should be “brought up on charges of political malpractice.”

Speaking at a briefing for the British strategic advising company Global Counsel, Luntz said Trump’s advisers have “their heads up their asses” if they think Hunter Biden will be a winning issue for them.

För opinionen för honom blir verkligen inte bättre. Hur ska det gå för personkulten på Betsson egentligen?
https://twitter.com/PpollingNumbers/status/1320702220900454400
Citat:
#NEW @YouGovAmerica/@ElectionsCenter Poll:

• Wisconsin:
    Biden 52% (+10)
    Trump 42%
  • Michigan:
    Biden 53% (+9)
    Trump 44%
  • Pennsylvania:
    Biden 52% (+8)
    Trump 44%
(LV, 10/13-21):
Men lärjungarna verkar se något helt annat...? Man blir nyfiken var dessa makalösa belägg kan beskådas:
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Trump går mot stor seger!

Det kom i eftermiddag dom absolut bästa siffrorna för Trump.
Som synes spelar verkligheten en ganska oviktig och perifer roll i deras allt mer slutna bubbla.

Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
???
Valet 2018 sa Rasmussen att Republikanerna skulle vinna "generic congressional vote" med 1%, slutade med att Demokraterna vann med 8.4%. Lät ju ganska kasst tycker jag.
Sektens TRO på den utvalde HERRENS SANNE PROFET kommer ge dem den vägledning de behöver...
https://www.salon.com/2020/08/09/trumps-presidency-is-a-death-cult_partner/
Citat:
Trump’s presidency is a death cult
The fact that Trump and his supporters want us to tolerate preventable deaths from COVID reveals their true nature
2020-10-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Vet inte riktigt hur det var svar på det jag skrev. Jag bad humanlife komma med konkreta exempel på vad för råd och rekommendationer som Trump skulle infört. Detta då jag var genuint nyfiken på vad som kunde förändrat antalet smittade och avlidna i USA rejält.

Vad gäller förtroende osv, det som du skriver, är det en helt annan sak. I Sverige har vi haft högt förtroende för FHM, ändå har vi betydligt fler smittade och avlidna än våra grannländer.
Att Trump borde varit meta tydlig i sitt ledarskap kring coronan osv är en helt annan diskussion, där du har många goda poänger.

Jag kan ha missuppfattat naturligtvis.
Jag tolkade humanlifes inlägg som ett inlägg i debatten om huruvida Trump bör eller inte bör hållas ansvarig, jag tolkade ditt svar som en kritik mot det (eftersom ingen av oss troligtvis vet exakt vilka åtgärder som bör införas). Därför svarade jag med att det inte riktigt är det relevanta här - uppfattningen hos befolkningen är det relevanta. Hur rättvis den bedömningen är kan vi ju debattera. Jag gör ju caset att det är ganska rättvist att bedöma en president hårt.
2020-10-26, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
LZ 129 Hindenburg (tyska: Deutsches Luftschiff Zeppelin #129; Registrering: D-LZ 129) var ett tyskt luftskepp (zeppelinare). Hindenburg var uppkallad efter den tyske rikspresidenten Paul von Hindenburg. Det var det största luftfartyg som någonsin har byggts, men har blivit mest ihågkommet för den katastrof då hela skeppet fattade eld och havererade inför flera filmkameror.

ÖDET KAN INGEN UNDKOMMA
Minns hur alla Trumpers var övertyga här inne om att Republikanerna skulle vinna Representanthuset 2018, samma snack om hur mätningarna var fejk och meningslösa anekdoter om rallies som nu. Vi vet ju alla hur det gick.
2020-10-26, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Joe Biden kommer att besöka både Texas och Georgia denna vecka på kampanjmöten, vilket är intressant eftersom Biden-kampanjen anser att båda dessa stater är inom räckhåll. I båda staterna är det i stort sett jämnt.

https://www.nbcnews.com/politics/2020-election/live-blog/election-live-updates-trump-biden-campaign-senate-readies-barrett-supreme-n1244715
Tror det är Kamala Harris dom tänkt skicka till Texas men din poäng kvarstår!
2020-10-26, 17:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om Sverige gjort rätt kan du inte svara på.
Men att usa har gjort fel, det är du säker på.

Jag lämnar det så här. Lycka till.

Med tanke på att USA har betydligt fler döda än Sverige så har de definitivt hanterat pandemin betydligt sämre än vad Sverige har, eller vill du ha sagt att fler döda per en miljon är bättre, är du för folkmord (ja det är så löjlig du låter)?

Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Börjar få en stark känsla av att Trump kan vinna med större marginal än mot Hillary.

Blir fint sen när Fauci får sparken valnatten. Han som gjort allt för att sabotera för Trump.

Flaggar även för Trumpvinst i New Hampshire och Minnesota.

Rustbelt tar han. Han har fixat bil- och gruvjobb.

Operation MAGA in full action!

Vad gör du om han förlorar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in