2020-10-26, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Precis. Uppställt på det viset så är detta trams likvärdigt med Pizzagate från förra valrörelsen.
Citat:
The FBI Director is appointed for a single 10-year term by the President of the United States and confirmed by the Senate. The FBI is an agency within the Department of Justice (DOJ), and thus the Director reports to the Attorney General of the United States.

Japp, det är ju så att DOJ kan få in rapporter av vad de vill från FBI. Och det går ju inte längre att säga att Trump inte vet något, så det är ju bara att han sätter fart det.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är problematiskt så det räcker. Men att häva ur sig saker som saknar belägg och föra fram det som sanningar och påstå att de är bevisade trots att de inte alls är detta, är än mer problematiskt

Vad som gör saken ännu värre är den totala tystnaden från Bidens.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jamen dåså, då grips nog Hunter snart. Om det finns något som helst brott som han begått hoppas jag innerligen det.
Det är bara du som pratar om att Hunter ska gripas.
Citera
2020-10-26, 17:23
Medlem
magpests avatar
Citat:
Trump hade kunnat ta tag i detta i samma ögonblick som hans personliga advokat fick veta.

Dessutom så får han veta precis allt av FBI så Trump har kunnat veta sedan december.

Du menar att FBI ger allsköns känslig information till den utvecklingsstörde Trump. Fan vad efterblivet FBI måste vara enligt dig i sådana fall.
Citera
2020-10-26, 17:23
Medlem
Citat:
Trump har styrt i 4 år och FBI mörkar för Biden. Vad inkompetent ledarskap.

FBI? De som skickade ut ett dussin agenter för att undersöka ett garageöppnarhandtag? Handlingskraftiga endast när fake news media kräver.
Citera
2020-10-26, 17:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Trump har styrt i 4 år och FBI mörkar för Biden. Vad inkompetent ledarskap.

Eller så är dina hallucinationer felaktiga. Trump har inte total makt. Trump är inte diktator även om det är så du föreställt dig. Trump står inför en omfattande shadow government som motarbetar honom i det tysta.
Citera
2020-10-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Det är bara du som pratar om att Hunter ska gripas.

Jaha så det är bara jag som tycker han ska gripas. Intressant.

Citat:
The FBI Director is appointed for a single 10-year term by the President of the United States and confirmed by the Senate. The FBI is an agency within the Department of Justice (DOJ), and thus the Director reports to the Attorney General of the United States.

Jag tycker Trump skulle sätta fart på DOJ som ska prata med FBI och gripa Hunter. För är det så som det sägs så måste ju något göras. Det här är ju fel annars. Finns det bevis så gör det.
Citera
2020-10-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Du menar att FBI ger allsköns känslig information till den utvecklingsstörde Trump. Fan vad efterblivet FBI måste vara enligt dig i sådana fall.

Så du förstår att FBI inte ger känslig information till Trump, men han förstår det inte själv och det är därför han inte sparkar dem och bringar ordning. Ok.
Citera
2020-10-26, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det heter komprometterad på svenska.
Och där kommer nästa forumclown in och snackar goja. Hade du något att säga om trådämnet Hunter Biden eller ville du bara öka din postcount lite till?
Citera
2020-10-26, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Eller så är dina hallucinationer felaktiga. Trump har inte total makt. Trump är inte diktator även om det är så du föreställt dig. Trump står inför en omfattande shadow government som motarbetar honom i det tysta.

Trump säger ju att han ska sparka folk på FBI. Kan han inte det menar du? Ljuger Trump?
Citera
2020-10-26, 17:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Exempelvis så många gånger som man sett dina försök att förvanska saker så har du noll trovärdighet.
Jag vet redan att jag är illa omtyckt av folk som saknar källkritik och ogillar faktagranskning, men lögner om förvanskningar kommer inte få mig att sluta.
Citat:
Till och med nu så sitter du och inverterar verkligheten.

Inverterar verkligheten? På vilket sätt är det att invertera verkligheten när jag påpekade att det inte finns någon trovärdig källa till den påstådda dagboken? Försök gärna med fakta istället för skällsord.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2020-10-26 kl. 17:31.
Citera
2020-10-26, 17:30
Bannlyst
Citat:
Trump sitter på makten. Har du ens en hjärna?
Nog för att USA är rätt sopigt men att de skulle låta en barnpedofil vara när hela världen vet att det är så. Eller menar du att ingen tar bilderna på allvar alls?

Hur länge fick epstein härja? Var det med presidenternas tysta godkännande? (Iaf nog clinton)

De har låtit barnpedofiler härja förut. Och kan göra det igen.
Trump försöker stoppa det. Och bara för att trump sitter på "makten" så ger inte pedofilerna upp.

Du är förståndshandikappad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in