2020-10-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag hoppas självklart att han blir gripen om det finns skäl för det. Det är väl ändå självklart?

Sen har jag ALDRIG skrivit ett önskat att Biden ska vinna presidentvalet. Jag tycker Trump är en intressant personlighetsstörd människa som jag vill hålla reda på vad han gör för jag tycker det är roligt. Vem som blir president spelar inte mig någon roll på det sättet.

Varför måste man hitta på saker bara för att man inte gillar Trump för? Jag gillar honom inte, men det säger väl ingenting om vad jag i övrigt har för åsikter.

Och jag tror att Trump kommer att vinna.

sirup, du verkar vara en bra man. Jag är helt med dig i detta. Dock måste du erkänna, du och många andra här inne har en helt annan måttstock för Trump än för exempelvis Biden. Det kan du väl ändå medge?
Citera
2020-10-26, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Varför är det svårt för FBI att mörka? Ni efterblivna tror ju att det är fejk så länge FBI håller käften. Varför ska de korrupta jävlarna på FBI i sådana fall gå ut med det? Bättre att hålla käft. De totalt utvecklingsstörda är ju lättast att sondmata. Nyttig idiot (naiv och lågbegåvad). Detta är definitionen. sirup är en nyttig idiot.
Så Trump och hans regering och justitiedepartementet har ingen kontroll över FBI? Låter allvarligt och väldigt inkompetent.
Citera
2020-10-26, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Rykten - du sprider rykten. Och risken för att det är fake är förstås minst sagt överhängande om man tar påståenden från ökända sitter som InternationalFile med i stort sett obefintlig trovärdighet..
Du kan sitta och påstå likadant om allting ner på detaljnivå, vid en samlad bedömning så är det mycket trovärdigt.
Citera
2020-10-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Så Trump och hans regering och justitiedepartementet har ingen kontroll över FBI? Låter allvarligt och väldigt inkompetent.

Jag tror inte du har förstått hur FBI styrs. Var god och läs på.
Citera
2020-10-26, 16:59
Bannlyst
Citat:
Tycker du inte att det hela förs ut nog mycket? Det tror jag att det gör. Nog för att USA är rätt sopigt men att de skulle låta en barnpedofil vara när hela världen vet att det är så. Eller menar du att ingen tar bilderna på allvar alls? :usnure:

Du kan väl för fan inte mena att jämföra användarna på FB FBI? Hur mår du?
Hur länge lät de epstein vara?
Åt vem jobbade epstein?
Har du en hjärna att tänka med?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Haha. Du är synnerligen lågbegåvad - hade inte klarat av att lösa den lättaste av raven matriser (se mönster). En censurerad bild från en sexualakt där en fot är synbar har samma märken som finns hos Natalie. Det är inte barnporr per se man sprider.

Om man ser en uppsättning tatueringar på en censurerad bild och du vet att x har samma uppsättning tatueringar kan man dra slutsatsen att det är x på den censurerade bilden (sannolikheten att någon skulle ha exakt samma uppsättning tatueringar på exakt samma ställe är extremt låg). Kallat induktion.

Induktion säger också att om en tärning hitintills endast har visat sexor som kommer nästa tärningskast också bli sex.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag tror inte du har förstått hur FBI styrs. Var god och läs på.
Du som inte vet om du skriver så. Utbilda dig.
Citera
2020-10-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nej, jag menar denna tråden som jag skriver i.

Du ser själv, nu försöker du skapa en icke-konversation för att ge sken av att tråden är i liv. Mod får gärna göra sitt jobb och flytta den från politik: USA -> "konspirationsteorier".

Det är snarare du, en 50 åring som tycker att det är "helt normalt" att skicka nakenbilder på sitt stånd till folk, som försöker skapa icke-konversationer.

Det är BEKRÄFTAT att en amerikansk presidentkandidats son är en knarkande, korrupt pedofil. Detta hör hemma i detta forumet. Punkt slut.
Citera
2020-10-26, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Efter valet kommer cheferna för FBI och CIA få kicken, så går det när man konstant motarbetar kaptenen på skutan. Jag tycker det är helt i sin ordning, FBI borde inte ha suttit på Hunters barnporrlaptop i ett år utan att röra en fena.
Citera
2020-10-26, 17:01
Medlem
Citat:
sirup, du verkar vara en bra man. Jag är helt med dig i detta. Dock måste du erkänna, du och många andra här inne har en helt annan måttstock för Trump än för exempelvis Biden. Det kan du väl ändå medge?

Min måttstock vet man nog inte så mycket om härinne, jag är intresserad av Trump för att han är en så speciell figur. Men jag tycker inte om honom alls. Tycker inte om Biden heller men han är grå och tråkig. Så därför.

Hunter Biden kommer att få sitt straff om han begått brott. De har ju datorn, och tre telefoner som kommit från hans f.d. kollega Bubblan Bublinki. Och bilder finns ju i datorn. Så det är klart att de tar honom eftersom Trumps personliga advokat har tillgång till det. Om FBI INTE gör något så kommer deras huvuden att rulla. Så dumma tror jag inte de är att de gör sig till pedofilförsvarare och bli uthängda för det och få sparken och aldrig mer få ett jobb.
Citera
2020-10-26, 17:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Minns du ryktena förra veckan om att Giuliani velat ligga med en "flicka"? Var du lika snabb med att försvara Giuliani?

Jag har varken försvarat eller anklagat vare sig Giuliani eller Biden.
Jag ifrågasätter de som sprider ogrundade rykten, och om jag kan visa anledning att tvivla på ryktena eller t.o.m. kan motbevisa dem så gör jag det. Jag var för övrigt en av de första som skrev i Giulianitråden om att det inte verkar som om han kände till journalistens "filmålder" - dvs att han inte visste att hon skulle föreställa 15 år i andra scener i filmen.
Citera
2020-10-26, 17:02
Medlem
magpests avatar
Citat:
Tycker du inte att det hela förs ut nog mycket? Det tror jag att det gör. Nog för att USA är rätt sopigt men att de skulle låta en barnpedofil vara när hela världen vet att det är så. Eller menar du att ingen tar bilderna på allvar alls? :usnure:

Du kan väl för fan inte mena att jämföra användarna på FB FBI? Hur mår du?

Ett ytterst fåtal har sett detta. Den halvsovande utvecklingsstörda massan har nog besvär med hamsterhjulet. Om någon skulle påpeka detta kommer dessa sinnesslöa hjon fråga efter källan (d.v.s. slaskmedia = kan inte tänka själva). Om källan inte kommer från slaskmedia eller någon annan auktoritet kommer det att vara "fejk". Slaskmedia kommer inte göra något innan FBI har gett klartecken (verifierat att det är sant). Ja, FBI behöver bara hålla käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in