2020-10-25, 22:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Tim pool tror att Joe kastat in handduken.
Inställda pressträffar och allt annat i övrigt.
https://youtu.be/sSMa5i9OeqA
2020-10-25, 22:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tim pool tror att Joe kastat in handduken.
Inställda pressträffar och allt annat i övrigt.
https://youtu.be/sSMa5i9OeqA

Både han och frugan tweetar bara en timme tillbaka..
2020-10-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Demokraternas och Joe Bidens vänsterextrema fotsoldater i Antifa anföll en konvoj med judar som röstar på Trump. Videos finns länkade i artikeln:

Anti-protesters attack 'Jews for Trump' vehicle convoy in New York City

https://www.foxnews.com/politics/ant...onvoy-new-york

Vänstern inser att loppet redan är kört och tar ut vreden i förtid. Attackerar polisen och startar en massa bränder.
2020-10-25, 22:31
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Personligen tror jag det finns en oro i republikanska partiet, nämligen för fler "Trumpister" (om man kan kalla de så).

Säg nu politiker som står närmare Trump i åsikter, i utrikeshandel och att vara piggare på att dra hem trupper tex..

Tror Ted Cruz blir nästa kandidat. Har väl, som jag uppfattat det omfamnat den nya republikanske politiken även om där såklart finns skiljaktigheter.
2020-10-25, 22:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Personligen tror jag det finns en oro i republikanska partiet, nämligen för fler "Trumpister" (om man kan kalla de så).

Säg nu politiker som står närmare Trump i åsikter, i utrikeshandel och att vara piggare på att dra hem trupper tex..

Oja oron finns nog absolut vilket är varför jag tog upp att det eventuellt finns en risk att partiet imploderar.

Jag tror inte partiet överlever en Trump kopia 2024 speciellt inte om Trump förlorar i år
2020-10-25, 22:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seemve
Tror Ted Cruz blir nästa kandidat. Har väl, som jag uppfattat det omfamnat den nya republikanske politiken även om där såklart finns skiljaktigheter.

Jag hoppas verkligen inte det, han har fått lära sig sedan barnsben att han är sänd av gud (hans pappa är knepig), republikanerna behöver någon som är lugn och intellektuell som kan bevisa att partiet inte slits sönder inifrån och som enbart fokuserar på konspirationer.

Jag vet dock inte vem de skulle behöva välja men det måste vara någon som klarar av att framstå som smart, lugn och folklig
2020-10-25, 22:38
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Oja oron finns nog absolut vilket är varför jag tog upp att det eventuellt finns en risk att partiet imploderar.

Jag tror inte partiet överlever en Trump kopia 2024 speciellt inte om Trump förlorar i år

Min åsikt i det är det är en förlorande part som drabbas av kaos. Vinner Trump så står partiet "enat" (någorlunda iallafall).

Du kommer ihåg för 4 år sedan.., det var kaos hos dems. "Ledaren" fru Clinton hade fallit.., vem skulle ta över pinnen ?
2020-10-25, 22:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Min åsikt i det är det är en förlorande part som drabbas av kaos. Vinner Trump så står partiet "enat" (någorlunda iallafall).

Du kommer ihåg för 4 år sedan.., det var kaos hos dems. "Ledaren" fru Clinton hade fallit.., vem skulle ta över pinnen ?

Jo det är troligen så men vi får se, det är svårt att sätta exakt vart trumpismen ska hamna för den är som teaparty rörelsen men den är samtidigt mer extrem inom vissa aspekter.

Vi får se helt enkelt
2020-10-25, 22:40
Medlem
Citat:

I ett hastigt svep som jag gjort idag trodde några kolumnister att näste presidentkandidat kan vara Pompeo. Hoppas han bantar ned sig i så fall, hans övervikt ser inte hälsosam ut.
2020-10-25, 22:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
I ett hastigt svep som jag gjort idag trodde några kolumnister att näste presidentkandidat kan vara Pompeo. Hoppas han bantar ned sig i så fall, hans övervikt ser inte hälsosam ut.

Personligen så tror jag nog att jag skulle älska idén av typ Kelsy Gramer eller någon annan republikansk skådespelare, republikanerna behöver en ny Reagan helt enkelt
2020-10-25, 22:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
En fråga!

Om arbetslösheten sjunker sakta. Varför vill då Biden stänga ned?

Borde inte detta öka arbetslösheten?
2020-10-25, 22:45
Medlem
Citat:
Personligen så tror jag nog att jag skulle älska idén av typ Kelsy Gramer eller någon annan republikansk skådespelare, republikanerna behöver en ny Reagan helt enkelt

Ja Reagan blev i vart fall ett lyckodrag, men dom flesta trodde inte på honom i början. Tydligen var han smart eller hade ytterst smarta rådgivare. Reagan hade dessutom en bisarr humor.

Det är väl alltid svårt att få fram någon ny när nu Trump dominerat lång tid, men vi får avvakta och se, det känns mycket osäkert. Inte ens valutgången verkar given.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in