Citat:
Ursprungligen postat av
Xaboco
Hur reagerade han.
Berätta mer om Mikael.
Vet inte vad det finns att säga, han var ju kanske inte direkt en social figur. 100/100 på psycho-skalan
. plus massa annat i hans bakrund, som hemundervisning, alla sina "vänner" online. saker som en fått reda på i efterhand. där och då visste inget nåt, inte lönt att fråga(man ville väl inte ens veta?)
såg märklig ut och bettedde sig minst lika märkligt. iochmed det så släppte man det.
Fanns istort vemsomhelst på avdelningen, som var normalare, vissa helt normala.
Ej att förglömma att det är om än stor undersökning där ca hälvten klarar sig.
Spm nån skrev, är det ett mysterium hur denna "hen" lyckats komma in på Läkarlinjen, som nån skrev det är väl personliga lämplighetssamtal där? snubben är totalt verklighetsfrånvänd.
-är det månne de inflytekserika föräldrarna månne? Sjukt att denna en av sveriges sjukaste skulle haft möjlighet att skriva vårdintyg på andra? förskriva narkotika osv,
-Nu blev det ju inte så. det måste familjen vetat att det var skrivet i sten.
-"hen" var ju en accident waiting to happen, det var ju helt klart, t.rx när dödsbudet kom.
eller den dan då fadern inköpt en elpistol, efter det var det hela bara en tidsfråga . kanske inte just såhär, men att nått väldigt allvarligt skulle hända visste nog alla familjemedlemmar,
-brukar ju vara vanligare att man väljer att ta sitt eget liv, eller även utökat självmord(ovanligt det med)
sammantaget den by far obehagliaste/sjukaste person jag någonsin träffat, så nu ska gan altså kosta 5tkr/dygnet de närmsta 40 åren? och troligen trivas alldeles för bra,
-men samhället behöver verkligen skyddas från en människa som han!
efter alla mina googlingar hittade jag denna? det är det ställe jag pratat om. RMV hisings backa.
https://sekotidningen.se/arbetsplatsen/personal-pa-rattspsykiatriska-vi-ser-manniskan-bakom-brottet/
intressant , men märkligt att de framstår med namn och bild? var ju skynken för att folk inte skulle skriva upp regnummer? 1/3 är ju på fri fot så de har lite väl mkt fantasi.....