2020-10-25, 14:47
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Dessa "andra" är lyckligtvis en liten minoritet, t ex som de som gillar och försvarar Cuties, en liten smutsig fläck som borde spärras in

https://www.youtube.com/watch?v=UY1T2ljVVCk

Varför känner du ett behov av att trolla på flashback? Är ditt liv så innehållslöst? Det flesta friska människor har någon gång skickat en nakenbild till sin partner, att du inte fått uppleva detta har jag däremot full förståelse för med tanke på din intellektuella förmåga.
Citera
2020-10-25, 14:48
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Joe Biden är inte hans son. Självklart är det pinsamt för Biden men kan man verkligen dra i några större växlar för det här?

Hela makteliten i USA tar kokain och har sex med prostituerade, att Bidéns son också gör det visar att han är precis som resten av hans kompisar.

Hunter är inte bara Joe Bidens son. Han är även tajt kopplad till sin far vad gäller kontrakt, företag och skumma pengatransaktioner i flera länder, vilket framgått tydligt senaste veckan. Jag vet att du förstår problematiken i det eftersom du hade fått fontänorgasm om detta gällt Trumps söner.

Herregud, du var väl en av alla som gick på Russia Collusion Hoax, inte sant? Där försökte man avsätta Trump för påhittade kopplingar mellan hans familj och Ryssland. Det tycks vara så att allt det man anklagade Trump för egentligen var något som de själva gjorde. Nu väntar vi bara på en förklaring till wet sex med ryska horor.
Citera
2020-10-25, 14:49
Medlem
AreYouBacks avatar
TJa... hela Hollywood ställer sig bakom Biden. Kanske är de rädda för vad som komma skall om pedofilringen bryts och Trump sätter igång en utredning. Inget barn som kommer med påstående om övergrepp inom Hollywood får något stöd. Men skådespelare kom rusande när Weinstein (en enda alltså) åkte dit. Bill Cosby rörde sig väl inte riktigt om me2 utan endast om våldtäkter.
Citera
2020-10-25, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Speak of the devil and he shall appear!

https://imgur.com/a/eGQeRNH

Oj, fy fan. Biden familjen framstår mer och mer som politikens Addams family - rena rama skräckkabinetten, och jag som trodde att Clintons var värst. Nu vette fasiken. Detta skulle ju även kunna förklara varför Hunter självmant lämnade ifrån sig sin dator, som det ser ut, utan ambition att vilja ha tillbaks den. Om fadern har förstört hans liv kan det vara ett sätt att hämnas, eller bara en metod att bli fri från pressen av att vara utpressad.
Citera
2020-10-25, 14:50
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Daily Mail blev först i England.

Utelämnar dock som det verkar detta med minderåriga.

För att det är olagligt att visa sånt.
Citera
2020-10-25, 14:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Har det briserat i MSM än? Tar inte del av mainstream, men blir ändå lite nyfiken.

Inte ens Fox rör det för stunden
Citera
2020-10-25, 14:51
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Varför känner du ett behov av att trolla på flashback? Är ditt liv så innehållslöst? Det flesta friska människor har någon gång skickat en nakenbild till sin partner, att du inte fått uppleva detta har jag däremot full förståelse för med tanke på din intellektuella förmåga.

Jag umgås tyvärr inte med löst folk där skicka bilder på sin hårda balle är normalt. Hur jävla pervers är du? Inte konstigt att 9/10 som försvarade pedofilmen Cuties försvarar Sleepy Joe Biden i denna tråd. Man ser ett mönster.

4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till 4 år till
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
När man börjar kalla köpröv för ”partner” går det snabbt utför. Brukar friska människor röka crack när de filmar sina horor?
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
TJa... hela Hollywood ställer sig bakom Biden. Kanske är de rädda för vad som komma skall om pedofilringen bryts och Trump sätter igång en utredning. Inget barn som kommer med påstående om övergrepp inom Hollywood får något stöd. Men skådespelare kom rusande när Weinstein (en enda alltså) åkte dit. Bill Cosby rörde sig väl inte riktigt om me2 utan endast om våldtäkter.

Möjligt betänk att allt detta hände under att Trump styrde. Epstein åtalad, Weinstein det med. Under Obama/Biden var det knäpptyst då kunde dessa herrar härja fritt. Man vill gå tillbaka till det kanske.
Citera
2020-10-25, 14:52
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Oj, fy fan. Biden familjen framstår mer och mer som politikens Addams family - rena rama skräckkabinetten, och jag som trodde att Clintons var värst. Nu vette fasiken. Detta skulle ju även kunna förklara varför Hunter självmant lämnade ifrån sig sin dator, som det ser ut, utan ambition att vilja ha tillbaks den. Om fadern har förstört hans liv kan det vara ett sätt att hämnas, eller bara en metod att bli fri från pressen av att vara utpressad.

Nja, jävligt teatralisk bild. Jag kramar min son och pussar honom på kinden med. Min mamma pusar mig på kinden så det ger jag inte mycket för.
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
När man börjar kalla köpröv för ”partner” går det snabbt utför. Brukar friska människor röka crack när de filmar sina horor?

Känner du också ett behov att dra saker ur kontext likt trollet?

Trollet tycker det är dekadent att ta nakenbilden och skicka iväg dessa till personer som uppskattar att få dessa.

Har du också problem med detta? Skärp dig nu.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Daily Mail blev först i England.

Utelämnar dock som det verkar detta med minderåriga.

Det är nog för att det genuint inte går att säkerställa att det är minderåriga, jag tror de väntar med sådana saker tills det åtminstone går att verifiera med en relativ säkerhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in