Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Faktiskt inte, jag anser faktiskt att sex är okej och att man inte ska vara så extremt skitnödig när det kommer till vad folk gör i sitt sovrum, om du tänder på BDSM, analsex, fötter eller avföring så är det inte min grej att döma dig, däremot så betyder det inte att jag själv går igång på det eller för den delen tycker om det du går igång på, men det är fortfarande inte min ensak.
Sedan så har Trump redan den kristna högern, så vad förlorade Biden på när det kommer till de väljarna speciellt då de är okej med att Trump har skilt sig flera gånger och har legat med en porrskådis i samband med att hans nuvarande fru födde barn?
1: Tror att de flesta här inne tycker det är okej med sex, däremot tycker de flesta av oss här inne att sex med sin egen brorsdotter eller att Joe "Big Guy" Biden inte ska duscha med sitt barnbarn. Försöker du normaliserar Hunters beteende?
2: Bdsm, Analsex och andra sexuella böjelser ökar risken för utpressning då folk i allmänhet kan ha en annan uppfattning än dig. Tycker du att det är lämpligt att en kommande president har en sådan son?
3: Vad kan biden förlora på den här skandalen?
I stort sett ingenting enligt dig, och du tycker således att här finns ingenting att diskutera.
4: Du jämför Trumps samlag med stormy daniels med familjen Bidens degenererade pervers utsvävningar.
Skäms du inte?