2020-10-25, 11:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
OMG! Det är sant.

Svensken som hade sex med en minderårig i USA förväntas få 20-30 år i fängelset. Vad får Biden?

Fan om nu FBI skulle utreda detta borde det bli livstid. Sett till lagarna i USA. Pedofili och incest! Men som man vet är det skillnad på folk i USA. Pappa Joe har ju redan dragit i trådar kring att sko sin son och hindra att saker kommer ut. Möjligt att även han är inblandad också.
Citera
2020-10-25, 11:06
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Bevis på vadå?

Ja, det är just det. Bevis på vadå?

Det finns suddiga klipp och bilder som påstås visa Hunter Biden som har sex. I sig inget straffbart. Sedan har vi påståenden om pedofili etc. Helt oförsvarbart om det är sant, men det finns ju inte tillstymmelse till bevis på det utan bara helt lösa påståenden. Kom igen när det finns bevis och jag vill också ha hans huvud på ett fat, men just nu är det en troll- och smutskastningskampanj.
Citera
2020-10-25, 11:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är sant för att i USA kan man stämma människor hur som helst. Skulle de "chansa" på denna story och det floppade, för att det inte var sant, så skulle de bli tvingade att betala hundratals miljoner i skadestånd.

Faktiskt inte, Fox "news" har redan indirekt bevisat med sina advokater att det är okej att ljuga, lögn ingår tydligen i första tillägget, det var åtminstone det argument som man har planerat inför eventuella stämningar rörande deras rapportering av Covid-19
Citera
2020-10-25, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Åh! Du menar som när Ryssland påverkade valet 2016 och media har skrivit om det i 3 år trots att ingenting har bevisats?

Nej och senaten är styrd av demokrater, för deras dokument som bekräftade Ryssarnas inblandning är ett hit-job beställt av Biden från den av demokrater styrda senaten. Just det.
Citera
2020-10-25, 11:09
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jaha då har vi fått se att Hunter Biden har en liten kuk. Är det en ärftlig sjukdom inom fan Biden?

Det var ju en riktig FB-drule på andra bilder. Men den kanske har krympt? För det kan väl inte vara olika män?
Citera
Moderator
vfs avatar
OT raderat, Trump är INTE topic/Mod
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
One America News Network är precis som GNews spridare av konspirationsteorier och falsk information, de skyddade Roy More (någon som genuint har legat med en minderårig i USA) för att inte tala om hur även de har spridit mängder av farliga konspirationsteorier och falsk information om Covid-19.

Det där är bara några få saker jag en orkade bry mig om att kommentera när det kommer till OANN, men fortsätt ni att använda konspirationsteorier och sidor som genuint sprider förfalskade nyhetsartiklar.
Så vem anser du vara fake news när CNN enbart vinklar allt till Bidens fördel och tvärtom för Trump?
Citera
Medlem
Finns det någon svensk mainstream-media som överhuvudtaget ens har nämnt detta?

Om inte så är det fan beklämmande hur uppenbart partisk svensk media är då de totalignorerar en bomb som denna. Hade det varit Trumps son det handlat om hade det varit extrainsatta nyheter 24/7 om detta och det hade inte kunnat gå förbi en. Nu, locket på. Riktigt riktigt jävla ynkligt ...
Citera
2020-10-25, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alchemist8
Finns det någon svensk mainstream-media som överhuvudtaget ens har nämnt detta?

Om inte så är det fan beklämmande hur uppenbart partisk svensk media är då de totalignorerar en bomb som denna. Hade det varit Trumps son det handlat om hade det varit extrainsatta nyheter 24/7 om detta och det hade inte kunnat gå förbi en. Nu, locket på. Riktigt riktigt jävla ynkligt ...

Ynkligt?

Jävligt obehagligt skulle jag påstå.... Men det kanske bara är jag.
Citera
2020-10-25, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Det var ju en riktig FB-drule på andra bilder. Men den kanske har krympt? För det kan väl inte vara olika män?

Skulle inte påstå att 14-15cm är och klassa som GB drule
Citera
2020-10-25, 11:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Så vem anser du vara fake news när CNN enbart vinklar allt till Bidens fördel och tvärtom för Trump?

Jag anser att källor som har öppet ljugit och spridit konspirationsteorier om Covid-19 även är källor man bör vara extremt försiktig med, jag anser bland annat att påståendet om att Covid-19 skulle vara artificiellt tillverkat i ett labb är ren och skär lögn då detta hade upptäckts för länge sedan nu om det vore så.
Citera
2020-10-25, 11:11
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Merparten av detta har väl skett under Bidens äktenskap, när han åkt hem och spelar trogen make och pappa? Härlig uppfostran på Hunter Biden, har han fått moralen och respekten till andra människor från pappa??

Det här är verkligen allvarligt ur säkerhetssynpunkt. Vilka andra filmer och foton finns av Hunters gränslösa beteende, och vad kan en presumtiv president Joe Biden tänkas göra för eftergifter/tillmötesgå krav till en part som sitter på material?
Japp. På bilden där Hunter står vid spegeln med kuken hängande så visar han upp vigselringen.

Jag funderar lite över HUR LÄNGE något kinesiskt företag samlat på sig bilder bara för att släppa dem när det ger mest effekt. Väldigt fult gjort, och det säger jag som en Trump-supporter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in