2020-10-25, 10:49
Medlem
kpreas avatar
Förstår ni inte?
Tänk hur pressar vi FBI.
Jo kanske genom att visa, vi har den ni har!
Citera
2020-10-25, 10:51
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Av någon anledning vågar sig inte ens partiorganet Fox på att publicera detta. Kan det helt enkelt vara för att "bevisningen" är för svag? Hela grejen luktar trollfabrik från början till slut. Jag kan som sagt klippa ihop något som är lika trovärdigt på 20 min och något som är trovärdigare på 1 timme. Sedan kan jag hitta 5 twittrande kompisar som "oberoende" av varandra harmas och drar igång drevet. Sedan kommer principen "miljarder flugor kan inte ha fel - ät koskit" och plöstligt har allt blivit sant.

Får jag gissa att medierna inte går ut med denna "sanning" då de riskerar en stämning och ett kraftigt skadestånd om de inte kan bevisa sitt påstående? Eller att medierna - i alla fall vissa - helt enkelt har en känsla för viss anständigthet och inte vill anklaga någon på gunder som verkar fabricerade.
Do it!

I verkliga världen som vi andra lever i, kan du inte göra ett skit av det du nyss skrev. Men du kan ju ligga hemma och fantisera om allt du kan göra. I framtiden. Om du orkar.
Citera
2020-10-25, 10:51
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Av någon anledning vågar sig inte ens partiorganet Fox på att publicera detta. Kan det helt enkelt vara för att "bevisningen" är för svag? Hela grejen luktar trollfabrik från början till slut. Jag kan som sagt klippa ihop något som är lika trovärdigt på 20 min och något som är trovärdigare på 1 timme. Sedan kan jag hitta 5 twittrande kompisar som "oberoende" av varandra harmas och drar igång drevet. Sedan kommer principen "miljarder flugor kan inte ha fel - ät koskit" och plöstligt har allt blivit sant.

Får jag gissa att medierna inte går ut med denna "sanning" då de riskerar en stämning och ett kraftigt skadestånd om de inte kan bevisa sitt påstående? Eller att medierna - i alla fall vissa - helt enkelt har en känsla för viss anständigthet och inte vill anklaga någon på gunder som verkar fabricerade.

Bevisning för svag för vadå? Har du sett läckorna?
Citera
2020-10-25, 10:53
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
De påminner i mångt och mycket om de flat earthers som hävdar att varenda foto av jordklotet är CGI och fejk.

Vi andra som lever i verkligheten förstår att en hög kokain, en crackpipa, sex med minderåriga, foot jobs av sin brorsdotter och orgier med horor är på riktigt.
Citera
2020-10-25, 10:55
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hur bevisar detta att det är hon, bara för att han säger ett namn?

Nej, det låter som önsketänkande att det ska vara det, eller menar du genuint att det bara finns en enda människa i världen som har detta förnamn eller kallas något liknande?
https://twitter.com/quip1/status/1320147040937017345
Citera
2020-10-25, 10:57
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele

OMG! Det är sant.

Svensken som hade sex med en minderårig i USA förväntas få 20-30 år i fängelset. Vad får Biden?
Citera
2020-10-25, 10:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Jag har inte sett filmen och kommer inte se den. Men vad jag har hört från folk som har sett den så nämner Hunter Biden, ca 2 minuter in i klippet, Nattie. Nattie/Natalie är hans brorsdotter som vid tidpunkten av filmen var 14 år gammal. Om det är sant eller inte att det är hon, har jag ingen aning om då jag inte tänker se klippet.

Men troligast så är det hans fru i klippet.
Nix! I fotsexvideon är det en klart ung tjej som upphetsat utbrister "I didn't know I could do that!"
I mörkret ser hon ut att vara mörk brunett. (Precis som Natalie.)

Citat:
Ursprungligen postat av loooogi
Och den där skitfamiljen ska flytta in i Vita Huset,
Haha... Nå det ska de inte.

KAG 4 more years!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2020-10-25 kl. 11:02.
Citera
2020-10-25, 10:59
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban

Ja naturligtvis. Eftersom de publiceras över tid har jag inte sett alla men jag har följt många och det finns inget som liknar bevis eller att man inte redigerat.
Citera
2020-10-25, 11:00
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
OMG! Det är sant.

Svensken som hade sex med en minderårig i USA förväntas få 20-30 år i fängelset. Vad får Biden?

Förmodligen, ja. Hur vidrigt som helst. Bidofili.
Citera
2020-10-25, 11:01
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ja naturligtvis. Eftersom de publiceras över tid har jag inte sett alla men jag har följt många och det finns inget som liknar bevis eller att man inte redigerat.

Bevis på vadå?
Citera
2020-10-25, 11:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele

One America News Network är precis som GNews spridare av konspirationsteorier och falsk information, de skyddade Roy More (någon som genuint har legat med en minderårig i USA) för att inte tala om hur även de har spridit mängder av farliga konspirationsteorier och falsk information om Covid-19.

Det där är bara några få saker jag en orkade bry mig om att kommentera när det kommer till OANN, men fortsätt ni att använda konspirationsteorier och sidor som genuint sprider förfalskade nyhetsartiklar.
Citera
2020-10-25, 11:04
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
One America News Network är precis som GNews spridare av konspirationsteorier och falsk information, de skyddade Roy More (någon som genuint har legat med en minderårig i USA) för att inte tala om hur även de har spridit mängder av farliga konspirationsteorier och falsk information om Covid-19.

Det där är bara några få saker jag en orkade bry mig om att kommentera när det kommer till OANN, men fortsätt ni att använda konspirationsteorier och sidor som genuint sprider förfalskade nyhetsartiklar.

Det är sant för att i USA kan man stämma människor hur som helst. Skulle de "chansa" på denna story och det floppade, för att det inte var sant, så skulle de bli tvingade att betala hundratals miljoner i skadestånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in