Citat:
Ursprungligen postat av
SuperViting
Killen som pratar om ”Trumpsekten” vill plötsligt spela seriös? Hade du något att tillföra till själva ämnet eller ville du bara vädra käften innan du går och lägger dig?
Ja alltså, Donald Trump är en sekt ledare och hans väljare beter sig som en sekt. Oförmögna att kritisera sekt ledaren eller granska honom med källkritisk blick. Han är er sekt ledare och kan urinera er i ansiktet medan ni ler och tar emot. Han har reflexmässigt tränat sina följare att låta sig besudlas med urin därför att sekt ledaren påvisat att sk golden showers är det enda sättet för hans lärjungar att bevisa sin lojalitet till honom och hans ideologi.
Jag menar det jag skriver. Jag hävdar på fullast möjligaste allvar att du och andra som stödjer Trump och inte kan förmå er själva att granska honom källkritiskt, är en del av en sekt.
I år står valet mellan en man som är ganska tråkig och pratar om sjukvård, förnybar energi, och infrastruktur.
Och en sektledare som varje dag ställer sig över sina väljare. Bemöter deras desperata blick och urinerar på dem