2020-10-25, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Förvånansvärt många av dessa retired generals stödjer biden till president.
Damn autocorrect? Om du menade ”retarded generals” så måste jag hålla med dig, det verkar mycket troligt att de vill se Biden som president.
2020-10-25, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Att Biden bara är en pappdocka som frontar mörka makter har varit glasklart länge, men hur ska de göra sig av med honom för att kunna göra Kamala till president? Kväva honom med kudden och skylla på Covid? Har du några teorier?
Jag skrev om det i går i tråden. I samma stund som Biden har vunnit så kommer Republikanerna starta impeechment proceedings. Eftersom det då kommer att vara uppenbart att Biden gjort sig skyldig till impeechable offenses, och eftersom Demokraterna inte egentligen vill se Biden som president så kommer det finnas en majoritet för fällande dom även om Republikanerna har förlorat Senaten. Då kommer man att övertala Biden att avgå och alla blir glada och nöjda, inklusive Joe som får immunitet mot alla framtida korruptionsåtal.

Scott Adams sa ungefär samma sak för ett par dagar sedan.
2020-10-25, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Killen som pratar om ”Trumpsekten” vill plötsligt spela seriös? Hade du något att tillföra till själva ämnet eller ville du bara vädra käften innan du går och lägger dig?

Ja alltså, Donald Trump är en sekt ledare och hans väljare beter sig som en sekt. Oförmögna att kritisera sekt ledaren eller granska honom med källkritisk blick. Han är er sekt ledare och kan urinera er i ansiktet medan ni ler och tar emot. Han har reflexmässigt tränat sina följare att låta sig besudlas med urin därför att sekt ledaren påvisat att sk golden showers är det enda sättet för hans lärjungar att bevisa sin lojalitet till honom och hans ideologi.

Jag menar det jag skriver. Jag hävdar på fullast möjligaste allvar att du och andra som stödjer Trump och inte kan förmå er själva att granska honom källkritiskt, är en del av en sekt.

I år står valet mellan en man som är ganska tråkig och pratar om sjukvård, förnybar energi, och infrastruktur.
Och en sektledare som varje dag ställer sig över sina väljare. Bemöter deras desperata blick och urinerar på dem
2020-10-25, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag skrev om det i går i tråden. I samma stund som Biden har vunnit så kommer Republikanerna starta impeechment proceedings. Eftersom det då kommer att vara uppenbart att Biden gjort sig skyldig till impeechable offenses, och eftersom Demokraterna inte egentligen vill se Biden som president så kommer det finnas en majoritet för fällande dom även om Republikanerna har förlorat Senaten. Då kommer man att övertala Biden att avgå och alla blir glada och nöjda, inklusive Joe som får immunitet mot alla framtida korruptionsåtal.

Scott Adams sa ungefär samma sak för ett par dagar sedan.

Serietecknaren har fel. Underhuset styrs av Nancy Pelosi. Impeachment börjar där och rättegången hålls i senaten.
Det enda republikanerna kan göra i ett sånt här läge är att instruera sin armé att lämna salen och förhindra ett quorum. Så att inga röster räknas. Därmed tvingas demokraterna att köra över dem med filibuster regeln.

Lyssna inte på serietecknare. Läs vad statsvetare skriver och granska all information källkritiskt
2020-10-25, 02:31
Avslutad
Citat:
Ja alltså, Donald Trump är en sekt ledare och hans väljare beter sig som en sekt. Oförmögna att kritisera sekt ledaren eller granska honom med källkritisk blick. Han är er sekt ledare och kan urinera er i ansiktet medan ni ler och tar emot. Han har reflexmässigt tränat sina följare att låta sig besudlas med urin därför att sekt ledaren påvisat att sk golden showers är det enda sättet för hans lärjungar att bevisa sin lojalitet till honom och hans ideologi.

Jag menar det jag skriver. Jag hävdar på fullast möjligaste allvar att du och andra som stödjer Trump och inte kan förmå er själva att granska honom källkritiskt, är en del av en sekt.

I år står valet mellan en man som är ganska tråkig och pratar om sjukvård, förnybar energi, och infrastruktur.
Och en sektledare som varje dag ställer sig över sina väljare. Bemöter deras desperata blick och urinerar på dem
Trump Derangement Syndrome lockar uppenbarligen fram de mest skeva hjärnor ur sina hålor. Dina amerikanska motsvarigheter är vad som kostar Demokraterna valet, men jag antar att det är lönlöst att påpeka sådant för dig. Du är för långt gången.
2020-10-25, 02:36
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Vad säger du om Bidens svar på ditt skitsnack?

https://www.youtube.com/watch?v=J-A2mr2jREk
Medlem
Citat:
Serietecknaren har fel. Underhuset styrs av Nancy Pelosi. Impeachment börjar där och rättegången hålls i senaten.
Det enda republikanerna kan göra i ett sånt här läge är att instruera sin armé att lämna salen och förhindra ett quorum. Så att inga röster räknas. Därmed tvingas demokraterna att köra över dem med filibuster regeln.

Lyssna inte på serietecknare. Läs vad statsvetare skriver och granska all information källkritiskt
Jo, men som jag skrev så vill inte ens Demokraterna ha denna senildementa gubbe som president. De vill ha Vita Huset, men inte Joe Biden.

Samma gäller MSM som vill bli av med Trump och nu låtsas att dessa mejl och bilder är rysk desinformation och ”obekräftat” o.s.v. De kommer sluta låtsas när valet är över och Trump är borta och de kommer att sätta journalister på att granska det här seriöst.

Joe Biden är rökt hur det än går i valet. Ingen vill se honom som president, och därför kommer han inte bli president ens om han vinner valet.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Jag tycker inte alls Joe är tråkig. Har skrattat hur mycket som helst idag åt honom och hans degenererade familj och vänner. Som dom säger i USA.

"You cant make this shit up"

I morgon så ska jag gotta mig i alla Demokrater som försöker släta över pedofili.
Om du själv måste välja Trump eller en pedofili?
2020-10-25, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jo, men som jag skrev så vill inte ens Demokraterna ha denna senildementa gubbe som president. De vill ha Vita Huset, men inte Joe Biden.

Samma gäller MSM som vill bli av med Trump och nu låtsas att dessa mejl och bilder är rysk desinformation och ”obekräftat” o.s.v. De kommer sluta låtsas när valet är över och Trump är borta och de kommer att sätta journalister på att granska det här seriöst.

Joe Biden är rökt hur det än går i valet. Ingen vill se honom som president, och därför kommer han inte bli president ens om han vinner valet.

Du lägger fram en intressant tes.
är detta något du själv känner eller har du indikationer på att fler i usa känner samma sak? Jag säger nämligen att det är 100 osannolikt att Husets talman skulle tillåta den sortens omröstning. Du verkar övertygad om att demokrater inte gillar biden. Här kommer isåfall den svåra biten.
Du får gärna visa det med hjälp av en källa. Vilken som helst går bra. Även ett youtube klipp eller en podcast av Scott Adams.

Tackar.
2020-10-25, 02:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
är detta något du själv känner eller har du indikationer på att fler i usa känner samma sak? Jag säger nämligen att det är 100 osannolikt att Husets talman skulle tillåta den sortens omröstning. Du verkar övertygad om att demokrater inte gillar biden. Här kommer isåfall den svåra biten.
Du får gärna visa det med hjälp av en källa. Vilken som helst går bra. Även ett youtube klipp eller en podcast av Scott Adams.

Tackar.

Allt pekar på att planen är att Kamelen ska ta över posten kort efter att Joe svurits in.

Dems vill bara ha makten så de kan genomföra reformer så de kan befästa sig vid styret.
2020-10-25, 02:49
Medlem
Citat:

Tackar.
Jag gillar din artiga frågeställning.

Tyvärr har jag ingen annan källa än min djupa människokännedom som säger mig att INGEN vill se en dement farbror i någon som helst maktposition.

I Bidens fall så försvåras detta dessutom av det faktum att vi inte vet hur mycket pengar han fått från det kinesiska kommunistpartiet och hur mycket Joe hoppas att hans familj ska kunna få i framtiden av det kinesiska kommunistpartiet om han gör som det vill.

Ingen normal stat i hela världen skulle acceptera en dement genomkorrupt åldring som ledare och det kommer inte heller USA att göra.
2020-10-25, 02:49
Medlem
Daniel501s avatar
The Absolute Madman did it!!

Joe Biden medgav nyss att de har valfuskat, vad får detta för konsekvenser för Amerikansk politik? Kommer demokratin överleva?

https://www.youtube.com/watch?v=MA8a2g6tTp0

Ville se en fet landslide om 2 veckor, detta var ju bittert att han medgav korruption såhär..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in