2020-10-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nu är Old Joe rökt! (Pun intended)

Fan vad fet han är, Hunter alltså. Nu är väl den stora frågan om pk-media, både i USA och i Sverige kommer rapportera om denna händelse eller om de ska mörklägga som de brukar göra när det handlar om "de goda demokraterna".

Tänk om det hade varit Trumps son, då hade hela helvetet brakat lös.

Jämför nu detta med Rudy Giulianis "skandal".

Ske media rapportera att Joe Bidens son har haft sex?
Citera
2020-10-25, 00:56
Medlem
Jag kunde inte se att det var Hunter Biden på filmen. Har man inga sexfilmer där China-Joe är med?

Men jag tror inte dessa skandaler påverkar valet i någon större utsträckning. Värre för Biden är nog hotet mot oljeindustrin och frackingen.
Citera
2020-10-25, 00:57
Medlem
pelle_snusks avatar
Filmen är ett hopklipp av text, kinesiskt prat och en suddig video där man kan se action och förstå vad det handlar om men där ingen kan säga vem det föreställer. Jag skulle kunna åstadkomma ett liknande resultat på 20 minuter och något mer övertygande på en timme.

Som en kommentar till de moraliskt indignerade: Det finns mer perversa saker än att bli avrunkad av någons fötter.

Sedan är det Joe Biden som är presidentkandidat. Inte Hunter. Vill han bli avrunkad av någons fötter är det väl hans ensak. Sannolikheten att det är Hunter Biden på bandet är dock mikromal.

Slutligen står kineserna framför en skylt där det står press.org. De uppträder också som att de företräder press.org eller att press.org är involverat. På press.org nämns inget om Hunter Biden. Textningen nämner inte Biden och kopplar inte heller tydligt till Biden. Hur många av oss kan kinesiska och vet att textningen är ens är korrekt?

Vet vi om kineserna ens har med press.org att göra och om de har det, vet vi att de pratar om Kinas förhållande till USA, om Biden eller inte något helt annat?

Kort sagt: Videon har alla kännetecken på ett dåligt trolleri. Finn fem fel typ. Och inget lirar.
Citera
2020-10-25, 00:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Du inser inte att Kina har en hållhake på Biden?

För att hans son har varit i sänghalmen med någon? Vet vet ens om sänghalmsbilderna ens har något med Kina att göra?

Nej Kina har ingen "hållhake" på presidentkandidat Joe Biden för att han gjort vad 100% av alla män gjort, möjligtvis undantaget flashbacks-Pro-Trumpers, oskulder som bor hemma hos mamma.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
C'mon man; var är de blödande och sargade underliven på kinesiska småflickor som vi utlovades igår
Du får nog söka efter dina perversioner på Dark web.

Den här tråden handlar om narkomanen som är son till presidentkandidaten Biden, snacka om hållhakar som lär existera på Hunter. Alla vet vad crackpundare är kapabla till, de säljer sina föräldrar för en pipa: https://images.app.goo.gl/9WC1n6mNRRG1ast69

Snacka om säkerhetsrisk. Inte ens Borat kan hjälpa honom ur denna fucking megaepiska skandal. Tick tock, tick tock.. Klockan tickar för Joe. Hinner han förlora valet innan en stroke tar honom?
Citera
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
C'mon man; var är de blödande och sargade underliven på kinesiska småflickor som vi utlovades igår
Är du pervers?

Att filma när man har sex går inte direkt i linje med en presidentpost. Detsamma gäller om Trumps barn skulle filma när han har sex. Han skulle då inte passa som president, då han misslyckats i sin uppfostran av sitt barn.
Citera
2020-10-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja du har ju Kennedy`s.., Clinton`s bror.., Trump`s bror..

Bush Jr. var ju hård på flaskan och kolan i sina yngre år. Finns säkert många fler prezz-familjer. Knepiga familjer med stora krav tror jag.

Eller så är samtliga degenererade?

Med pengar verkar dekadensen komma som ett brev på posten och att du försöker få mitt påstående till att handla om "knepiga familjer där barnen växer upp under stor stress" ger inga poäng.

Jag vet vad du är... Men jag kommer finnas i tråden och fortsätta tjata om att filmen handlar om huruvida Kina konspirerar gentemot USA eller inte
Citera
2020-10-25, 01:00
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
För att hans son har varit i sänghalmen med någon? Vet vet ens om sänghalmsbilderna ens har något med Kina att göra?

Nej Kina har ingen "hållhake" på presidentkandidat Joe Biden för att han gjort vad 100% av alla män gjort, möjligtvis undantaget flashbacks-Pro-Trumpers, oskulder som bor hemma hos mamma.

Denna "någon" är prostituerad och dessutom röker han crack. Det har inte 100% av alla män gjort. Vad hade du sagt om det var Trumps son istället?
Citera
2020-10-25, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Är du pervers?

Att filma när man har sex går inte direkt i linje med en presidentpost. Detsamma gäller om Trumps barn skulle filma när han har sex. Han skulle då inte passa som president, då han misslyckats i sin uppfostran av sitt barn.

Ha ha ha det var det roligaste hittills i denna tråd.

Jag väntar med att uttrycka någon slags känsla tills jag vet att något brottsligt pågått.
Citera
2020-10-25, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Säkerhetsrisk, du vet... Säkerhetsrisk. Alla vet vad crackpundare är kapabla till.
Citera
2020-10-25, 01:03
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ha ha ha det var det roligaste hittills i denna tråd.

Jag väntar med att uttrycka någon slags känsla tills jag vet att något brottsligt pågått.
Okej, sorry. Ska i fortsättningen uppmuntra att regeringsposter fylls av sexswingers, homofiler och transor. Vidare ska jag vara aktivt liberal emot att folk använder heroin, kokain och marihjuana.
Citera
2020-10-25, 01:04
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:

Media rapporterade ju om att Rudy Giuliani blev "lurad" i sänghalmen. Avslöjandet om Hunters crack-rökning och horköp är ju 100 ggr värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in