2020-10-25, 00:31
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
President kandidat? Vad fan snackar du om?

Luktar troll om Snapcount, Ondahamsterm och Vitruvianskamannen så det skriker om det...

Öh..

Det är pinsamt för presidentkandidaten. Dvs fadern.
Citera
2020-10-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Öh..

Det är pinsamt för presidentkandidaten. Dvs fadern.

Har du så höga tankar om fadern?

Dräller av klipp på Youtube där Joe äcklar sig med ungar och det är precis det han gör.

Skulle han betet sig liknande i min närhet hade jag nitat karln rakt av.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-10-25 kl. 00:35.
Citera
2020-10-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jo men exakt, det är pinsamt men det är som sagt inte presidentkandidaten, sedan så hjälper det knappast att det nu har lovats om att det ska vara pedofili och en jävla massa annat och så blir det första som (GTV Media Group) presenterar just en avrunkning med hjälp av fötter...

Beror ju litegrann vad som finns mer, vad som är det värsta.

Men sen så om det finns lite hit och ditbilder där det egentligen handlar om någon som har sex så tröttar man ju ut folk genom att lämna ut lite då och då.

Vad gäller missbruket så tog Donald och hånade Biden för det under den första debatten. Tror att den attityden är något som Donaldgänget tror kan vara vinnande. Att folk skulle ha medkänsla i stället finns ju inte på kartan.
Citera
2020-10-25, 00:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag skulle nog nästan säga att det är politiskt positivt att Hunter Biden lider av en beroendesjukdom, det betyder att Joe Biden genuint vet hur skadlig och farligt det är med sådana sjukdomar.

Kämpa! Exakt, om creepy Joe använder detta rätt kan han vända det till sin fördel!
Citera
2020-10-25, 00:36
Medlem
Raktinyllets avatar
Poängen är väl att det finns massa smuts på familjen Biden som kan användas vid utpressning av främmande makt.
Citera
2020-10-25, 00:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Kämpa! Exakt, om creepy Joe använder detta rätt kan han vända det till sin fördel!

Skulle inte du anse att en president som har förstahandserfarenhet av hur jävla illa drogproblem faktiskt är, är mer kapabel att hantera kriget mot droger än en president som påstår sig inte ens rör cigaretter?

Erfarenhet och kunskap trumfar alltid avsaknad av det.
Citera
2020-10-25, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys

Förmodligen så härstammar Hunters drogvanor i skit han fått vara med om under uppväxten...

"Creepy Joe" ger mig vibbar som vittnar om att detta är ingen snäll människa och framförallt inte gentemot barn.
Citera
2020-10-25, 00:48
Medlem
Intressant video om det nu är han. Kan ju verkligen tänka mig att ryssarna ordnat en honungsfälla för att Trump ska vinna valet. Ungefär som Putin har på Trump när han var på Miss universum i Moskva.
Ni vet ju att han aldrig talar illa om Ryssland och Putin. Jag garanterar att de har en video på honom också
Citera
2020-10-25, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ja, detta skulle kunna visa Hunter Biden som får oralsex. Jag vet inte, bilden är väldigt suddig.

Men om det skulle vara så: Hunter är 50 år gammal, i ungefärligt min ålder. Jag har fått oralsex så många gånger så jag inte kan minnas. Undrar hur många gånger "president" Trump fått oralsex.

Det vore ju skillnad om flickan som suger var 15 år, som i ett annat känt fall.

Var är de misshandlade kinesiska småflickorna med blödande underliv som det skrevs om i tråden igår?
Ledsen, men målstolparna lossnar inte hur mycket du än rycker i dem. Topic är den barnknullande crackpundaren Hunter Biden, vänligen håll dig till ämnet.
Citera
2020-10-25, 00:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Om det ens är Hunter Biden på videon så är det en stor gäsp......

Han är 50 år och lär ha fått en avsugning någon gång. Det lär Joe, Donald, Rudy, Pence också ha fått någon gång. Kamela är visserligen tjej men hon lär ha fått ett slick nåton gång.

C'mon man; var är de blödande och sargade underliven på kinesiska småflickor som vi utlovades igår
Citera
2020-10-25, 00:51
Medlem
JustZlatans avatar
Nu är Old Joe rökt! (Pun intended)

Fan vad fet han är, Hunter alltså. Nu är väl den stora frågan om pk-media, både i USA och i Sverige kommer rapportera om denna händelse eller om de ska mörklägga som de brukar göra när det handlar om "de goda demokraterna".

Tänk om det hade varit Trumps son, då hade hela helvetet brakat lös.

Jämför nu detta med Rudy Giulianis "skandal".
Citera
2020-10-25, 00:52
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Om det ens är Hunter Biden på videon så är det en stor gäsp......

Han är 50 år och lär ha fått en avsugning någon gång. Det lär Joe, Donald, Rudy, Pence också ha fått någon gång. Kamela är visserligen tjej men hon lär ha fått ett slick nåton gång.

C'mon man; var är de blödande och sargade underliven på kinesiska småflickor som vi utlovades igår

Du inser inte att Kina har en hållhake på Biden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in