2020-10-24, 22:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha IQ Badboll tror att opinionen ser exakt likadan ut som 2016. Ni börjar bli nervösa, är detta någon form av terapi för att lugna nerverna? Varför gör ni som ni gör?
Fakta är att de tre mätningarna som var de mest noggranta inför presiidentvalet 2016 kom från Rasmussen, Gallup och Trafalgar. De flesta andra sk OU tog störtfel.
2020-10-24, 22:04
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Menar du att man har ändrat reglerna sen dess?

Troligen inte. Men det är säkert tyst som i kyrkan i media kring denna info.
2020-10-24, 22:06
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Trump har aldrig druckit eller rökt i hela sitt liv.

Ska han uppmana folk på sina rallys att sluta röka och dricka för att rädda liv?

Tycker mest det är imponerande. Och han skryter inte med det.
2020-10-24, 22:10
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Tycker mest det är imponerande. Och han skryter inte med det.

Samma här.

Det var menat till vår röde vän sirup som vill att Trump ska komma med hälsouppmaningar.
2020-10-24, 22:13
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Som du vet ignorerar du de vanligare poströsterna eftersom de visar att Demokraterna leder. Ska du påvisa röstning så ska du visa alla röster.

Just nu leder Demokraterna med ungefär 300 000 röster i förtidsröstningen i Florida om vi bortser från ungefär 1 miljon "independents". Då 70% av dem poströstat är de enligt din logik demokratväljare...
Demokraterna behöver leda med cirka 700k på valdagen om dom ska ha någon chans i florida. Ser att du inte verkar vara så påläst så hänvisar sig till Larry schweikart på twitter.
2020-10-24, 22:15
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Demokraterna behöver leda med cirka 700k på valdagen om dom ska ha någon chans i florida. Ser att du inte verkar vara så påläst så hänvisar sig till Larry schweikart på twitter.

Kul med förolämpningar från någon konspirationsteoretiker. Sånt gör mig alltid glad.

Jag inser att du är för korkad för att inse vad jag skrev: att Demokraterna leder och att Nixter struntar i poströsterna eftersom de inte passar in i vad han försöker säga.

Resten av vad du tror jag skrev stod inte där. Du är uppenbart dummare än en genomsnittlig somalier.
2020-10-24, 22:19
Medlem
Davys avatar
Citat:
Kul med förolämpningar från någon konspirationsteoretiker. Sånt gör mig alltid glad.

Jag inser att du är för korkad för att inse vad jag skrev: att Demokraterna leder och att Nixter struntar i poströsterna eftersom de inte passar in i vad han försöker säga.

Resten av vad du tror jag skrev stod inte där. Du är uppenbart dummare än en genomsnittlig somalier.

Förklara lite bättre då.

Bifoga gärna länkar där man kan läsa hur det funkar.
Senast redigerad av Davy 2020-10-24 kl. 22:21.
2020-10-24, 22:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Gör jag bort mig om jag bettar 10 tusen på Trump?

Bara om han förlorar.
2020-10-24, 22:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
"Gubben" var nyss i NC, nu ska han snart tala i Ohio. Alla ni som håller på Biden måste vara avundsjuka att ni inte kan se eran hjälte fara runt som Trump...? Snacka om att jobba för mödan, vad fan gör Biden egentligen?

Biden håller ett fåtal digitala möten. Ibland blir det riktiga möten där också ett fåtal människor dyker upp.

Idag så tror jag han inte har några fler möten.
2020-10-24, 22:27
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Måste ut till folket dock. Jag anar vind i seglen för Trump just nu.

Jag vet inte..

Forhåndsstemmene tyder på at USA kan få sin høyeste valgdeltagelse siden 1908

https://www.nrk.no/urix/forhandsstemmene-tyder-pa-at-usa-kan-fa-sin-hoyeste-valgdeltagelse-siden-1908-1.15213932

Även om Biden bjöd på sin "groda" med att fasa ut olje/fracking-jobb i senaste debatten, så skötte inte inte Trump den första debatten snyggt. Och han behöver röster i dessa corona tider..
2020-10-24, 22:27
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:

Kollade du ens på min länk din hjärndöda sopa? Republikanerna leder stort i early vitling in person och det är det viktigaste. Folk som faktiskt är kunniga och hade rätt förra valet säger att Demokraterna måste gå in till valet med en ledning på 700k röster vilket dom inte gör just nu. Demokraterna leder alltid i förtidsröster då de flesta republikaner röstar på valdagen...
2020-10-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Spännande Data: Florida har blivit mer Republikanskt sedan 2012.
Data visar att både Pennsylvania och Michigan följer Floridas politiska riktning vid förändring.
Dokumenterat i siffror sedan 1968 här:

https://twitter.com/realikamusume/status/1319842199719317504

PS. För Er vänstervridna som inte kan tyda siffror, detta är inte bra nyheter för Basement Biden.

Trump har USLA siffror i Michigan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in