2020-10-24, 21:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Haha idioten ovan klipper och klistrar i syfte att lura er ifrån den här källan
https://countyballotfiles.floridados.gov/VoteByMailEarlyVotingReports/PublicStats

I FLorida leder demokratiska poströstandet med över en halv miljon röster medan republikaner leder personrösterna med 200.000.
Det pekar mer på ett jämnt utfall än någon inbillad republikanskstorseger haha..

Han förutsätter också att alla som är reggade med ett parti per definition måste rösta på den kandidaten. Han tar heller inte hänsyn till de partilösa eller som tillhör andra partier och hur de kommer rösta.

De som kommer avgöra valet är de partiösa.

Enligt opinionen leder Biden de partilösa.

Du har ingen aning om hur det här funkar.

Florida Update
IPEV In Person Early Vote

Republikanerna leder nu med +221.000

Det finns ingenting som visar den minsta tendens just nu att Trump inte vinner Florida.
Trump vinner med minst 300.000 röster när det här spelat ut, detta på den Republikanska basen. Skulle vi se fler Svarta och/eller Latinos kommer detta ge ytterligare röster till Trumps fördel i Florida.

Notera vi ser inget bortfall av Republikanska pensionärer osv (kolla röst % på tunga R countys för pensionärer, de trillar in i samma eller högre nivå) vilket har varit en "talking point" för Demokrater.
2020-10-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Du kan lika gärna vända på det med att Biden vill ha rädsla, Lockdown och munskydd för att tjäna röster på det. Utan att bry sig om alla som drabbas av det. Konkurser, missbruk, skilsmässor, etc

Eller tror du Biden har sina åsikter för att han vill alla väl?

Det är inte därför han varit politiker sedan 1973. Utan han vet vilka kort man ska spela när.

Det var ju inte det jag sa. Jag skrev att Donald samlar tusentals av sina fans utan att säga något om att alla som kommer dit bör ha ansiktsmask. Han säger inget när de är där heller. Så han låter några av dem dö och några få men för livet. Och det för att han inte bryr sig ett dugg om dem.

Och det för att han är inkapabel att hantera COVID. Han har ingen erfarenhet av att bry sig om människor. Betänk att detta är en karl som knullade porrfilmskaktriser när frun just fött barn. Han bryr sig inte.

Donalds idé är att inte låtsas om COVID för det är för svårt för honom. Han kan inte hantera det. Och därför väljer han att låtsas som ingenting.

Och det jag frågade var, varför i hela fridens tider går idioterna på hans rallyn och står bredvid människor utan munskydd för? Det är ju så dumt att klockorna stannar.

Vem fan röstar på någon som inte bryr sig om att man dör för att det är mer bekvämt för en att låta folk dö?
2020-10-24, 21:38
Medlem
Nixters avatar
Spännande Data: Florida har blivit mer Republikanskt sedan 2012.
Data visar att både Pennsylvania och Michigan följer Floridas politiska riktning vid förändring.
Dokumenterat i siffror sedan 1968 här:

https://twitter.com/realikamusume/status/1319842199719317504

PS. För Er vänstervridna som inte kan tyda siffror, detta är inte bra nyheter för Basement Biden.
2020-10-24, 21:39
Medlem
trailblasers avatar
"Gubben" var nyss i NC, nu ska han snart tala i Ohio. Alla ni som håller på Biden måste vara avundsjuka att ni inte kan se eran hjälte fara runt som Trump...? Snacka om att jobba för mödan, vad fan gör Biden egentligen?
2020-10-24, 21:42
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det var ju inte det jag sa. Jag skrev att Donald samlar tusentals av sina fans utan att säga något om att alla som kommer dit bör ha ansiktsmask. Han säger inget när de är där heller. Så han låter några av dem dö och några få men för livet. Och det för att han inte bryr sig ett dugg om dem.

Och det för att han är inkapabel att hantera COVID. Han har ingen erfarenhet av att bry sig om människor. Betänk att detta är en karl som knullade porrfilmskaktriser när frun just fött barn. Han bryr sig inte.

Donalds idé är att inte låtsas om COVID för det är för svårt för honom. Han kan inte hantera det. Och därför väljer han att låtsas som ingenting.

Och det jag frågade var, varför i hela fridens tider går idioterna på hans rallyn och står bredvid människor utan munskydd för? Det är ju så dumt att klockorna stannar.

Vem fan röstar på någon som inte bryr sig om att man dör för att det är mer bekvämt för en att låta folk dö?

Men bör du själv mask? Eller måste du bli kommenderad av Staten? Tycker du svenska Staten mördar sin befolkning nu eller?

Folk får göra vad fan dom vill. Gå på rally utan mask och bära vapen. Hade önskat vi hade haft det här.
2020-10-24, 21:44
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Vad jag menar att det sjuka är att presidenten samlar ihop de som stöttar honom mest och bryr sig inte om att de blir smittade. Totalt hänsynslös som alltid. Men varför reagerar inte fansen. Något är ju fel i synapserna på dem.

Jag vet att du tror att Donald Trump är synonymt med Fidel Castro, Xi Jinping och Nordkoreas ledare, som genom tvång, hjärntvätt och hot om Gulag får folk att komma och jubla eller gråta på beställning.
USA är en demokrati med grundlagsskyddade rättigheter.
Ingen tvingar dit dom, däremot kan reglerna för sammankomster, munskydd, avstånd mm begränsa dom.
Regler satta av delstaten (inte Trump)

Du läste väl sidan från BBC jag länkade till förut idag om demonstrationer under pandemin?

Det är inte säkert att det är "fel på deras synapser".
Det kan lika gärna vara du som drabbats av kognitiv dissonans.
(Du är helt säker på att Donald Trump är hatad av alla eftersom nyheterna du matas med och bekantskapskretsen + pollsen säger det, men ändå ser du att folk i massor älskar honom, då blir det konflikt bland dina synapser)

Var god tag ett kliv bakåt/ut ur din filter bubbla och försök se hela perspektivet.
Att du hänger på Flashback ger väl ändå ett visst hopp.
2020-10-24, 21:44
Medlem
Nixters avatar
ATT ÄNDRA SIN LAGDA RÖST I BATTLEGROUND STATES
Fler dåliga nyheter för Biden efter den urusla debatten och i energifrågan för rustbelt i synnerhet..
Följande stater tillåter att man ändrar en lagd röst. Efter Bidens önskan att stänga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna möjlighet lägligt för de som röstat där.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/states-early-voters-change-minds/story?id=43243947
2020-10-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Men bör du själv mask? Eller måste du bli kommenderad av Staten? Tycker du svenska Staten mördar sin befolkning nu eller?

Folk får göra vad fan dom vill. Gå på rally utan mask och bära vapen. Hade önskat vi hade haft det här.

Jag pratade om att uppmuntra, att be folk bära mask. Om man är i en sån position som Donald skulle man väl vilja att alla de som köar i timmar, betalar pengar för att få se en uppträda att vara rädd om sig själva och andra?

Att man tycker det är ett konstigt perspektiv säger ju en del hur platt pannan är.
2020-10-24, 21:47
Medlem
Nixters avatar
BEVERLY HILLS & RODEO DRIVE STÄNGER IGEN BUTIKER MED TRÄSKIVOR OCH SKYDD INFÖR VALFÖRLUST DEN 4:e NOVEMBER (men jag trodde Biden hade en solkar vinst i sikte ?)

https://losangeles.cbslocal.com/2020/10/23/beverly-hills-likely-to-shut-down-rodeo-drive-on-election-day-we-are-planning-for-the-worst/
2020-10-24, 21:47
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ATT ÄNDRA SIN LAGDA RÖST I BATTLEGROUND STATES
Fler dåliga nyheter för Biden efter den urusla debatten och i energifrågan för rustbelt i synnerhet..
Följande stater tillåter att man ändrar en lagd röst. Efter Bidens önskan att stänga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna möjlighet lägligt för de som röstat där.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/states-early-voters-change-minds/story?id=43243947

Det där har jag googlat efter en del, för man har undrat om det är möjligt... "Change vote". Inte lätt att hitta det man verkligen menar. Intressant!
2020-10-24, 21:48
Medlem
Davys avatar
Citat:
Jag pratade om att uppmuntra, att be folk bära mask. Om man är i en sån position som Donald skulle man väl vilja att alla de som köar i timmar, betalar pengar för att få se en uppträda att vara rädd om sig själva och andra?

Att man tycker det är ett konstigt perspektiv säger ju en del hur platt pannan är.

Men svenska Staten uppmuntrar inte heller till mask. Hur får du ihop det?

Du verkar vilja bli styrd av Staten och vill tro på allt de och media kablar ut. Men det finns en stor grupp som inte vill det. Just det verkar bli en krock hos dig.
2020-10-24, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Jag vet att du tror att Donald Trump är synonymt med Fidel Castro, Xi Jinping och Nordkoreas ledare, som genom tvång, hjärntvätt och hot om Gulag får folk att komma och jubla eller gråta på beställning.
USA är en demokrati med grundlagsskyddade rättigheter.
Ingen tvingar dit dom, däremot kan reglerna för sammankomster, munskydd, avstånd mm begränsa dom.
Regler satta av delstaten (inte Trump)

Du läste väl sidan från BBC jag länkade till förut idag om demonstrationer under pandemin?

Det är inte säkert att det är "fel på deras synapser".
Det kan lika gärna vara du som drabbats av kognitiv dissonans.
(Du är helt säker på att Donald Trump är hatad av alla eftersom nyheterna du matas med och bekantskapskretsen + pollsen säger det, men ändå ser du att folk i massor älskar honom, då blir det konflikt bland dina synapser)

Var god tag ett kliv bakåt/ut ur din filter bubbla och försök se hela perspektivet.
Att du hänger på Flashback ger väl ändå ett visst hopp.

Varför skriver du en sån här massa skit för? Jag är väl för fan inte övertygad om att alla hatar Donald. Varför skriver du något så dumt för?

Jag säger att det verkar rått att inte bry sig om sina egna fans. Inte ens fast de riskerar livet eller men för resten av livet. Män kan bli sterila exempelvis, även om de inte blir särskilt sjuka.

Donald kan inte ens med några meningar uppmana till försiktighet och att ha mask när man står så tätt.

Det är rätt otroligt att man riskerar livet för att stå och skrika till någon för att man beundrar dem fast de skiter i och man lever eller dör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in