2020-10-24, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Men svenska Staten uppmuntrar inte heller till mask. Hur får du ihop det?

Du verkar vilja bli styrd av Staten och vill tro på allt de och media kablar ut. Men det finns en stor grupp som inte vill det. Just det verkar bli en krock hos dig.

Jag pratar alltså om de rallyn som Donald har för tusentals fans. Han orkar inte ens säga två meningar om att använda mask och vara rädd om sig. Inte ens två meningar. 2 st meningar.
2020-10-24, 21:53
Medlem
Gör jag bort mig om jag bettar 10 tusen på Trump?
2020-10-24, 21:54
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag pratar alltså om de rallyn som Donald har för tusentals fans. Han orkar inte ens säga två meningar om att använda mask och vara rädd om sig. Inte ens två meningar. 2 st meningar.

Jag har förstått att du menar det.

För att folk inte vill höra det. Jag själv skulle bli fly förbannad om en politiker sa till det till mig.

Jag, och många andra, behöver inte lagar, regler eller uppmaningar från Staten för att kunna fatta egna beslut om våra egna liv.

Du verkar tyvärr inte vara en av dom.
2020-10-24, 21:54
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
ATT ÄNDRA SIN LAGDA RÖST I BATTLEGROUND STATES
Fler dåliga nyheter för Biden efter den urusla debatten och i energifrågan för rustbelt i synnerhet..
Följande stater tillåter att man ändrar en lagd röst. Efter Bidens önskan att stänga ned hundratusentals jobb i bla Pennsylvania kommer denna möjlighet lägligt för de som röstat där.

Pennsylvania
Wisconsin
Minnesota
Michigan

https://abcnews.go.com/Politics/states-early-voters-change-minds/story?id=43243947

Artikeln är från 2 Nov, 2016...
2020-10-24, 21:56
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Det där har jag googlat efter en del, för man har undrat om det är möjligt... "Change vote". Inte lätt att hitta det man verkligen menar. Intressant!

Ja i dessa stater kallar man det "Buyers Remorse" typ öppet köp. Detta kommer 10.000tals människor som poströstat i Pennsylvania utnyttja då Biden i debatten berättade att han vill göra dem arbetslösa. Vänsterfolket här tror att människor bara huvudlöst skall köpa att de är utan jobb 2021 för att en av Kina betald halvdement man vill detta, ivrigt påhejad av Kamala Harris som är allt annat än omtyckt i dessa stater.. Tämligen långsökt.

PS. Tror Presidenten kan komma att ta alla dessa stater denna gång, men det är svåra data att tyda då marginalerna är mindre och väljarinfon sämre. Trump har dock tajmat sin peak mot dessa stater perfekt och Biden var alldeles för tidig med sin.
2020-10-24, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Varför ska han säga det? Han har haft Covid och bajsat ut viruset utan problem, att tvinga på sina fans mask för sakens skull verkar korkat, rent av fake news. Om Covid vore så farligt borde han vara död idag, inte sant? Man ska inte ljuga när man är president, det är fult.
2020-10-24, 21:58
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Noterade detta också. Diskussionen och länken härstammar från ett Republikanskt forum 2020 och enligt dem har inget i dessa regler ändrats sedan förra valet.
2020-10-24, 22:00
Avslutad
Citat:
Menar du att man har ändrat reglerna sen dess?
2020-10-24, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Gör jag bort mig om jag bettar 10 tusen på Trump?
Gjorde jag för en vecka sedan, säkra pengar
2020-10-24, 22:02
Medlem
Davys avatar
Trump har aldrig druckit eller rökt i hela sitt liv.

Ska han uppmana folk på sina rallys att sluta röka och dricka för att rädda liv?
2020-10-24, 22:02
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Noterade detta också. Diskussionen och länken härstammar från ett Republikanskt forum 2020 och enligt dem har inget i dessa regler ändrats sedan förra valet.

Måste ut till folket dock. Jag anar vind i seglen för Trump just nu.
2020-10-24, 22:03
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Du har ingen aning om hur det här funkar.

Florida Update
IPEV In Person Early Vote

Republikanerna leder nu med +221.000

Det finns ingenting som visar den minsta tendens just nu att Trump inte vinner Florida.
Trump vinner med minst 300.000 röster när det här spelat ut, detta på den Republikanska basen. Skulle vi se fler Svarta och/eller Latinos kommer detta ge ytterligare röster till Trumps fördel i Florida.

Notera vi ser inget bortfall av Republikanska pensionärer osv (kolla röst % på tunga R countys för pensionärer, de trillar in i samma eller högre nivå) vilket har varit en "talking point" för Demokrater.

Som du vet ignorerar du de vanligare poströsterna eftersom de visar att Demokraterna leder. Ska du påvisa röstning så ska du visa alla röster.

Just nu leder Demokraterna med ungefär 300 000 röster i förtidsröstningen i Florida om vi bortser från ungefär 1 miljon "independents". Då 70% av dem poströstat är de enligt din logik demokratväljare...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in