Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-24, 17:00
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Kolla på den norska sidan, exempelvis här så hittar du honom, när det gäller svenska sammankomster är han mestadels fotograf verkar det som.
Dessutom är videon från tåget borta, någon hittade kontot tydligen.

Tommy är alltså i full gång i df norska gren. otroligt att media där inte plockat upp på detta. Hur fan kan folk gå på detta?
Citera
2020-10-24, 17:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Tommy är alltså i full gång i df norska gren. otroligt att media där inte plockat upp på detta. Hur fan kan folk gå på detta?
De har väl fullt upp med Runar? 😇
Citera
2020-10-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Han är i full (såväl bildligt som bokstavligt) gång även i Sverige, men hans synlighet har avtagit på senare tid (vilket torde glädja en hel del).
På kort tid har ett flertal konton stängts ner (Mattias Lekardal har numera bara ett konto istf tre, milfen är borta och några andra har fått starta nya konton). Så viss försiktighet kan nog vara klok tills stormen lagt sig, vilket nog kommer att ta en stund. Senaste dagarna har det blåst upp igen, och kommer det nya artiklar (vilket det finns indikationer på) så kommer det blåsa en smärre orkan kring de självgoda herrarna och jesustanterna.
Citera
2020-10-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De har väl fullt upp med Runar? 😇
Rika barn leka bäst, eller hur var det nu?
Citera
2020-10-24, 17:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Rika barn leka bäst, eller hur var det nu?
Enligt Carolas uttlande idag är Runar en fullblodspsykopat som inte hört av sig till Carola sedan Amadeus fyllde 18 och barnbidraget försvann. Enligt henne har han trackaserat och hotat henne fram tills dess. Nu när han är pank släpper han en bok full av lögner. Carola är nog inte så lätt att hantera hon heller, men i det här fallet tror jag på henne.
Citera
2020-10-24, 21:18
Medlem
Citat:
Enligt Carolas uttlande idag är Runar en fullblodspsykopat som inte hört av sig till Carola sedan Amadeus fyllde 18 och barnbidraget försvann. Enligt henne har han trackaserat och hotat henne fram tills dess. Nu när han är pank släpper han en bok full av lögner. Carola är nog inte så lätt att hantera hon heller, men i det här fallet tror jag på henne.
Håller fullständigt med, frågan är om Tommy är likadan? Just nu är han med på live från Oskarshamn på DFM Sverige. De fattar tydligen nada... 😕😉
Citera
2020-10-24, 22:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Håller fullständigt med, frågan är om Tommy är likadan? Just nu är han med på live från Oskarshamn på DFM Sverige. De fattar tydligen nada... 😕😉
Skrollade lite. Det var så dåligt ljud att man inte hörde någonting. I slutet hörde jag TD mumla något om klubb 500. Ambitionen är tydligen att lura 500 människor att offra 500 kronor varje månad i fem månader. Då kommer Tommy få pengar att bränna. De som skänker pengar får ett fönsterbord i himlen.

Det blir sammanlagt 1.250.000 kronor. Ska bli spännande att se hur mycket av de pengarna som går till Uganda?
Citera
2020-10-25, 08:49
Medlem
Något för Tommy att tänka på
Citera
2020-10-25, 12:35
Medlem
Citat:
Skrollade lite. Det var så dåligt ljud att man inte hörde någonting. I slutet hörde jag TD mumla något om klubb 500. Ambitionen är tydligen att lura 500 människor att offra 500 kronor varje månad i fem månader. Då kommer Tommy få pengar att bränna. De som skänker pengar får ett fönsterbord i himlen.

Det blir sammanlagt 1.250.000 kronor. Ska bli spännande att se hur mycket av de pengarna som går till Uganda?
Av den information jag har kring DFM så lär kanske 50% landa där de ska, resten går till nödvändiga omkostnader. Vad det senare kan tänkas vara beror väl på vem som yttrar det, i Tommys fall vet vi ju var de riskerar att hamna.
I övrigt tvivlar jag starkt på att de hittar några 500 som är villiga att pumpa in pengar i ett svart hål, men 50 lär inte vara omöjligt.
Citera
2020-10-25, 14:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Av den information jag har kring DFM så lär kanske 50% landa där de ska, resten går till nödvändiga omkostnader. Vad det senare kan tänkas vara beror väl på vem som yttrar det, i Tommys fall vet vi ju var de riskerar att hamna.
I övrigt tvivlar jag starkt på att de hittar några 500 som är villiga att pumpa in pengar i ett svart hål, men 50 lär inte vara omöjligt.
Får de in en mille kanske de kan få låna fyra till köpet av kyrkan? Men jag har svårt att se hur banken går med på de ifall de har 20 medlemmar i församlingen.
Citera
2020-10-25, 17:23
Medlem
Citat:
Får de in en mille kanske de kan få låna fyra till köpet av kyrkan? Men jag har svårt att se hur banken går med på de ifall de har 20 medlemmar i församlingen.
Det finns ju en del rika knösar i skaran, de kanske går i god för Mattias på samma sätt som folk gjorde på Karisma-tiden. Något annat sätt att lösa det på har jag svårt att se, Mattias verkar ju ha hål i fickorna och var Tommy spenderar kulorna vet vi ju.
Citera
2020-10-25, 18:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Det finns ju en del rika knösar i skaran, de kanske går i god för Mattias på samma sätt som folk gjorde på Karisma-tiden. Något annat sätt att lösa det på har jag svårt att se, Mattias verkar ju ha hål i fickorna och var Tommy spenderar kulorna vet vi ju.
Kanske dags att slå en signal till Runar? Han är ju arbetslös nu. Åsa Waldau också. Det skulle kunna bli en superflsamling i Oskarshamn. Vi tror på nåden Tommy, precis som du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in