Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Du vektlegger altså ikke en rekke beboere som bor få meter unna S4 og kunne vært en betydelig risiko for angivelig ukjent GM i dagslys på forsvinningsdagen. Du skriver samtidig at det kan være umulig å huske en observasjon av en bil .
1) Samtidig er du opptatt av et par personer som bor flere mil unna S4 som skal skal ha sett en rød bil i Ås.
Plutselig var det ikke umulig å huske en observasjon av en bil lenge etterpå likevel.
2) En ting er åpenbart - du tilpasser dine "argumentasjon" etter hva som passer seg.
1) Du tenker på de to vitnene i Ås som sto frem? De fortalte jo om
meget spesielle observasjoner av kvinnen i baksetet og av de to mennene som satt foran i bilen og ikke kun "observasjon av en bil" som du løgnaktig forsøker å fremstille det som. Det er en ENORM forskjell på å se en bil og på å se det som de to vitnene i Ås så.
2) Nei det gjør jeg ikke. Se 1). Vennligst slutt med usanne påstander! Det er du som xx deg ut når du kommer med slike usanne påstander.
Ps. Vet du hvilke rom i den boligblokken som har vinduer med utsikt mot huset i S4? Det er heller ikke vanlig å sitte i vinduene for å følge med på naboer. Forsvinningen skjedde på en tid på døgnet da mange er på jobb eller skole (eller var det eventuelt skolefri den 31.10.2018?). Vet du hvilke aldersgrupper som bor i den boligblokken?
Edit: Tillegg til 1) : For å kunne huske en observasjon, må man ha bitt seg merke i observasjonen. Det er mye større sjanse for å bite seg merke i observasjoner som observasjonene i Ås enn en observasjon av en bil som kjører som det
ikke er noe spesielt ved (som feks at det er noe spesielt ved passasjerer eller sjåfør eller annet) som man biter seg merke i.
Edit 2: Jeg finner ikke artikkelen nå, men jeg leste nylig en uttalelse om at
det selvfølgelig hadde vært større sjanse for at vitner husket en eventuell bilobservasjon på gangveien den 31.10.2018 dersom det ikke hadde gått så lang tid før vitner ble bedt om å huske.
Edit 3: Kommer du med flere usanne påstander og løgnaktige fremstillinger, får du nok korrigerende svar fra andre også og ikke bare meg.