2020-10-24, 11:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Om det stämmer att Trump leder med 49-46 i Florida just nu så är det här valet över.

Drain the Swamp - Worldwide!

Gårdagens tal

25:20 kommenterar Trump det som gör att Biden satte spiken i sin egen kista i debatten.
https://youtu.be/qKoxLnhNMN8
2020-10-24, 11:15
Medlem
badbollen3s avatar
Kvinnorna är inte glada över Trumps förehavanden, men de röstar på honom ändå då de får mer i plånboken och stödjer hans politik. Med andra ord, de gillar inte hans personlighet men de gillar hans politik. Biden är inte perfekt heller när det kommer till kvinnor. Såg för någon/några veckor sen kvinnor i wisconsin som tog upp detta. Länkades via aftonbladet eller expressen har jag för mig.

2A, Skatter, utrikespolitiken, jobb talar för att kvinnorna röstar på Trump. Lägg där till aborträtten så har man även kristna. Fracking och oljan blir kvar med Trump. Minoriteter stödjer honom. Majoriteten vill inte ha "the green new deal" det är bara Cali och NY som vill i stort sett.

Han bygger muren. Jag tror inte att covid blir så stor fråga som vänstern vill. Han kommer säkert tappa några röster, men inte så många att han förlorar valet p.g.a. den frågan. Jag tror på Trumpvinst. Kan inte se hur han ska förlora detta. RBG bortgång och ACB in i SCOTUS var pricken över i:et. Dock kommer det att bli kravaller...
2020-10-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tony Bobulinski tar ned hela familjen Biden
Tony är den person som nu lämnat in datorer, telefoner och annat till FBI
Har Ni missat hans presskonferens i Nashville bör Ni se den, bara några minuter, men helt förödande för Bidens.

https://youtu.be/skZRuVyBRYk

Jag såg videon för några minuter sedan. På youtube endast 775 visningar. Är inte intresset större, det får inte tillräcklig genomslag om inte annan massmedia uppmärksammar detta.

Bobulinski borde varit ute tidigare med detta. Kanske Fox News sprider det bättre.
2020-10-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja, trenden började för ett par dagar sedan. Trump leder Florida i nästan alla mätningar senaste dagarna.
Och så hade han nytt rally inatt med - vilket kommer öka på ytterligare.

Texas och Flrida är Trumps! Även PA och OH efter Bidens fossil-slakt i debatten

Trump kommer att segra.

Varför ljuger du? Det gör han ju inte. Biden +3.3% on average i Florida. Du kan inte ta EN poll och hävda att det är bevis för någonting
2020-10-24, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag såg videon för några minuter sedan. På youtube endast 775 visningar. Är inte intresset större, det får inte tillräcklig genomslag om inte annan massmedia uppmärksammar detta.

Bobulinski borde varit ute tidigare med detta. Kanske Fox News sprider det bättre.

Nej, t.o.m Fox har börjat svänga och börjar inse att det inte finns någon substans i de sinnesvrickade påståenden som kablas ut från Trump-lägret.

https://www.foxnews.com/politics/hunter-biden-tony-bobulinski-joe-biden-unanswered-questions.amp?__twitter_impression=true
Citat:
Fox News has reviewed emails from Bobulinski related to the venture — and they don't show that the elder Biden had business dealings with SinoHawk Holdings, or took any payments from them or the Chinese.

...

Sources familiar with the matter told the Journal that Hunter and Jim Biden's joint venture never got funds from CEFC China Energy Co. ‒ of which Bobulinski was a partner ‒ and corporate records reviewed by the newspaper indicate Joe Biden had no role in the discussions.
2020-10-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor

Japp, 373 000 har sett den på FOX. Den sprids också på fler sätt då många lägger ut den som sin "egen". Man måste lägga ihop alla för att få en korrekt siffra i sånt fall.

Här är länken till FOX
https://www.youtube.com/watch?v=EqeO0ODwYCA&t=252s
2020-10-24, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Varför ljuger du? Det gör han ju inte. Biden +3.3% on average i Florida. Du kan inte ta EN poll och hävda att det är bevis för någonting

Nu ljuger du igen:

Trump leder sett till de senaste 4 dagarnas pollar.

Biden leder med 1,5% (ner från 7,3%) pollar 10-24 oktober.

Biden har tappat kraftigt, och fortsätter att tappa kraftigt.

Därmed inte sagt att jag litar på en enda poll.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-24 kl. 11:34.
2020-10-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Nej, t.o.m Fox har börjat svänga och börjar inse att det inte finns någon substans i de sinnesvrickade påståenden som kablas ut från Trump-lägret.

https://www.foxnews.com/politics/hunter-biden-tony-bobulinski-joe-biden-unanswered-questions.amp?__twitter_impression=true

De säger ju snarare vad Bobulinski har sagt hela tiden; pappa Bidens namn fick absolut inte hamna på print i företagsaffärerna. Hans mail visar dock hur deras informella samtal gick till, och det är detta FBI tittar närmare på nu.

Biden-korruptionen är total och kommer till sist att sänka Bidens!
2020-10-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Kvinnorna är inte glada över Trumps förehavanden, men de röstar på honom ändå då de får mer i plånboken och stödjer hans politik. ..

Förmågan att skilja på politik och person är inte TDS-folkets främsta egenskap
2020-10-24, 11:35
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen:

Trump leder sett till de senaste 4 dagarnas pollar.

Biden leder med 1,5% (ner från 7,3%) pollar 10-24 oktober.

Biden har tappat kraftigt, och fortsätter att tappa kraftigt.

Så praktiskt för dig att du själv bestämmer tidsspannet du tittar på. Kom ut 2 polls igår med Biden i ledning i Florida. Och för Trump:
Trump har ledningen enligt Rasmussen (C+)-pollster med republikansk ’house effects’ och Survey Monkey (skräp)

Florida kommer såklart bli jämnt. Förstår bara inte vad det tillför diskussionen att låtsas som att ”Trump går mot seger efter seger” som nån cheerleader? Trump läser inte forumet
2020-10-24, 11:38
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Förmågan att skilja på politik och person är inte TDS-folkets främsta egenskap

nej jag vet Därför är jag snäll och förklarar för dem vad som är på väg att hända
2020-10-24, 11:51
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Drain the Swamp - Worldwide!

Gårdagens tal

25:20 kommenterar Trump det som gör att Biden satte spiken i sin egen kista i debatten.
https://youtu.be/qKoxLnhNMN8

Se även denna intervju med Trump häromdagen, speciellt ifrån 5 minuter och framåt : https://www.youtube.com/watch?v=DAg9ECrsHoQ

Det är en avslappnad Trump, har inte garden uppe. Nog har han gjort grejer som msm inte pratar om..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in