2020-10-24, 10:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Visst är det lustigt att de alla skriver samma sak?

Så det är bara infowars och OANN som vi ska följa menar du då även Fox "news" är med på listan?
2020-10-24, 10:11
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Så han skakade han med Indiens president. Det var ju verkligen oerhört. Förstår du hur TDS-skadad du framstår nu?
Problemet är inte att Trump skakar hand och kramar om personer Indien och det förstår du säkert.

Problemet är att Trump ljuger och säger att han inte skakat hand med någon i Indien.
Lyssna här så att du är säker på att han verkligen sagt som jag skrev.

“I just got back from India and I didn’t shake any hands there. It was easy,”

Edit
Bäst att jag lägger till länken som visar när Trump hälsar och kramar indier om du hunnit glömma bort den.
https://theprint.in/in-pictures/donald-trump-said-he-did-not-shake-hands-with-anyone-in-india-thats-not-true/380650/
Senast redigerad av Surtruten 2020-10-24 kl. 10:14.
2020-10-24, 10:13
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så det är bara infowars och OANN som vi ska följa menar du då även Fox "news" är med på listan?
Jag vet inte vad du ljuger om. Fråga den som skrev listan.
2020-10-24, 10:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Problemet är inte att Trump skakar hand och kramar om personer Indien och det förstår du säkert.

Problemet är att Trump ljuger och säger att han inte skakat hand med någon i Indien.

Jag förstår att du tycker det är ett problem att Trump skakade hand med Indiens president. Det måste vara jobbigt att vara du.

Men detta är så den Stora Lögnen som du upplever som så oerhört problematisk? Att Trump sade att han inte skakade många händer i Indien. Fast han skakade hand med Indiens president. Okej. Jag förstår. Detta förändrar hela min bild av Trump. Jävla handskakare. Hemsk. Orange. Dum.
2020-10-24, 10:15
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Nu förvränger du orden. Trump säger att han inte skakade händer. Trump skakade innan pandemin uppemot säkert 500 händer per dag (när han är ute bland folk) i Indien skakade han Indiens Presidents hand, med ev handtvätt därefter (Trump är notorisk handtvättare). Så när han säger "didnt shake anyones hands" så betyder det att han inte skakat händer. Trump har inte ljugit.

Förstår att du precis som i klimattråden borrar ned dig i oväsentligheter. Du är lika okunnig om Amerikat som du är inom klimat Soros, förlåt Surtruten.

PS. Samtidigt som Soros, förlåt Surtruten diskuterar handskakning så har Bidens tagit in 100-tals miljoner dollars av Kineser, Ukrainare och Kazhaktstan.. där är det tyst.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-24 kl. 10:19.
2020-10-24, 10:25
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:

Edit
Bäst att jag lägger till länken som visar när Trump hälsar och kramar indier om du hunnit glömma bort den.
https://theprint.in/in-pictures/donald-trump-said-he-did-not-shake-hands-with-anyone-in-india-thats-not-true/380650/

Citat:
Jag förstår att du tycker det är ett problem att Trump skakade hand med Indiens president. Det måste vara jobbigt att vara du.

Men detta är så den Stora Lögnen som du upplever som så oerhört problematisk? Att Trump sade att han inte skakade många händer i Indien. Fast han skakade hand med Indiens president. Okej. Jag förstår. Detta förändrar hela min bild av Trump. Jävla handskakare. Hemsk. Orange. Dum.
Nu glömde du nog bort vad jag nyss skrev, se överst

Om du lyssnar en gång till så hör du att Trump säger
Precis tvärt emot hur det faktiskt var.

Om du glömt det så är det lögnen som är problemet, inte handskakningarna.
2020-10-24, 10:27
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jasså?
https://pasteboard.co/JwZfL7o.png

Jag ser inte att R leder med något. Gapet har alltså ökat?

Som sagt polls är inte min grej, men nu börjar bla Rasmussen konfirmera det som redan händer i Florida..
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/elections/election_2020/florida_trump_49_biden_46

..och North Carolina
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/elections/election_2020/north_carolina_trump_48_biden_47

Fler stater lär följa då de inte har uppdaterat dem i Arizona, Wisconsin, mfl.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-24 kl. 10:31.
2020-10-24, 10:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Din autism har besegrat mig. Du klarar inte av begrepp som kontext. Jag är säker på att detta är ett stort problem för dig. Han sade: Jag skakade inga händer i Indien. Där har de ett annat sätt. Man sätter ihop händerna och säger namaste. De ligger verkligen före oss.

Men han skakade hand med en person - Presidenten. Det bästa vore förstås om han hade sagt:

Jag skakade knappt hand med någon person, men jag skakade hand med presidenten. Det blir lite krångligt att uttrycka sig så. Vi som inte är aspies förstår det underliggande budskapet. Det är därför vi kan hantera sociala relationer.
2020-10-24, 10:30
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:

Är du bestört över om Trump eventuellt ljög om handskakningar i Indien? Herregud, har du återhämtat dig ännu?

Din TDS är monumental.
2020-10-24, 10:31
Medlem
Citat:

Edit

Absolut att han sa att han inte skakade hand med någon när han kom hem från Indien. Men en del verkar så upprörda nu att de vill låtsas som något annat. BDS kanske?

Det är så många som har förtidsröstat nu. Undrar vad det betyder?
2020-10-24, 10:33
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som sagt polls är inte min grej, men nu börjar bla Rasmussen konfirmera det som redan händer i Florida..
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/elections/election_2020/florida_trump_49_biden_46

..och North Carolina
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/elections/election_2020/north_carolina_trump_48_biden_47

Fler stater lär följa då de inte har uppdaterat dem i Arizona, Wisconsin, mfl.

Om det stämmer att Trump leder med 49-46 i Florida just nu så är det här valet över.
2020-10-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Om det stämmer att Trump leder med 49-46 i Florida just nu så är det här valet över.

Ja, trenden började för ett par dagar sedan. Trump leder Florida i nästan alla mätningar senaste dagarna.
Och så hade han nytt rally inatt med - vilket kommer öka på ytterligare.

Texas och Flrida är Trumps! Även PA och OH efter Bidens fossil-slakt i debatten

Trump kommer att segra.
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-24 kl. 10:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in