2020-10-24, 08:49
Medlem
-Mystics avatar
Ni har snart spelat en hel säsong utan publik, är både ni spelare och dom som sitter högre upp lite oroliga över framtiden?
Citera
2020-10-24, 09:13
Medlem
Nä Nä...Att TS skulle vara en allsvensk spelare tror jag inte en sekund på. Hellre en arbetslös wannabe som bor hemma hos sin morsa än.

Hans sätt att svara på en del frågor,hur han ser på sin agents arbete,spelare han har mött osv.....nej nej nej. Pojkdrömmen gick iaf i uppfyllelse för muppen. Synd bara att folk tror på detta svammel.
Citera
2020-10-24, 09:22
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Nä Nä...Att TS skulle vara en allsvensk spelare tror jag inte en sekund på. Hellre en arbetslös wannabe som bor hemma hos sin morsa än.

Hans sätt att svara på en del frågor,hur han ser på sin agents arbete,spelare han har mött osv.....nej nej nej. Pojkdrömmen gick iaf i uppfyllelse för muppen. Synd bara att folk tror på detta svammel.

Jag tror faktiskt ingenting än, men ju mer frågar han svarar på desto lättare att bedöma sanningshalten. Så ställ någon bra fråga.

Tycker i varje fall att Tjockmenglad verkar vara en lugn, sansad och sympatisk person.
Citera
2020-10-24, 09:51
Medlem
tuggishs avatar
Hur rädd är man för supportrarna när det går dåligt?

Spelare får hot, blir utbuade på planen osv.
Citera
2020-10-24, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crawz
Helt enkelt för att alla inte orkar vara Flashbackriddare som hatar allt och alla. Fotboll ska symbolisera vägen ut för dom som inte har något, det är inte rätt plats att sätta ner foten för saker och ting.

Så du tycker inte någon spelare ska reagera om alla hade stått och heilat på plan heller? (En gång i tiden gjorde de tyska spelarna det, när de kom till Sverige på en träningsmatch runt 1940).

Och ja, det är definitivt jämförbart. Samma sektmentalitet, samma extremism och hat. BLMs delar bara filosofi med en annan kollektivistisk, sekteristisk massmördarideologi.

Gällande damlönerna är det mest förvånande att ingen vågat säga emot eftersom det är deras egna inkomster som sänks. Om någon på mitt jobb, som drar in en bråkdel av vad jag drar in till företaget, hade krävt på mig att dela min lön med denne hade jag givetvis inte accepterat det. Det hade varit självförnedring.
Citera
2020-10-24, 10:20
Medlem
Vilket är ditt jongleringsrekord, dvs antal bollträffar utan att bollen nuddar marken. Vilken kroppsdel är du tryggast att jonglera med? (T.ex klarar jag själv flest tillslag med låren, men det är jobbigt)
Citera
2020-10-24, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
är det jobbigt o resa så mycket? Reser ni med buss eller tåg? hoppas du ibland att något lag som det är jobbigt att åka till ska åka ur allsvenskan bara för att slippa åka så långt?

Resandet är det som tär mest på en. Efter ett par år så blir hotellnätter eller dagrum inte så trevligt längre. Typ samma mat varje gång, samma buss, samma plats i bussen osv. Nu har mina tv serier börjat ta slut dessutom. Vi reser främst med buss och tåg. Flyg åker vi bara till Östersund. De lagen jag hoppas åker ur är just de lagen som antingen har en kass matta eller lång resa.
Citera
2020-10-24, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Har du/skulle du kunna tänka dig ta emot muta för att matchfixa och dryga ut kassan om du var garanterad att det inte upptäcktes?

Vilken spelare som du mött avskyr du mest och som är ett riktigt svin?

Vilken spelare som du spelat med avskyr du mest och som är ett riktigt svin?

Skrev innan jag läst alla inlägg så finns någon fråga redan så ber jag om ursäkt.

Nej, det känns väldigt fel.

Funderade på det igår. Jag säger nog Christiansen. Det är väl en kombination av att han är djävulskt bra samt ett litet svin på planen. Snackar mycket och är halv-ful.

Pass.
Citera
2020-10-24, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hernancrespp
Tackar för en bra tråd.

vilken klubb i allsvenskan har sämst rykte bland er fotbollsspelare?
Dvs, där man helst inte vill spela pga dålig ledarstab, utveckling osv.

Det finns egentligen ingen sådan klubb längre. Tidigare var det Gefle som det skämtades om lite. Det har dock ingenting med deras ledarstab att göra, dessa har vi ingen aning om. Man bygger bara på hur laget spelar fotboll. Möjligen är inte Kalmar så sexiga längre.
Citera
2020-10-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
mycket intressant tråd måste jag säga som fotbollsintresserad. Några frågor

ser du på mycket fotboll själv när du är ledig?

om du fick plocka in valfri spelare till ditt lag vem hade du då valt?

favoritlag utomlands?

påverkas du/ni av det media skriver om dig eller ditt lag?

mvh

Jag kollade väldigt mycket mer på fotboll när jag var yngre och inte arbetade med det. Nu blir det inte mer än någon enstaka CL match. Kollar Allsvenskan när våra konkurrenter spelar, men det är nästan mer i jobbsyfte.

Christiansen om han är hel.

Liverpool

Inte så värst mycket. Stormar det så är lösningen egentligen att inte läsa media. Hade vi gjort det så hade man säkert påverkats.
Citera
2020-10-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Vet att Hammarby också verkar ha avtal med Scandic, har av någon anledning stött på just dem några gånger när jag bott där runt om i Sverige. Laget verkar också bo på hotellet.

Det jag har stört mig på är att de kommer till restaurangerna i svettiga (?) overaller och träningskläder när man försöker njuta av sin mat. Ofta har det varit buffeer som de sprungit runt och slafsat i.
Är detta vanligt tror du? Om ja, varför kan man inte bara försöka ta på sig hela och rena vanliga kläder så man inte irriterar andra gäster? Hur gör ni?

Tror vi aldrig ätit mat ute utan att duschat iallafall. Men vi bär ju de kläder som klubben har gett oss. Om det är kostym eller träningskläder bestämmer ju dom. Jag kan förstå att folk stör sig på oss. Vi har ofta lite tidsnöd om det är innan match och skäms inte för att gå före i köer osv.
Citera
2020-10-24, 10:45
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockmenglad
Resandet är det som tär mest på en. Efter ett par år så blir hotellnätter eller dagrum inte så trevligt längre. Typ samma mat varje gång, samma buss, samma plats i bussen osv. Nu har mina tv serier börjat ta slut dessutom. Vi reser främst med buss och tåg. Flyg åker vi bara till Östersund. De lagen jag hoppas åker ur är just de lagen som antingen har en kass matta eller lång resa.

Jag hade hatat resandet så förstår dig. Tur att Sverige är ganska litet ändå. Hade jag varit duktig ishockeyspelare och spelat i herrarnas NHL så hade jag älskat att kunna försörja mig på min hobby och att få träna men själva resandet verkar som ett helvete. Tur att de har i alla fall inte säsong året runt.

Hade nog gärna sett att lag närmare där jag själv bodde skulle komma upp i serien om jag var du

Sover ni över ibland efter matchen eller åker ni hem på samma dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in