Citat:
Ursprungligen postat av
olva
1. Vad har majoriteten i ditt lag för politiska sympatier?
2. Kör ni några klassiska löptester som yo-yo, beep-test eller milen och vad får i så fall den bästa respektive genomsnittet för resultat?
3. Rangordna de allsvenska domarna från bäst till sämst.
4. Vilka fördelar får du och dina lagkamrater i livet utanför fotbollen av att ni spelar i Allsvenskan?
5. Vad har du för matchskor på gräs/konstgräs och varför?
6. Vad står i era kontrakt angående andra aktiviteter? Får du t.ex. åka skidor, spela korpinnebandy, ställa upp i Vasaloppet etc?
7. Ge exempel på hur lönen ungefär kan se ut för den bäst betalde spelaren i ditt lag, inklusive alla bonusar.
1. Skulle gissa åt höger.
2. Vi kör inga av de traditionella löptesterna. Vi mäter istället alla träningar med ett GPS system där ledarna får en massa siffror och gör någon bedömning.
3. Kan inte ens alla, men jag tycker Ekberg är bra och Al-hakim inte är så bra. Resten är väl mitt i mellan dom.
4. Hm, får typ frisörtid efter stängning om jag drar iväg ett sms. En gång blev en lagkamrat stoppad av polis pga körde lite för fort efter en match påväg hem. Polisen kände igen honom och lämnade en varning (Hade han kanske lämnat till vem som helst iofs). Kommer in på klubbar utan att stå i kö när man väl går ut. Är väl typ det.
5. Det som klubben har som skosponsor.
6. Får inte utöva extremsporter står det ordagrant. Det är lite sunt förnuft inblandat antar jag. Jag hade aldrig liksom spelat padel.
7. svårt att säga när man inte pratar lön med de andra. Antar att expressen släpper sånna listor med jämna mellanrum.