2020-10-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad för typ av ställen brukar ni stanna till på om ni har en relativt lång bussresa till bortamatch och behöver en lunchpaus? Blir det någonsin ett snabbmatsställe som t ex McDonald's eller Subway? Finns det någon i laget som tjatar på att få stanna till på såna ställen?

Vem är den bästa spelare du har mött i Allsvenskan?

Hur tuff är fysträningen på allsvensk nivå? Hur tung är löpträningen på försäsongen?

Vilken typ av psykiska egenskaper krävs för att vara en bra spelare på allsvensk nivå?

Om det finns ett scandic i närheten som passar tidsmässigt tar vi ofta det. Tror föreningen och egentligen hela allsvenskan har någon deal med dom. Annars blir det någon vägkrog med husmanskost. Finns ett par spelare som ofta tjatar om donken, men chaffisen stannar bara vid någon mack för lite godis på vägen hem.

Christiansen är en väldigt bra spelare, så får väl säga honom.

Vet inte riktigt vad jag ska jämföra med. Har ju ingen koll på vad hockeyn, eller handbollen kör. Men det har varierat från år till år. Vissa år är det inne bland coacherna att bryta ner oss med tung skivstångsträning, men senaste så har det kommit in lite mer crossfit-liknande träning. Mycket puls inblandat. Gärna på tid. Det blir ett syrad för hela kroppen. Löpträningen blir det inte så mycket av. Vi har mer tuffa fotbollsträningar med kort vila och högt tempo. Inte så att man löper i skogen längre. Det man kan sträcka sig till i löpväg är att vi löper x antals sprints eller lite intervall träning mitt i en träning för att bryta av.

Jag antar att man måste kunna tackla motgångar, kunna ta kritik. Och prestera under ibland extrem press.
Citera
2020-10-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Har du agent? Isånafall, vad tycker du om honom? (vad tycker du om agenter rent generellt)

Har det funnits intresse från bättre klubbar utomlands? (behöver inte nämna klubb eller land)

Jag har agent. Han är okej, talas vid efter matcher om hur det gått. I övrigt hörs man inte ofta förrän det pratas konkreta bud eller förlängning, men det är pga att jag inte vill veta saker innan det blir konkret. Vill inte ha massa tankar på annat när jag spelar fotboll. Det har funnits intresse, men antingen har det runnit ut i sanden, klubben kanske har flera på radarn och plockar in en innan jag har bestämt mig, eller så har det inte klaffat privat.
Citera
2020-10-23, 23:54
Medlem
Vad springer du milen på?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur tycker du att regeringen Stefan Löfven sköter landet? Är det vanligt att man diskuterar inrikespolitik i omklädningsrummet? Om ja, vad brukar spelare ha för åsikter?

Har ingen koll alls på politiken som sker om jag ska vara ärlig. Jag röstar höger men det är mer av egoistiska ekonomiska skäl. Vi pratar sällan politik eller religion eller andra tyngre ämnen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.baumgarth
Har du gjort självmål eller liknande för at vinna på spel för egen och/och/eller eller andras del ?
Eller borde frågan ställas - när gjorde du det senast ?

Nej.
Citera
2020-10-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uniqed
Hur mycket har det påverkat säsongen att det inte är någon publik på arenorna?
Är det svårare att motivera sig till att ta den där extra löpningen i slutet av matchen?

Nu har man typ vant sig. Men det var väldigt svårt i början. Man försöker vara professionell i 90 minuter så gott det går ändå. Det är ändå 11 motståndare man tävlar mot. Inte publiken. Sen tror jag att vissa klubbar har lidit mer än andra. Men klar man saknar fansen. Även motståndarfans som häcklar. Låter sjukt, men det ger energi det med.
Citera
2020-10-23, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Finns det fotbollsgroupies som kontaktar dig och de andra spelarna?

Det har hänt ja. Men inte så att man svarar. Det är lite farligt territorium.
Citera
2020-10-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Är du smal? Och ledsen?

Antagligen mindre fettprocent än genomsnitts-svensken iallafall.

Ibland.
Citera
2020-10-24, 00:01
Medlem
Scamps avatar
Vilken arena i Allsvenskan är den bästa/sämsta att spela på? Sedan, föredrar du att spela på mindre arenor likt Mjällby eller större som Friends?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Hur mycket korruption är det bakom stängda dörrar? Betalde spelare, fuskande med pengar med mera.

Jag har aldrig sett något. Så händer det så är det bakom stängda dörrar för mig med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Är du bög eller smygbög?

Nej.
Citera
2020-10-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Är det svårt att motivera sig nu under corona utan publik? Hur stor skillnad tycker du att det gör för den individuella prestationen?

Svarade typ på det tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in