Andrija a.k.a Adde-Adinatoor har det varit en del snack om på sistone, lite här och där.
"Andrija år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Ett eller flera ärenden avser brottmål där Andrija åtalats vid en eller flera domstolsinstanser."
Små små skitsaker för länge sen, antar man ju. Men man undrar dock hur mycket koll Eotb har på sånt här? Om det nu skulle röra sig om något mer aktuellt?
Spoiler News:
Enigt spoilertjejen på insta så ska en tjej ha blivit lack på honom och kallat honom för "kvinnoförnedrare" osv...
Det är Sara Lynx som skriker att Adde är kvinnaförnedrare när de kom in på Anna-Lisa.
En annan sak jag kan avslöja är ju att Sara och Haidar är med i årets säsong som sänts i höst. Misstänker nästan att deras ”göra-slut” innan EOTB är ett PR-Trick, men vem vet.
Något annat nytt jag också kan avslöja är ju att slitna dvärgen Jasse Gustafsson är med i år igen. Har också fått höra att hon idag dejtar Niklas Åkerlund som också är med i denna säsong. Antagligen där de träffades.
Julia Markhams ex..
Lite ironiskt då Adrian var otrogen mot Jasmine, och Niklas var otrogen mot Julia. Men ändå går hon tillbaka till fuckboys, ja vad ska man säga om denna bransch
Denna säsongen kommer förmodligen bli bra ändå, med tanke på miljön de befann sig på så kan vi konstatera mycket mycket bråk. Folk kommer vara helt ur gängorna efter några dar. Enligt spoilertjejen stack ju flera st därifrån, med sedan kom tillbaka..Inte undra på det!
Hon är så patetisk. Förra sommarn började hon på min pojkväns jobb och de första hon berättar är att hon vart med i PH sedan låg hon med en kille i teamet första kvällen efter jobbet. Efter ett par veckor hade hon legat med 4 till och dessutom stötte hon på min kille konstant trots att han sa att han hade tjej. Hon är vidrig
Ifall Emma skulle vilja ta din kille, så tar hon din lille kille.