2020-10-03, 15:13
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swoupzback
Flörtade rätt snuskigt och rakt på sak med en tjej som bodde ihop med sin kille sen några år tillbaka. Flörtandet eller vad man ska kalla de pågick under 1-2 dager dygnet runt eftersom vi var påtända på amfetamin hela tiden. Var bara i den staden för att göra lite grejer så kände inte till dom sen tidigare, nä nu ljög jag. Hennes sambo var en ökänd klåpare som torskade för allt han åtog sig när han skulle drifta (inte som Swoupzback mao)

Hursomhelst så sent om kvällen/natten fick jag ett genombrott på klåparens flickvän som började med nå tafatta försök att göra situationen romantisk med att stryka mig på bröstet och suga mig på örsnibben. Hela hennes sensuella försök att få henne att verka som något annat än den praktslampa hon egentligen provocerade mig så till den grad att jag fick feeling och tog ett hårt i håret och vred om så hon knäböjde naturligt av smärtan/chocken vad vet jag på knä framför mig halvt i chock halvt i gråt hamna hon iaf.

Släppte aldrig håret på henne utan höll i det hårt och vred om handen så hon inte kunde undvika att titta mig i ögonen medan jag frigjorde kuken och tvingade in den i munnen på henne. Sen körde jag gag gag gag gag tills jag inte kunde hålla tillbaka längre och släppte greppet jag haft hela tiden.

Under hela den här tiden hade hennes snubbe varit ute på ett mission för min räkning så jag skulle ge dom ett par tio gram amfetamin för att underhålla deras skenade missbruk.

Jag stack till hans tjej en extra gubbe dos på morgonkvisten och sa att hon aldrig skulle försöka vara fin och romantisk mot en man igen för nu "förstår du väl att du bara är en tjackhora" ... då satte hon sig bredvid mig i soffan som vi satt i själva i vardagsrummet och började gråta med min axel mot hennes kind varpå jag tröstar henne genom att lägga armen om henne och ta hon på brösten, den andra armen används till att stryka bort hårlockarna från ansiktet så jag kan se hennes skamfyllda tårar.

Det var en lång omskrivning för en regelrätt våldtäkt.
Citera
2020-10-03, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Det var en lång omskrivning för en regelrätt våldtäkt.

Äh hon fick vad hon förtjäna.

Hade ju inte direkt sagt åt hon att jag ville ha hon som flickvän och så satt hon och spydde ut förakt mot sin klåpare till pojkvän som var ute och gjorde vad han kunde för min arbetssituation som för tillfället innebar att hitta människor som ville byta halvmycket pengar mot ett par grabbnävar knark. Det lyckades han med och visade tom framfötterna så därför gav jag han den bästa uppskattningen jag kunde för stunden. Istället för en flickvän som vart otrogen och fortsätter att se ner på han så fick han tillbaka en sk flickvän som inte kommer gå omkring och snacka ner sin pojkvän nå mer för han suger ju ändå inte kuk för tjacket som hon så fint fick förstå för sig själv sig. Hon fick en uppsträckning och veta sin plats. Han fick tillbaka sin flickvän i precis den rollen han borde ha gett hon innan jag dök upp. Hade hon inte varit en så flörtig och illojal flickvän hade jag inte bemödat mig att ens försöka.
Senast redigerad av Swoupzback 2020-10-03 kl. 15:52.
Citera
2020-10-03, 15:53
Medlem
Misters avatar
Citat:

Hade ju inte direkt sagt åt hon att jag ville ha hon som flickvän och så satt hon och spydde ut förakt mot sin klåpare till pojkvän som var ute och gjorde vad han kunde för min arbetssituation som för tillfället innebar att hitta människor som ville byta halvmycket pengar mot ett par grabbnävar knark. Det lyckades han med och visade tom framfötterna så därför gav jag han den bästa uppskattningen jag kunde för stunden. Istället för en flickvän som vart otrogen och fortsätter att se ner på han så fick han tillbaka en sk flickvän som inte kommer gå omkring och snacka ner sin pojkvän nå mer för suger ju ändå inte kuk för tjack som hon så fint fick förklarat för sig. Han fick tillbaka sin flickvän i precis den rollen han borde ha gett hon innan jag dök upp.

Ni pundare vet då sannerligen hur man rättfärdigar en våldtäkt. Lite sämre på att skilja subjekt från objekt dock.
Citera
2020-10-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Tänk den dagen du står inför sänkte Per och han frågar
Varför gjorde du det typ?
Inte som att hon inte dött ändå. Folk gör märkliga saker när det krisar.
Citera
2020-10-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ni pundare vet då sannerligen hur man rättfärdigar en våldtäkt. Lite sämre på att skilja subjekt från objekt dock.

Ja subjekt och objekt är ett område där det finns utrymme för förbättring. Men de andra de kan jag.
Citera
2020-10-03, 21:24
Medlem
Vet inte hur omoraliskt det är enligt folk men knullade en kompis lillasyrra till och från under flera års tid. Ångrar mig inte.
Citera
2020-10-03, 22:13
Medlem
deLuzes avatar
Citat:

Hade ju inte direkt sagt åt hon att jag ville ha hon som flickvän och så satt hon och spydde ut förakt mot sin klåpare till pojkvän som var ute och gjorde vad han kunde för min arbetssituation som för tillfället innebar att hitta människor som ville byta halvmycket pengar mot ett par grabbnävar knark. Det lyckades han med och visade tom framfötterna så därför gav jag han den bästa uppskattningen jag kunde för stunden. Istället för en flickvän som vart otrogen och fortsätter att se ner på han så fick han tillbaka en sk flickvän som inte kommer gå omkring och snacka ner sin pojkvän nå mer för han suger ju ändå inte kuk för tjacket som hon så fint fick förstå för sig själv sig. Hon fick en uppsträckning och veta sin plats. Han fick tillbaka sin flickvän i precis den rollen han borde ha gett hon innan jag dök upp. Hade hon inte varit en så flörtig och illojal flickvän hade jag inte bemödat mig att ens försöka.

Vänta, låt mig se om jag fattar din logik här. Tjejen gjorde sig fin på sin pojkväns bekostnad, men i själva verket är hon ju en tjackhora. Därför gjorde du pojkvännen en tjänst genom att plocka ner henne dit hon hör hemma, för nu kommer hon inte kunna spela allan ballan på sin hårt arbetande pojkväns bekostnad längre.

Det var länge sedan jag hörde något så stört och fullkomligt logiskt samtidigt. Du, min herre, har förtjänat titeln Ondskefullt geni
Citera
2020-10-08, 23:54
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Vet inte hur omoraliskt det är enligt folk men knullade en kompis lillasyrra till och från under flera års tid. Ångrar mig inte.

Om kompisen var 73 bast och hans lillasyrra 71 så tror jag inte att folk går i taket.
Citera
2020-10-13, 12:24
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
En fd arbetskollega knullade sin frus syster när frugan låg på dödsbädden.
Det där är fan tungt

Har också en före detta kollega som inte kan toppa det där men han kan nog kvala in som tvåa då han gick på krogen och drog hem en dam medan hans fru låg på neonatalen med deras för tidigt födda dotter.

Skönt med sådana människor omkring en - då framstår man själv som en ren, vit ängel
Citera
2020-10-16, 16:37
Medlem
Citat:
Om kompisen var 73 bast och hans lillasyrra 71 så tror jag inte att folk går i taket.

kanske inte, började väl när han va ca 24 och syrran 18-19. Tänkte mer på familjebandet än hennes ålder. Känsligt sånt där oftast.
Citera
2020-10-23, 12:05
Medlem
Onan-erarens avatar
Det här berättade min storebror för mig när vi satt å drack öl en helg.

Han hade följt med ett par hem å detta par gillade våld så han knullar skiten ur frun samtidigt som han drar henne i håret å när det gått för honom så sopar han till henne med knytnäven över näsan så näsbenet knäcks å blodet sprutar. Ska det göras så ska det väl göras ordentligt tyckte han, det omoraliska var nog inte att han knäckte näsbenet på henne (paret gillade ju våld) utan det mest omoraliska var väl att han satt å erkände detta för mig.
Citera
2020-10-23, 17:54
Medlem
Plaguetongue1s avatar
Sex med en transvestit (jag=kille)
Jag vet inte om det är omoraliskt, men det är ändå lite pinsamt.

Tjackkåt på fest med polarna matchar jag med nån brud via onlinedating, och bestämmer träff samma kväll. Vi tar en öl och pratar lite och jag får veta att det är en transvestit. full och hög som jag är skiter jag i detta och följer henne till ett hotellrum. Resten kan ni säkert lista ut själva. Jag kan ju säga såhär: det var inte "hon" som blev knullad som planerat...

Hade ångest dagarna efteråt då jag var orolig att jag höll på att bli gay, men såhär långt senare så ångrar jag det dock inte, inget fel med att utforska sin sexualitet och krydda sexlivet lite.

Jag kommer dock inte att göra om det, och polarna fick givetvis aldrig veta att "bruden" jag träffade bjöd på varmkorv

Såg precis ut som en kvinna fast med något mörkare röst än vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in