2020-10-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Äldre damer misslyckas sällan med att leverera. Jag har blivit erbjuden både det ena och det andra av unga förmågor som visserligen varit attraktiva att se på men de flesta har faktiskt till min besvikelse levererat rätt mediokra upplevelser.
Jag är böjd att hålla med, min erfarenhet säger mig det samma.
Citera
2020-10-21, 15:22
Medlem
B-types avatar
Tröttnat på halvgamla fd bartjejer i söderort som man måste pruta en massa med innan det blir något men kuken måste ha sitt så jag drar in till stamstället i city.
Söt tjej i kort fodralklänning tar emot och leder in mig i rummet. Inga problem att få ta en dusch innan massagen. Placerar mig på madrassen med ett huvud uppåt och ett neråt.
Massagen är verkligen bra med en del teasing och medans hon flyttar runt åker klänningen upp och avslöjar ett par väldigt genomskinliga trosor.
Frågan kommer innan hon har bett mig vända på mig. Fs blir svaret. Rimligt pris som inte prutas.
Klänningen åker av. Det var en hel del stoppning i bhn. Och hon är ganska lös i hullet. Inte tjock, men otränad. Men hon kan sina saker. Rimming som jag aldrig upplevt det. Inte för att jag ber om det heller. Inte min grej egentligen men jag tackar inte nej heller.
Efter att ha blivit ordentligt penetrerar av hennes tunga är det dags för löjtnanten att få sitt. Och det får han.
Och mer massage efteråt. Med nackknakning och allt.
Tar en dusch efteråt och glider ut i höstmörkret med mitt välpolerade rövhål.
Citera
2020-10-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Tröttnat på halvgamla fd bartjejer i söderort som man måste pruta en massa med innan det blir något men kuken måste ha sitt så jag drar in till stamstället i city.
Söt tjej i kort fodralklänning tar emot och leder in mig i rummet. Inga problem att få ta en dusch innan massagen. Placerar mig på madrassen med ett huvud uppåt och ett neråt.
Massagen är verkligen bra med en del teasing och medans hon flyttar runt åker klänningen upp och avslöjar ett par väldigt genomskinliga trosor.
Frågan kommer innan hon har bett mig vända på mig. Fs blir svaret. Rimligt pris som inte prutas.
Klänningen åker av. Det var en hel del stoppning i bhn. Och hon är ganska lös i hullet. Inte tjock, men otränad. Men hon kan sina saker. Rimming som jag aldrig upplevt det. Inte för att jag ber om det heller. Inte min grej egentligen men jag tackar inte nej heller.
Efter att ha blivit ordentligt penetrerar av hennes tunga är det dags för löjtnanten att få sitt. Och det får han.
Och mer massage efteråt. Med nackknakning och allt.
Tar en dusch efteråt och glider ut i höstmörkret med mitt välpolerade rövhål.
👍😎
Citera
2020-10-22, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Kom på att jag inte hade skrivit om detta besök som inte var något utanför mallen men det kanske kan roa någon ändå.

Detta besök skedde strax innan Corona så det är gammalt som gatan

Återbesök på en salong i närheten av en tidigare arbetsplats med förhoppning om att träffa en "gammal bekant"
Mamasan plus två tjejer i en soffa bakom disken, inga porriga kläder på någon, mysbyxor och linnen typ. Åldrarna är absolut 40+ på samtliga damer men dom ser alla helt normala ut, inga träsktroll men inga modeller heller.

Ingen skymt av min gamla bekant så en timmes olja beställs, allt tas av och en hyfsat kompetent massage påbörjas.

Hon pratar knagglig svenska men frågar om jag varit där tidigare och jag svarar att det var länge sen men att jag saknat dom. Hon fnissar och daskar mig på rumpan.
Teasar väldigt diskret med fjäderlätta smekningar över pung och skaft. Känns nästan som att hon verkligen anstränger sig för att det ska verka vara av misstag och fnissar lite och ber om ursäkt ibland.

Mysig, trevlig tjej med varma händer och jag somnar nästan och är faktiskt inte ett dugg hård när vändningen kommer. Hon ler och frågar om jag vill ha massage "där" och när jag nickar så säger hon "ok you wait" och lämnar rummet.
Efter bara någon minut kommer min gamla bekant in och antingen är det en grym slump eller så har tjejerna järnkoll på sina kunder.....jag vet inte.

Hon har hotpants och linne, kanske en 6-7 av 10 i kropp och ansikte och gör ingen FS vad jag minns så jag frågar inte ens efter det när hon utan att förhandla om pris oljar in soldaten och låter de mellanstora brösten glida ut ur linnet.

Hon sätter sig med mitt huvud mellan knäna och lutar sig fram över mig för att ge mig ett HJ och hennes nakna bröst gnids mysigt mot mitt bröst och mage när hon ålar sig upp och ner under akten.

När jag börjar närma mig flyttar hon sig runt till att sitta mellan mina ben, kollar med en diskret fingertopp om jag gillar prostatamassage och när jag stönar gillande så får jag ett smalt litet finger i röven medan hon mjölkar ur en bamsesats.

Uppmuntrande klapp på låret "good boy" och en liten blinkning innan hon glider ut ur rummet och låter mig klä på mig med skakande knän.

Det obligatoriska vattnet och en kram när jag sticker till henne en röding och sen står jag på gatan och blinkar mot dagsljuset.

Äldre damer misslyckas sällan med att leverera. Jag har blivit erbjuden både det ena och det andra av unga förmågor som visserligen varit attraktiva att se på men de flesta har faktiskt till min besvikelse levererat rätt mediokra upplevelser.

Lokal 9/10 Dusch och egna låsbara rum. Lite mörkt och lite slitet men helt OK
Massage 7/10 Inget oljekladd utan bra massage utan trams
Extra 8/10 Ytterst kompetent HJ men jag hade absolut velat ha mer.
Så är det . . .
Citera
2020-10-22, 17:28
Avslutad
Säger bara Sveriges regnigaste stad levererar som vanligt! 😎😎😎😎
Citera
2020-10-22, 20:49
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Säger bara Sveriges regnigaste stad levererar som vanligt! 😎😎😎😎

Jag har inte samma upplevelser av Jönköping
Citera
2020-10-23, 00:31
Medlem
Efter ett antal besök på en av stans härligaste salonger så har jag fått kontakt med en av tjejerna där privat.
Ikväll var det dags för henne att besöka mig för första gången.
Vi hade bestämt 20.30 och nästan på sekunden knackade det på min dörr. Jag öppnade och där utanför stod hon.
Jag välkomnade henne in i min hall och erbjöd mig att ta hand om hennes kappa. Hon tog av sig kappan och under hade hon..... nästan ingenting.
Förutom ett sanslöst sexigt raffset. Vid mitt sista besök hos henne på salongen så hade vi pratat en hel del om min förkärlek för just sexiga raffset och uppenbarligen kom hon ihåg det.
Hennes välsvarvade silikonbröst var inpackade i en sexig bh och nedtill var det minimala trosor och strumpor med strumpebandshållare som gällde. Hon hade verkligen gått all-in.

Kändes inte som läge för en massa kallprat i soffan utan vi gick direkt in i sovrummet där sängen var redo för gymnastiska kladdiga övningar.
Hon mer eller mindre knuffade ner mig i sängen och hoppade upp bredvid. Efter lite fumlande med mina kläder så låg jag naken på rygg bredvid henne.
Soldaten var redan i slagläge och hon började smeka den och ner över pungen. Samtidigt lät hon sin tunga glida över mitt ollon och till slut hade hon alltihop i munnen. Enormt skön behandling och eftersom jag visste att hon skulle vara kvar ett par timmar valde jag att skjuta av en första laddning direkt. Tog tag om hennes huvud och pressade ner det över kuken samtidigt som jag tömde mig fullständigt långt nere i hennes hals. När jag sprutat klart tittade hon upp på mig och log samtidigt som hon visade upp att hon svalt ner varenda droppe.

Hon la sig på rygg och slet av sig trosorna och mer eller mindre beordrade mig att slicka henne. Hon var rejält blöt efter avsugningen som uppenbarligen gjort henne kåt. Min tunga lekte runt hennes läppar och klitta samtidigt som två fingrar inne i hennes trånga mus gjorde att hennes andning blev tyngre och tyngre.
När min tunga koncentrerade sig kring klittan så dröjde det inte länge innan hon spände kroppen i en rejäl orgasm. När allt ebbat ut bad hon mig fortsätta och ganska snart kom hon igen. Hennes underliv krampade runt mina fingrar och hennes stön måste fått grannen att skratta till...

Vid det här laget hade soldaten vaknat till igen och efter hennes orgasmer så drog jag upp henne på alla fyra och klev upp bakom henne. Förde in en tumme i hennes trånga hål samtidigt som jag gled in i hennes mus. Hennes juckande indikerade stor njutning för henne och hon vill liksom aldrig sluta.
Jag tar ut tummen ur henne och låter mina händer smiska hennes tighta skinkor. Först mjukt och sedan hårdare och hårdare tills skinkorna färgats röda. Hennes trånga mus kniper åt runt mig och jag får svårt att hålla mig. Jag sätter händerna i hennes midja och tar henne stenhårt. Slår i botten på henne vid varje juck och hon kvider till lite grann. Till slut släpper jag på kontrollen och låter satsen pumpa ut långt inne i henne.
När sista droppen är ute så drar jag mig långsamt ur och ser hur min sperma rinner ut mellan hennes fuktiga läppar. Sjukt upphetsande.
Hon vet vad jag gillar och vänder sig snabbt om och lägger sig på rygg med ansiktet under min soldat. Hon börjar slicka min pung och ner runt anus. Hennes tunga är underbar och letar sig fram överallt vilket ger mig stor njutning.
Jag funderar på om jag ska orka med en tredje gång men hinner knappt tänka klart innan hon tagit mig i munnen för att göra mig hård igen.
När jag återigen är redo så lägger jag mig på rygg och hon glider upp på mig samtidigt som hon börjar smeka sig själv.
Hon vet va hon gör och snart skakar hon av en ny orgasm som går genom hennes kropp.
Jag tänker att jag nog omöjligt klarar av att komma ytterligare en gång på så kort tid men då reser hon på sig och glider sakta ner över mig igen men den här gången i andra hålet.
Sen börjar hon rida långsamt och smeker samtidigt sina härliga silikonbröst.
Synen och känslan blir alldeles för mycket och det tar verkligen inte lång tid innan jag levererar min sista sats i hennes bakre hål.

Efter det är jag helt slut och vi ligger en lång stund i sängen och bara myser med varandra.
Jag tror det kommer bli fler hembesök av det här slaget för båda verkar rätt nöjda...

Det lönar sig att bli stammis och att behandla sin favorit väl!
Citera
2020-10-23, 07:02
Medlem
Wow! Bara att gratulera till jackpoten! Vilken upplevelse

Misstänker att det rör sig om stockholm eller? Vad blev prisbilden för det hela? Viste du sedan salongsbesöken att hon tar den i bakre hålet?

Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Efter ett antal besök på en av stans härligaste salonger så har jag fått kontakt med en av tjejerna där privat.
Vi hade bestämt 20.30 och nästan på sekunden knackade det på min dörr. Jag öppnade och där utanför stod hon.
Jag välkomnade henne in i min hall och erbjöd mig att ta hand om hennes kappa. Hon tog av sig kappan och under hade hon..... nästan ingenting.
Förutom ett sanslöst sexigt raffset. Vid mitt sista besök hos henne på salongen så hade vi pratat en hel del om min förkärlek för just sexiga raffset och uppenbarligen kom hon ihåg det.
Hennes välsvarvade silikonbröst var inpackade i en sexig bh och nedtill var det minimala trosor och strumpor med strumpebandshållare som gällde. Hon hade verkligen gått all-in.

Kändes inte som läge för en massa kallprat i soffan utan vi gick direkt in i sovrummet där sängen var redo för gymnastiska kladdiga övningar.
Hon mer eller mindre knuffade ner mig i sängen och hoppade upp bredvid. Efter lite fumlande med mina kläder så låg jag naken på rygg bredvid henne.
Soldaten var redan i slagläge och hon började smeka den och ner över pungen. Samtidigt lät hon sin tunga glida över mitt ollon och till slut hade hon alltihop i munnen. Enormt skön behandling och eftersom jag visste att hon skulle vara kvar ett par timmar valde jag att skjuta av en första laddning direkt. Tog tag om hennes huvud och pressade ner det över kuken samtidigt som jag tömde mig fullständigt långt nere i hennes hals. När jag sprutat klart tittade hon upp på mig och log samtidigt som hon visade upp att hon svalt ner varenda droppe.

Hon la sig på rygg och slet av sig trosorna och mer eller mindre beordrade mig att slicka henne. Hon var rejält blöt efter avsugningen som uppenbarligen gjort henne kåt. Min tunga lekte runt hennes läppar och klitta samtidigt som två fingrar inne i hennes trånga mus gjorde att hennes andning blev tyngre och tyngre.
När min tunga koncentrerade sig kring klittan så dröjde det inte länge innan hon spände kroppen i en rejäl orgasm. När allt ebbat ut bad hon mig fortsätta och ganska snart kom hon igen. Hennes underliv krampade runt mina fingrar och hennes stön måste fått grannen att skratta till...

Vid det här laget hade soldaten vaknat till igen och efter hennes orgasmer så drog jag upp henne på alla fyra och klev upp bakom henne. Förde in en tumme i hennes trånga hål samtidigt som jag gled in i hennes mus. Hennes juckande indikerade stor njutning för henne och hon vill liksom aldrig sluta.
Jag tar ut tummen ur henne och låter mina händer smiska hennes tighta skinkor. Först mjukt och sedan hårdare och hårdare tills skinkorna färgats röda. Hennes trånga mus kniper åt runt mig och jag får svårt att hålla mig. Jag sätter händerna i hennes midja och tar henne stenhårt. Slår i botten på henne vid varje juck och hon kvider till lite grann. Till slut släpper jag på kontrollen och låter satsen pumpa ut långt inne i henne.
När sista droppen är ute så drar jag mig långsamt ur och ser hur min sperma rinner ut mellan hennes fuktiga läppar. Sjukt upphetsande.
Hon vet vad jag gillar och vänder sig snabbt om och lägger sig på rygg med ansiktet under min soldat. Hon börjar slicka min pung och ner runt anus. Hennes tunga är underbar och letar sig fram överallt vilket ger mig stor njutning.
Jag funderar på om jag ska orka med en tredje gång men hinner knappt tänka klart innan hon tagit mig i munnen för att göra mig hård igen.
När jag återigen är redo så lägger jag mig på rygg och hon glider upp på mig samtidigt som hon börjar smeka sig själv.
Hon vet va hon gör och snart skakar hon av en ny orgasm som går genom hennes kropp.
Jag tänker att jag nog omöjligt klarar av att komma ytterligare en gång på så kort tid men då reser hon på sig och glider sakta ner över mig igen men den här gången i andra hålet.
Synen och känslan blir alldeles för mycket och det tar verkligen inte lång tid innan jag levererar min sista sats i hennes bakre hål.

Efter det är jag helt slut och vi ligger en lång stund i sängen och bara myser med varandra.
Jag tror det kommer bli fler hembesök av det här slaget för båda verkar rätt nöjda...

Citera
2020-10-23, 08:19
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73

En stammis favorit som i ditt fall är det bästa man kan ha, och då ska man behandla henne väl och inte vara snål och gniden.
Citera
2020-10-24, 07:30
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
En stammis favorit som i ditt fall är det bästa man kan ha, och då ska man behandla henne väl och inte vara snål och gniden.

bara ett säg YES man ska ta hand om dom små
Citera
2020-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag har inte samma upplevelser av Jönköping

fast nu regnar det ju mest i Borås.
Citera
2020-10-26, 14:31
Medlem
GBG

hade ett liknande ställe för några år sedan men det försvann tyvärr.
Men nu har jag fan hittat hem igen :-)

ska på ett ärende i staden och märker att jag har en stund på mig innan det är dags så jag kollar om det finns några nya ställen som jag inte provat i närheten.
hittar ett som ser spännande ut och går in och tar en 30 min olja. och hon säger att jag skall betala efteråt. ok det händer inte ofta men det kan ju bli spännande

har du varit här fölut ? ja känner du inte igen mig drar jag till med.
jo det gör jag svarar hon. haha
efter ca 10 min så börjar en fantastisk rump massage, jag visar min uppskattning genom att sära på benen och lyfta lite också så hon kommer åt paketet med
nu hälls det på mer olja och det är focus på rövhålet med ena handen och kuk och pung med den andra , så jävla skönt så jag nästan kommer när jag står på alla 4 och blir mjölkad av denna fantastiska massös.
vända, nej fortsätt säger jag .
hon skrattar och fortsätter lite till innan vändningen kommer , hon fortsätter samma behandling och det är omäjligt att hålla tillbaka mer .
tar en dusch och går ut för att betala , 300 säger hon
jag . 300??
ja 30 olja kostar 300 säger hon igen och blinkar
jag har alltså hittat ett ställe där HE ingår i massagen
ger henne en röding och säger att vi ses nästa vecka

salong 3/5
massage 4/5
Extra 5/5
personal 5/5
pris 5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera