2020-10-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det mest fascinerande är att det är han själv som publicerat detta! Han begriper verkligen inte hur patetisk och ömklig han är här! Vilken idiot som helst hade ju försökt gömma hela händelsen och fortast möjligt glömma bort den?
Men han tycker verkligen han var helt fantastisk: "Magnificently brilliant!" Han är en parodi på sig själv.

Japp- Jag tycker ÖZZ var pinsam när han publicerade intervjun med Janne Josefsson men det här toppar hundra gånger. Det är så oerhört ömhudat. Att han bara rabblar allt som han anser är perfekt och tror att det är något som en vässad journalist ska sitta beundrande och häpen för är ju otroligt. Han kan ju rimligen aldrig ha tampats med något i hela sitt liv. Han har köpt folk att svassa omkring sig. Men det går ju inte nu. Men; ja tänkte inte på det.
2020-10-22, 21:42
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Jag går på fakta. Opinionsundersökningar, historisk statistik och liknande är bra. Du har bestämt dig för att Trump vinner och utgår från det.

Jag tror på Biden ända tills Trump leder, och då ändrar jag till att jag tror på Trump. Det är normal för normala människor att göra så.
Fast så var det inte 2016 så din fakta är fel.
Nu tror jag dock att Biden vinner men jag använder Arkansas som rättesnöre.

Går man på fakta från 2016 så kommer Trump ta in mycket i slutet men jag tror inte att det räcker den här gången vill jag poängtera. Hillary var avskydd på ett annat sätt.

Vad menar du med det fetade?
2020-10-22, 21:44
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.STHLM
Faktiskt fascinerande hur många protrump folk som tycker att medierna misshandlar den stackaren. Mig veterligen är det helt fritt att starta en tidning/tvkanal/socialt media, varför förutom egentligen Fox finns ingen ultrahöger "kanal"?. Kan det vara så enkelt att ingen har något större intresse?.

Det är många som klagar på Trump också, trots att varje infödd amerikan ju faktiskt kan bli president. Varför håller man inte bara käften?
2020-10-22, 21:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Fast så var det inte 2016 så din fakta är fel.
Nu tror jag dock att Biden vinner men jag använder Arkansas som rättesnöre.

Går man på fakta från 2016 så kommer Trump ta in mycket i slutet men jag tror inte att det räcker den här gången vill jag poängtera. Hillary var avskydd på ett annat sätt.

Vad menar du med det fetade?
Äntligen en som fattar det med valet 2016 och eg var det 1st avskydd och en som eg inte ens skulle vara nära, Man valde rösta bort Clinton pga man avskydde hon totalt och den andre ansåg man var mindre dålig!

2020 är bara problemet att Biden är mer respekterad i alla led även hos republikanerna, Sedan så ja Biden kommer ta hem valet sedan gissar jag vinsten kommer vara runt 5-10% i slutet av räkningarna!
2020-10-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEWBACK
Här hittar du 38 minutes non stop:
https://www.youtube.com/watch?v=oSEXjzWwgrs

jösses helt slaktad, beter sig verkligen som världens mäktigaste man
2020-10-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Äntligen en som fattar det med valet 2016 och eg var det 1st avskydd och en som eg inte ens skulle vara nära, Man valde rösta bort Clinton pga man avskydde hon totalt och den andre ansåg man var mindre dålig!

2020 är bara problemet att Biden är mer respekterad i alla led även hos republikanerna, Sedan så ja Biden kommer ta hem valet sedan gissar jag vinsten kommer vara runt 5-10% i slutet av räkningarna!

Du kan ha rätt och du kan ha fel. Ja Biden är mer respekterad än Clinton, håller med om det, men jag tror i alla fall att korruptionsskandalen, hårddisken och emailen är något som stör. Även efter en eventuell seger kommer det att förfölja Joe Biden.
2020-10-22, 21:53
Medlem
https://www.washingtonpost.com/politics/2020/10/02/bidens-claim-that-trump-will-be-first-president-with-negative-jobs-record/

japp sög där oxå
2020-10-22, 21:54
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han har köpt folk att svassa omkring sig. Men det går ju inte nu. Men; ja tänkte inte på det.
Detta är förvisso redan ett vedertaget faktum:
https://www.brookings.edu/blog/order-from-chaos/2019/11/05/the-yes-men-have-taken-over-the-trump-administration/
Citat:
The Yes-Men have taken over the Trump administration
Och han har aldrig kunnat ge några vettiga eller genomtänkta svar; han kan bara hålla låda inför sina fanatiska lärjungar, som sväljer precis allt han skiter ur sig, och de kommer (som synes framför allt här i tråden) aldrig att kritisera sin helige profet, vad han än säger.
https://www.vox.com/2017/2/27/14750944/trump-health-care-complicated
Citat:
Trump says “nobody knew that health care could be so complicated”
It was a weird, somewhat inconsequential thing to say. However immediately after, Trump gave us a good example of how his general lack of knowledge of policy issues really matters.

Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Nattens debatt kan bli abnormt bisarr.
Han kommer springa ut från den också, efter de blivit tvungna att stänga av hans mick när han vägrar hålla käften.
Senast redigerad av zergrush 2020-10-22 kl. 21:56.
2020-10-22, 21:56
Medlem
Surtrutens avatar
Fox inför nattens debatt.
https://www.foxnews.com/opinion/trump-biden-final-debate-leslie-marshall
2020-10-22, 21:56
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Du kan ha rätt och du kan ha fel. Ja Biden är mer respekterad än Clinton, håller med om det, men jag tror i alla fall att korruptionsskandalen, hårddisken och emailen är något som stör. Även efter en eventuell seger kommer det att förfölja Joe Biden.
Det tror jag inte riktigt på för mer parten av befolkningen är less på hur Trump handlade med viruset som dök upp och dödat över 200000 pers, Har sagt det och säger det ånyo valet handlar inte om ekonomi eller annat utan om viruset och hur han agerat kring det!

Dessa saker som nu dyker upp folk är nog luttrade och vet att då det krisar för Trump så då måste han spela ut och i tron det hjälper vinna valet, Gissar det gör vare sig från eller till vad än dem gör från Trumps sida och släpper för bevis i slutet så skadar det mer han själv än ngt annat!
2020-10-22, 21:58
Medlem
Ett litet institut vid namn Public Policy Polling har kommit med en ny mätning och den är aktuell för den omfattar dagarna 21---22 oktober, hur dom nu hunnit med det. Den bör tolkas försiktigt.

Biden har i Michigan en ledning med 50% mot 43%.

Biden har i Pennsylvania en ledning med 51% mot 46%.

Tror kanske man gör i moskén numera men faktiskt "tror" jag att Trump kan vinna Pennsylvania, 5% ledning kan vara brus, men I Michigan ser det ut som Biden går mot seger.

Jag skall försöka följa detta bättre, vissa institut verkar så pissiga och ryckiga.
2020-10-22, 21:59
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Ja anledningen som du säkert vet är att det inte varit nån debatt bland demokraterna om varför de misslyckade.
Arkansas har aldrig tagits upp någonsin tex, varför förlorade hon så stort där? tex
Man har skyllt på ryssar och allt möjligt. Elektorssystemet eller vad som.
Arkansas har aldrig nämnts!

Den enda som varit kritisk är Michael Moore men tom honom brukar de vara nedlåtande mot.
Han har kallat Trump geni bla.

Biden vinner nog tyvärr jag tror inte USA blir bättre med honom vid rodret och med Kamala ännu värre.
Senast redigerad av Tarstan 2020-10-22 kl. 22:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in