2020-10-22, 11:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ursäkta om någon tagit upp detta förut men Hunter Biden bor i Kalifornien.

Han har alltså flugit 1000 tals kilometer för att lämna in en dator.

Sen sket har i att hämta den?

Hans farsgubbe bor dock i Delaware, så han kan ju ha varit på besök (med 3 datorer som pajade samtidigt och som han då lämnade in hos en halvblind datorreparatör och sen glömde bort att hämta..) ...
Citera
2020-10-22, 12:14
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På vilket sätt? Har du sett klippet - det har i alla fall inte jag.
Oavsett om det är sant eller ej så har ju fokus skiftat väsentligt i mediabevakningen från Hunter Biden till Giulianis äventyr. Till och med Fox hade som huvudnyhet igår kväll att Trump borde lägga ner tjafset om Hunter Biden och fokusera på viktigare saker.
Trump shouldn’t focus so much on Bidens son, scandal won’t win votes.
Karl Rove: Trump campaign should focus on the economy, not Hunter Biden
Jag tror inte detta kommer ändra valet mer än tjafset om Hunter Biden - men nog fasen är det både pinsamt och rätt skoj att se vad som verkar vara Giuliani bita sig själv i svansen.

Nej jag har inte sett klippet än, vi får vänta tills i morgon.
Det här valet är hur roligt som helst. Även om jag håller på Trump så skrattar jag gott åt bilderna på Giuliani. Värre dokusåpa har jag aldrig sett.
Citera
2020-10-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ouch - verkar som om det snarare blir Rudy Giuliani själv, istället för Hunter Biden, som får ta största pedofilsmällen.. Borat (Sasha Baron Cohen) har en ny film på gång och Giuliani fastnade visst med handen i gottepåsen...

Äh, låt bli. Det blir inte bättre för att du också gör det.
Det hela är konstuerat, allt han gjorde var att stoppa in sjortan. Sacha vill väl ha uppmärsamhet, men folk som blint tror på det är inget bättre än folk på andra sidan som blint tror på saker.
Citera
2020-10-22, 12:17
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Hans farsgubbe bor dock i Delaware, så han kan ju ha varit på besök (med 3 datorer som pajade samtidigt och som han då lämnade in hos en halvblind datorreparatör och sen glömde bort att hämta..) ...

Är det inte mer logiskt att datorerna kommer från farsan då?
Det skulle kunna göra innehållet mer omfattande, än om det bara är Hunters datorer som lämnats in.

Förstår jag det rätt om en dator och tre hårddiskar lämnades in?
Citera
2020-10-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Nej jag har inte sett klippet än, vi får vänta tills i morgon.
Det här valet är hur roligt som helst. Även om jag håller på Trump så skrattar jag gott åt bilderna på Giuliani. Värre dokusåpa har jag aldrig sett.
Att Giuliani är en fylltratt har alla insiders i GOP insett för länge sedan. Det amerikanska folket har vetat det ännu längre. Till och med du verkar fatta det
Citera
2020-10-22, 12:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jo men då stämmer ju inte signaturen..

Citat:
Det skulle kunna göra innehållet mer omfattande, än om det bara är Hunters datorer som lämnats in.

Nej det var faktiskt tre macbook Pro's enligt kvittot.
https://www.foxnews.com/politics/hunter-biden-emails-documents-alleged-signature-fbi-paperwork
Citera
2020-10-22, 13:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Äh, låt bli. Det blir inte bättre för att du också gör det.
Det hela är konstuerat, allt han gjorde var att stoppa in sjortan. Sacha vill väl ha uppmärsamhet, men folk som blint tror på det är inget bättre än folk på andra sidan som blint tror på saker.

Vad spelar det för roll - cirkusen är ju redan igång oavsett om han verkligen bara stoppade in skjortan som han påstår... Inte för att jag tror på det - särskilt inte om det stämmer att hon flörtade hårt med honom under intervjun, bjöd upp honom på en drink på rummet efteråt och att han bad om hennes telefonnummer och adress innan han var tvungen att rätt till skjortan liggandes på sängen med hela handen nedkörd bakom gylfen.
Citera
2020-10-22, 13:09
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Jo men då stämmer ju inte signaturen..

Nej det var faktiskt tre macbook Pro's enligt kvittot.
https://www.foxnews.com/politics/hunter-biden-emails-documents-alleged-signature-fbi-paperwork

Hunter har lämnat in farsans datorer, även sin egen som han har lösenord för. Det är denna dator vars innehåll nu läkt. De andra saknar Hunter lösenord för. Varken servicefirman eller Giuliani har möjlighet att knäcka lösenordet, officiellt i alla fall.
Innehållet är avsett att läckas och Hunter är med på det.
Citera
2020-10-22, 13:09
Medlem
Citat:

Väldigt lite är egentligen belagt i den storyn. Det sägs så, men samtidigt var Mr G och lämnade in dem på NY Post (konservativ skvallerpress, tänk Breitbart). Så det är mycket som luktar.
Citera
2020-10-22, 16:44
Medlem
Mycket passande rubrik på Wolfgang Hanssons stycke. ”Döljer sanningen” här verkar han vilja dölja att liknelsen han drar var demokraternas misslyckade försök att köpa falsk bevisning för att sätta dit Trump he he he, neutralt absolut hehe.
Döljer sanningen
Den finns ännu en känsla av deja vu i den här historien. Under valkampanjen 2016 anklagades Trump-kampanjen för att ha lierat sig med Ryssland för att få Trump vald.
I slutänden ansåg inte den särskilde utredaren Robert Mueller att det fanns tillräckligt med bevis för att rekommendera åtal mot Trump.”
Citera
2020-10-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Mycket passande rubrik på Wolfgang Hanssons stycke. ”Döljer sanningen” här verkar han vilja dölja att liknelsen han drar var demokraternas misslyckade försök att köpa falsk bevisning för att sätta dit Trump he he he, neutralt absolut hehe.
Döljer sanningen
Den finns ännu en känsla av deja vu i den här historien. Under valkampanjen 2016 anklagades Trump-kampanjen för att ha lierat sig med Ryssland för att få Trump vald.
I slutänden ansåg inte den särskilde utredaren Robert Mueller att det fanns tillräckligt med bevis för att rekommendera åtal mot Trump.”
Köpa falsk bevisning?

Har du läst Muellerrapporten?

Med en annan majoritet i Kongressen hade grobianen suttit i fängelse. Vem fan har hört talas om en rättegång där juryn förbjuder vittnen?

Det var vad Republikanerna gjorde men processen hade sitt värde ändå. Journalisterna var tvungna att sätta sig in i sanslöst korrumperad Trump är
Citera
2020-10-22, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Köpa falsk bevisning?
Du har missat FISA och Steele report, du som kan se in i framtiden? Ja köpa falsk bevisning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in