2020-10-21, 23:06
Moderator
Dr Kings avatar
Klantfemman börjar köra en speakerröst som gör reklam för morgondagens program när Filip skall tala om rätta svaret på utslagsfrågan vilket gör att man inte hör vad han säger
Citera
2020-10-21, 23:06
Medlem
Crapmagics avatar
Frida Calo???

Vilken miss när speakern kom för tidigt och pratade bort när Filip kungjorde vilket lag som vann
Citera
2020-10-21, 23:08
Bannlyst
Haha! Pinsamma Kanal 5 lägger alltså på en voice over från hallåan när matchen ska avgöras av en utslagsfråga och man hör inte ett skit vad rätt svar var. Lyckat!
Citera
2020-10-21, 23:08
Medlem
Fantastiskt usel avslutning! Hur kan det ens hända?
Citera
2020-10-21, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Fantastiskt usel avslutning! Hur kan det ens hända?

Detta kan enbart ske på en äkta pajaskanal.
Citera
2020-10-22, 00:29
Medlem
Crapmagics avatar
Gå in på D-play och hör var det rätta svaret var
Citera
2020-10-22, 01:06
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och briljerade återigen i Under Preassure efteråt.

Visserligen var det svårt när märkesbögarna F&F får igenom ett sådant där ämne.
Men eftersom Kakan är så otäck så är man väldigt skadeglad när man helst får tillfälle

Filips översittartendenser får fritt spelrum "jag hade klarat 10 stycken minst, ni är bara korkade".
Citera
2020-10-22, 07:16
Medlem
Joe Blows avatar
Naturligtvis var det klantigt av kanalen att lägga in en speakerröst på slutet men visst hörde man vad rätt svar är och vem som vann.

Långt mycket mer pinsamt är det att dom förvuxna småpojkarna efter flera decennier i media ännu tycker det är så vansinnigt eggande och spännande att säga fitta och knulla i offentligheten. "Pearl necklace är sperma på halsen hi-hi-hi-hi-hi-hi" med upphetsad rodnad på kinderna. Det förefaller vara rent tvångsmässigt. Fullt i klass med Aschbergs/Fylkings lavemang-SM.
Citera
2020-10-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Naturligtvis var det klantigt av kanalen att lägga in en speakerröst på slutet men visst hörde man vad rätt svar är och vem som vann.

Långt mycket mer pinsamt är det att dom förvuxna småpojkarna efter flera decennier i media ännu tycker det är så vansinnigt eggande och spännande att säga fitta och knulla i offentligheten. "Pearl necklace är sperma på halsen hi-hi-hi-hi-hi-hi" med upphetsad rodnad på kinderna. Det förefaller vara rent tvångsmässigt. Fullt i klass med Aschbergs/Fylkings lavemang-SM.

Ja, jag tycker faktiskt det är lite väl ofta "ofina" frågor ställs i programmet som till exempel den frågan (som jag inte hade en susning om för övrigt). Lite mer rumsrent hade det gärna fått vara, då det trots allt är ett underhållningsprogram för både barn/ungdomar och vuxna.
Citera
2020-10-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Ja, jag tycker faktiskt det är lite väl ofta "ofina" frågor ställs i programmet som till exempel den frågan (som jag inte hade en susning om för övrigt). Lite mer rumsrent hade det gärna fått vara, då det trots allt är ett underhållningsprogram för både barn/ungdomar och vuxna.

Knappast några barn som ser det på TV då det sänds 22:00.

Och kan bara hålla med tidigare inlägg, extremt klantigt att gå in med speakerrösten och sabba upplösningen totalt.
Citera
2020-10-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow

Kanske beror på vad man har för ljudsystem men på min tv hördes det då inte, programljudet drunknade bort totalt i förmån för voice overn. Enda jag uppfattade var att Gardell och Kakan vann eftersom de jublade och dylikt.
Citera
2020-10-22, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Kanske beror på vad man har för ljudsystem men på min tv hördes det då inte, programljudet drunknade bort totalt i förmån för voice overn. Enda jag uppfattade var att Gardell och Kakan vann eftersom de jublade och dylikt.

Ja voice-overn dränkte allt ljud för mig och jag fick förlita mig på att vinnarburen blinkade och sedan googla fram när Frida Kahlo föddes för att se hur mycket det skilde mellan lagen.

Eftersom jag är konspiratoriskt lagd misstänkte jag först att Filip sa något som inte stämde så att man i panik la in voice-overn för att det inte skulle höras, men vid kontroll visade de sig att han sa rätt, så det var ett rent misstag att rösten dök upp.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-22 kl. 16:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in