Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Jeg skrev ettermiddagen/kvelden fordi hvis de skulle reise til Kvitfjell den dagen, så var det vel etter THs arbeidstid på Futurum den dagen at de eventuelt skulle ha reist (hvis jeg har forstått riktig).
Hvis GM avlyttet AEs mobil over en periode på flere uker/måneder, så kan det hende at GM registrerte at AE eventuelt ofte hadde flere telefonsamtaler i 9-tiden på morgenen?
Selv om lønnsansvarlig sa at hun mente at hun hørte TH, så trenger vel ikke GM ha greid å hørt TH i bakgrunnen?
Jo, det tror jeg faktisk. Lønn er vel en høvelig gammel dame nå, og hvis hun klarte å høre TH, så tror jeg også at en evt avlytter kunne høre han.
Det som er rart, er jo at TH sa i avhør at han ringte AE for at de skulle planlegge hytteturen. Men hvorfor planla de ikke dagen før, eller dagen før det igjen, når de var hjemme og sånn. Høres merkelig skulle ta det på telefon. Hva var det som var så viktig? Hvor mange bokser med joikakake eller lapskaus de skulle ha med?
Det som er enda rarere er jo at Anne sendte meldig til datteren om at turen var avlyst.
Så her er det noe som ikke stemmer.
Ringte TH bare for å skaffe seg alibi? Vi har jo bare THs ord på at grunnen til han ringte var for å snakke om hytteturen.