Citat:
The Case of the Scorpion's Tail är jättebra, en av genrens bästa. Cat O'Nine Tails tycker jag är Argentos sämsta 70-tals film, onödig att köpa på en dyr Arrow utgåva.
Cemetery Without Crosses, Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key och Milano Calibro 9 är riktiga klassköp. Den senare tillhör mina absoluta favoritfilmer all time.
Cemetery Without Crosses, Your Vice Is A Locked Room And Only I Have The Key och Milano Calibro 9 är riktiga klassköp. Den senare tillhör mina absoluta favoritfilmer all time.
Attans, skulle ha slagit till på The Case of the Scorpion's Tail ändå. Nåväl, får bli en annan gång!
Ja, har för mig att du har hyllat Calibro 9 så det ska bli intressant att se om den faller in i smaken även hos mig. Den kändes hyperintressant och jag har tidigare försökt få tag på den via Discshop, men med tanke på deras hutlösa priser på import samt att den även där utgick från sortimentet så var det ingen tvekan till att slå till denna gång - i synnerhet när Arrow dessutom reade ut den för £5.
Citat:
Mycket bra val av att slå till på Cruising (1980), den är nog en av mina absoluta favoriter. Regisserad av Friedkin som vi alla här inne vet även stod för regin till The Exorcist. Al Pacino och Paul Sorvino är riktigt bra i ett skitigt och dekadent New York City. Återkom sedan i en mer relevant tråd i filmforumet vad du tyckte om filmen.
.