Citat:
Ursprungligen postat av
Vogly
Tror koden hade en användningsgräns, inte personliga sådana utan en total. På morgonen när jag la Camera Obscura så gick det, men på kvällen senare fick jag samma meddelande om att koden nått en användningsgräns. Flera på Blu-ray.com lyckades använda den på morgonen. Borde beställt på direkten.
Äsch. Blir bara ett par pund för mig egentligen så inget att gnälla över. Synd att det ej gick att använda då du köpte ett gäng med filmer.
1a Sept använde jag koden när jag beställde 7 filmer med en kostnad(innan frakt) på £54.50.
Sen försökte jag använda den igen igår på min beställning på typ £61 men funkade ej.
En bekant som inte beställt där förut använde den igår på en beställning på 5-6 filmer och kunde använda den igen idag på en mindre beställning till.
Hade ändå blivit en rabatt på ca 75 kr om den funkat på dom här 9 filmerna jag beställde nu.
Hade suttit fint så var ju lite synd
men ja bra priser ändå.
Nån här som har jämfört Arrows Remastrade släpp av Lifeforce med deras tidigare släpp?
Tycker det är en häftig film.
Har ett tidigare släpp och tänkte skaffa den nyare Remastrade.
Är dock osäker på hur stor skillnaden är i bildkvalite. Inte säker alls på att den nyare ser mycket bättre ut.
Tycker REA-priset på £7.50 för den här 2-discen är riktigt bra men den var tillfälligt slut när jag skickade in min beställning och jag tänkte att väntar jag så tar nån av dom andra jag ska ha slut istället.