Citat:
Ursprungligen postat av
hjaelploskille
Men jag behövde upprepa det för att du är en idiot som tror att du kan säga att verkligheten ser ut på ett visst sätt och sedan ska alla andra förhålla sig till det. Du behövde tillrättavisas.
Jorden är rund, inte platt. Det tog det också ett tag för sådana som dig att fatta. Jag förstod däremot med en gång att du är en imbecill och att vidare samtal med dig är slöseri med tid.
Citat:
Jag gav det som ett exempel på en Q-anonkonspiration som ingår i den om Deep State som du tror på. Men ta det som är aktuell: du är väl bergsäker på att Biden har gjort något olagligt här, och du tänker inte "nä men vänta, om han bestämde sig för att ställa upp i presidentvalet så lär han ha försäkrat sig om att han inte har några skelett i garderoben", men du tänker så om Trump. Du är alltså inkonsekvent och opålitlig
Noterar att du inte bara vill få mig att ha sagt saker om Pizzagate som jag inte sagt (även om den storyn inte skulle förvåna mig ett enda dugg) utan att jag nu även är en Qanon-konspiratör. Ja du blir som sagt dummare och dummare för var kommentar som du skriver till mig.
Eftersom du inte tror på Deep State och hånar alla som gör det så har du gjort det omöjligt för mig att förklara för dig varför Trump är ren och varför Biden hade sån hybris att han ställde upp som kandidat trots att han inte är ren. Din faktaresistens sätter alltså krokben för dig och gör fortsatt konversation fullständigt överflödig.