2020-10-20, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bones1337
Jag vill tro på detta. Ser hellre Trump än pedo Biden faktiskt.

Då jag följde förra valet väldigt noga, och gillade Trumps ”drain the swamp” o crooked Hillary stuk.

Tyvärr tror jag detta bara är valfläsk.
Trump ville ju åtala/utreda Hillary sist också.
Sen direkt när han vunnit så vände han o ba ”Hillary ska inte åtalas utan lämnas ifred”...

jo men det var väl för att demokraterna ville utreda trump med rysslandgrejen?
Citera
2020-10-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Fox News, som är största kanalen i USA, har det som huvudnyhet.
Najs! Hoppas då bara någon svensk media skriver om det
Citera
2020-10-20, 00:47
Medlem
Bones1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
jo men det var väl för att demokraterna ville utreda trump med rysslandgrejen?

Vilket dom väl gjorde?
Citera
2020-10-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bones1337
Jag vill tro på detta. Ser hellre Trump än pedo Biden faktiskt.

Då jag följde förra valet väldigt noga, och gillade Trumps ”drain the swamp” o crooked Hillary stuk.

Tyvärr tror jag detta bara är valfläsk.
Trump ville ju åtala/utreda Hillary sist också.
Sen direkt när han vunnit så vände han o ba ”Hillary ska inte åtalas utan lämnas ifred”...
Du är inne på rätt spår!..Men om du skall välja mellan något som passar bäst just för dina syften så är det tyvärr politik. Vet i Finland så lyckades dem faktiskt styra i en 5-parti-regering en gång med framgång så kan väl funka i andra också. Såklart det är valfläsk..annars ljuger folk.
Citera
2020-10-20, 01:00
Medlem
Citat:
Detta kommer jag förstås berätta för folk som hatar trump
Men eftersom typ ingen media har skrivit om det så kommer jag bli kallad konspirationsteorist
så ja... what can u do
Du spelar så klart med massan och utvecklar dig som människa spirituellt på fritiden!
Citera
2020-10-20, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Du spelar så klart med massan och utvecklar dig som människa spirituellt på fritiden!
Vad tycker du jag ska göra? Gå ut och protestera ?
Citera
2020-10-20, 01:04
Medlem
Citat:
Vad tycker du jag ska göra? Gå ut och protestera ?
Ligg lågt alla fall just nu om du är för Trump. Efter valet så firar vi när vi vunnit..Ok
Citera
2020-10-20, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Ligg lågt alla fall just nu om du är för Trump. Efter valet så firar vi när vi vunnit..Ok
Säger såhär: tycker trump är ganska konstig men håller med hans politik.

men tycker inte han är den bästa representanten för republikanerna ...

men jag håller tummarna
Citera
2020-10-20, 01:17
Medlem
Citat:
Säger såhär: tycker trump är ganska konstig men håller med hans politik.

men tycker inte han är den bästa representanten för republikanerna ...

men jag håller tummarna
Håller med!..Jag vet också att Trump kan vara ett svin ibland när han uttalar sig men han är ändå den bästa av dem två kandidaterna som finns att välja på. Tro mig!..Biden har inte lyckats bevisa sig på 47 år inom politiken så glöm honom och häxan Pelosi, Clintons, och Barry Soetoro med pojkvän.
Citera
2020-10-20, 01:42
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Hade inte både Giuliani och FBI haft grejerna i över FEM månader. Borde det inte finnas ett case vid det här laget? Att FBI är tyst är en sak men Giuliani borde haft gott om tid att hitta allt han behöver.

Edit: förlåt, sen december var det visst (se tidigare post). Så snart ett år att bygga case.

FBI hade laptoppen i December. Killen i affären gjorde en kopia smart nog antagligen för att han inte lita på FBI. Hade han inte gjort det så skulle den laptoppen nog varit inlåst och nyckeln bortkastad.

När Giuliani fick den i sina ägor kan vi väl bara spekulera i ?

EDIT :

According to Giuliani, the computer store owner made four copies of the hard drive but turned the original over to the FBI. He gave two copies to his friends in case he was killed. He waited four or five months before he sent letters to various Republicans asking if they would be interested in the data.

"We were the first to respond, or the only ones to respond," the president's personal attorney
explained.

Så Maj-Juni detta år då låter väl rimligt.
Senast redigerad av shakta 2020-10-20 kl. 01:46.
Citera
2020-10-20, 06:43
Medlem
I-van-Toers avatar
Det är minst andra dagen i rad där västerländsk MSM vägrat att rapportera kring hur korrupt Joe Biden via sin son är. Speciellt Ukraina, glöm resten. Det är bara Fox News som rapporterat om det och på den sidan har bara Trump sådana som Carlson och Hannity på sin sida, långt ifrån hela kanalen. Men det har varit förstesidestoff i två dagar nu.

Joe Bidens korruption började långt innan han var vice president åt Obama, men då tog det fart efter Majdan 2014 i "Ukraina". Men det började innan dess.

Problemet är om ingen annan än Fox rapporterar om det, så har de "inte skett". Vilket så klart är helt galet. Så Carlson och Hannity måste få ut det här till allmänheten. Vi sitter här i Sverige och vet om det. Det betyder inte alla i USA vet om det.

Gemene man tror att USA är detta högteknologiska samhälle där alla vet allt först. Så är det inte.
Senast redigerad av I-van-Toer 2020-10-20 kl. 06:48.
Citera
2020-10-20, 07:53
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
EDIT: Steve Bannon sammanfattar Biden och Kina för de som inte orkar läsa:

https://twitter.com/Guan_PhD/status/1317325748236095488?s=19

Allt negativt om Joe Biden är numera förbjudet av Facebook och Twitter. Kontot avstängt.

Vi lever i den sjukaste av alla sjukt korrupta världar där media och alla sociala mediers ägare 100% står bakom en brottsling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in