2020-10-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad menar du med mer bevis?

Något bevis, överhuvudtaget? Eller ens något som pekar i riktning mot att det kan ha hänt, det som Pro-Trump-sekten har drömt ihop?
Det spelar ingen roll att folk i denna tråden redan har bevisat..men ändå skall ni vänstersympatisörer ha ännu mer bevis! Som jag sagt, det kommer med trump som jag litar på......heja Trump
Citera
2020-10-19, 23:16
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Tycker faktiskt synd om Pro-Trumpers nu. Under några timmar, i eftermiddags, så jublades det för "nu hade vi ju Biden fast". Hans son hade våldtagit och misshandlat kinesiska småflickor och allt fanns på band!

Hoppet väcktes inom de Trump-trogna. Nu var det dags! Den eländige Biden skulle buras in!

Men så... så föll allt. En dag har gått i USA och inga som helst bevis har framkommit. Det börjar nu till och med heta att man inte ens är säker på att det var Hunter Biden som lämnade in laptops. Det kan vara någon helt annan sägs det. Vad synd, allt föll.....

Folk verkar inte fatta att det tar veckor/månader att få ihop ett case (även ifall man har 201% bevisning)
Man vill knappast förbereda MGM försvar genom att släppa alla bevis man har. Däremot släpper man väl delar av vissa uppenbara saker allt annat vore idiotiskt och till MGM fördel, i detta fall hela Bidén familjen.

Men med tanke på att man släpper saker om Hunter nu kan nog inte bero på något annat än att man har bombsäkra bevis mot han och eventuellt andra i deras krets.
Citera
2020-10-19, 23:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Det spelar ingen roll att folk i denna tråden redan har bevisat..men ändå skall ni vänstersympatisörer ha ännu mer bevis! Som jag sagt, det kommer med trump som jag litar på......heja Trump
Bevis på vad??
Konspiration för att i tron att Bidens siffror dyker
Dream on only thing Trumpsters have left
Citera
2020-10-19, 23:22
Medlem
Citat:
Vad menar du med mer bevis?

Något bevis, överhuvudtaget? Eller ens något som pekar i riktning mot att det kan ha hänt, det som Pro-Trump-sekten har drömt ihop?
Det finns hur mycket som helst för den som engagerar sig i...vilket tyvärr inte du verkar göra gatekeeper nr 5..
Citera
2020-10-19, 23:22
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Vad pratar du om? Det har framförts absolut noll bevis för någonting, och du vet väl förhoppningsvis det?
Citera
2020-10-19, 23:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Du kan ju inte dyka in i slutet av tråden...bluffgubbe..forska lite själv vettja!..
Haha följt tråden och fattar det är en konspiration i tron att Bidens siffror ska sjunka, Hur tror att den där hårddiscen kom sig från Trumps personliga advokat Giullianis kassaskåp till NYP nej just det normalt begåvade fattar hur det ligger till utan att ens höja ögonbrynet!
Citera
2020-10-19, 23:24
Medlem
Citat:
Vad pratar du om? Det har framförts absolut noll bevis för någonting, och du vet väl förhoppningsvis det?
Så vad har du framfört som bevis förutom att vara ett troll i tråden?.....
Citera
2020-10-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha följt tråden och fattar det är en konspiration i tron att Bidens siffror ska sjunka, Hur tror att den där hårddiscen kom sig från Trumps personliga advokat Giullianis kassaskåp till NYP nej just det normalt begåvade fattar hur det ligger till utan att ens höja ögonbrynet!
Dummaste jag läst på länge..
Citera
2020-10-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Haha! Vad urbota löjligt. Är du fortfarande i kiss och bajs-åldern? eller menar du att en kvinna skulle dö av att kissa? Hon blir grovt utnyttjad kanske?

Löjligt? Antingen läste du inte vad jag sa eller så är du inte riktigt klok. Att det hänt är en sak, för mig får presidenten ha vilka [lagliga] sexuella böjningar han vill. Men det är en massiv politisk risk om det finns offentlig information av den graden. Annars hade det väl inte spelat någon roll?
Citera
2020-10-19, 23:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Dummaste jag läst på länge..
Frågade dig hur tog sig hårddiscen från Guillians kassaskåp till NYP redaktion???
Citera
2020-10-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Frågade dig hur tog sig hårddiscen från Guillians kassaskåp till NYP redaktion???
Guilliani skickade USB-stickan med bud...vad vet jag?
Citera
2020-10-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Folk verkar inte fatta att det tar veckor/månader att få ihop ett case (även ifall man har 201% bevisning)
Man vill knappast förbereda MGM försvar genom att släppa alla bevis man har. Däremot släpper man väl delar av vissa uppenbara saker allt annat vore idiotiskt och till MGM fördel, i detta fall hela Bidén familjen.

Men med tanke på att man släpper saker om Hunter nu kan nog inte bero på något annat än att man har bombsäkra bevis mot han och eventuellt andra i deras krets.

Hade inte både Giuliani och FBI haft grejerna i över FEM månader. Borde det inte finnas ett case vid det här laget? Att FBI är tyst är en sak men Giuliani borde haft gott om tid att hitta allt han behöver.

Edit: förlåt, sen december var det visst (se tidigare post). Så snart ett år att bygga case.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in