2020-10-19, 23:42
Medlem
innocentblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha följt tråden och fattar det är en konspiration i tron att Bidens siffror ska sjunka, Hur tror att den där hårddiscen kom sig från Trumps personliga advokat Giullianis kassaskåp till NYP nej just det normalt begåvade fattar hur det ligger till utan att ens höja ögonbrynet!

Han gav dem till dem så klart, för polisen utredde det inte. Han har berätta om det för media. Varför läser du inte direkt i amerikans media istället för att bara spekulera? Det skrivs väldigt mycket om det.
Citera
2020-10-19, 23:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innocentblue
Han gav dem till dem så klart, för polisen utredde det inte. Han har berätta om det för media. Varför läser du inte direkt i amerikans media istället för att bara spekulera? Det skrivs väldigt mycket om det.
Som sagt dit ville jag komma..
Då siffrorna pekar nedåt vad för Trumps personlige Advokat lämnar ut hårddiscen i tron att det ska hjälpa...
Citera
2020-10-19, 23:55
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Då siffrorna pekar nedåt vad för Trumps personlige Advokat lämnar ut hårddiscen i tron att det ska hjälpa...

Åh, nej, någon läckte? Är det vilken pinsam linje du ska köra?
Citera
2020-10-20, 00:00
Medlem
Citat:
Det är dem siffrorna i pollarna..men det hör inte hit...det var samma 2016 och Hillary skulle vinna vilket hon som bekant inte gjorde.......ledsen att göra dig och alla vänstersympatisörer ledsna i ögat!..Men Trump kommer att vinna en jordskredsseger!::
Citera
2020-10-20, 00:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Hade inte både Giuliani och FBI haft grejerna i över FEM månader. Borde det inte finnas ett case vid det här laget? Att FBI är tyst är en sak men Giuliani borde haft gott om tid att hitta allt han behöver.

Edit: förlåt, sen december var det visst (se tidigare post). Så snart ett år att bygga case.

Nu kräver elva republikaner i representanthuset att AG William Barr ska snabbutreda Biden:
https://www.foxnews.com/politics/house-republicans-barr-special-counsel-biden

"House Republicans on Monday wrote to Attorney General William Barr, urging him to appoint a special counsel to investigate alleged revelations coming from a laptop purported to have belonged to Joe Biden’s son Hunter -- specifically the elder Biden’s alleged participation in his son’s business dealings.

“These alleged revelations raise serious questions about former Vice President Joe Biden’s reported participation with his son’s business, dealings, specifically whether the former vice president (1) received foreign monies during his tenure in the Obama administration and (2) if former Vice President Biden allowed his son to peddle access to his father with foreign business entities,” the letter, obtained by Fox News, says."
Citera
2020-10-20, 00:23
Medlem
innocentblues avatar
Citat:

Vad då dit jag ville komma? Det står i amerikansk media och han säger det i intervjuer!
Citera
2020-10-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Nu kräver elva republikaner i representanthuset att AG William Barr ska snabbutreda Biden:
https://www.foxnews.com/politics/house-republicans-barr-special-counsel-biden

"House Republicans on Monday wrote to Attorney General William Barr, urging him to appoint a special counsel to investigate alleged revelations coming from a laptop purported to have belonged to Joe Biden’s son Hunter -- specifically the elder Biden’s alleged participation in his son’s business dealings.

“These alleged revelations raise serious questions about former Vice President Joe Biden’s reported participation with his son’s business, dealings, specifically whether the former vice president (1) received foreign monies during his tenure in the Obama administration and (2) if former Vice President Biden allowed his son to peddle access to his father with foreign business entities,” the letter, obtained by Fox News, says."
Japp! ..Detta ärendet skulle behöva en genomlysning samtidigt som hur mycket även våra egna medier rapporterar om saken till allmänheten.
Citera
2020-10-20, 00:35
Medlem
varför så tyst om detta?

hade det varit trump hade det varit värsta grejen.

hoppas det kommer ut bland alla
Citera
2020-10-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
varför så tyst om detta?

Tyvärr pga massmedia som har kontrollen över individen och inte tvärtom!...Men ..tappa inte hoppet...så länge vi är just individer så har vi också alla möjligheter att förändra vilket ingen robot i världen kan göra. Så det finns hopp!..
Citera
2020-10-20, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Tyvärr pga massmedia som har kontrollen över individen och inte tvärtom!...Men ..tappa inte hoppet...så länge vi är just individer så har vi också alla möjligheter att förändra vilket ingen robot i världen kan göra. Så det finns hopp!..
Detta kommer jag förstås berätta för folk som hatar trump
Men eftersom typ ingen media har skrivit om det så kommer jag bli kallad konspirationsteorist
så ja... what can u do
Citera
2020-10-20, 00:44
Medlem
Bones1337s avatar
Jag vill tro på detta. Ser hellre Trump än pedo Biden faktiskt.

Då jag följde förra valet väldigt noga, och gillade Trumps ”drain the swamp” o crooked Hillary stuk.

Tyvärr tror jag detta bara är valfläsk.
Trump ville ju åtala/utreda Hillary sist också.
Sen direkt när han vunnit så vände han o ba ”Hillary ska inte åtalas utan lämnas ifred”...
Citera
2020-10-20, 00:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
varför så tyst om detta?

Fox News, som är största kanalen i USA, har det som huvudnyhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in