Citat:
Ja, det är min poäng också. Det är lättare att ha överseende med lajvandet på 90-talet när tid för förändring fanns. Nu är klockan inte längre fem i tolv, hon är halv-ett. Att då tro att man faktiskt gör någon skillnad för att man donerar en femhundring i månaden till ett pojkrum i skogen är barockt. GW Söderman och halsskägget Eriksson har verkligen lyckats skaffa sig en födkrok genom att farma fram en hjord av ekonomiska drönare som jobbar extraskift på bruket i Byhåla så att pojkrummet i skogen kan få nya hantlar i gymmet. Grattis, antar jag...
Ja, herregud... Låt mig inte sätta igång en wall of text om den homofilen. Hela grejen med att detta mentala barn har en relativt framträdande position är lika roligt som det är tragiskt. Pojkspolingen är tolv år i skallen och lever i en fantasyroman 24-7. Och att den annars så självgode GW Söderman blir som en liten skolflicka när anabola-Brad Pitt dyker upp är även det hejdlöst roligt. Må så vara att Prins Valiant har andra anläggningsytor mot ungdomar än vad kanske traditionellt nationella har, men är det verkligen fler Dulnys vi behöver? Bisexuella gamers har aldrig skapat något av värde och de som dras in i ”rörelsen” av att sitta och gayflukta på Fjollin på Youtube kan vi nog vara förutan. Det blir inte särskilt många vita barn gjorda i den gruppen.
Ja, herregud... Låt mig inte sätta igång en wall of text om den homofilen. Hela grejen med att detta mentala barn har en relativt framträdande position är lika roligt som det är tragiskt. Pojkspolingen är tolv år i skallen och lever i en fantasyroman 24-7. Och att den annars så självgode GW Söderman blir som en liten skolflicka när anabola-Brad Pitt dyker upp är även det hejdlöst roligt. Må så vara att Prins Valiant har andra anläggningsytor mot ungdomar än vad kanske traditionellt nationella har, men är det verkligen fler Dulnys vi behöver? Bisexuella gamers har aldrig skapat något av värde och de som dras in i ”rörelsen” av att sitta och gayflukta på Fjollin på Youtube kan vi nog vara förutan. Det blir inte särskilt många vita barn gjorda i den gruppen.
Det fanns en marknad mellan 2015-2018 för Follin och Dulny typer. Vi hade Brexit, Trump, SD, Afs mm och vind i seglen. Nu har det blivit uppenbart hur mycket makt och inflytande våra fiender har trots att nationalister i väst har vunnit mark. Tror någon på riktigt att en Sd+KD&M regering skulle göra skillnad?
Det är också uppenbart hur mycket flyktinginvasionen faktiskt har påverkat gatubilden i landet och påskyndat den negativa demografiska utvecklingen.