Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Bra att du erkänner att du inte är nationalist.
Vilket naturligtvis förklarar det intellektuellt orimliga i att en ickenationalist likt dig själv skulle ha några som helst goda intentioner bakom att kritisera nationalister för att vara dåliga på nationalism.
Naturligtvis är du investerad i DfS och Svegot eftersom du finner det högst nödvändigt att ägna stor del av din fritid åt att propagera mot organisationen. Förnekar du att du gör det?
Som ickenationalist, vilka vettiga och intelligenta ägnar du din tid åt.
Jag behöver inte ditt erkännande
Och nej, det kräver inte en stor del av min fritid att slå in öppna dörrar. De saker jag skrivit här och som många andra också har framfört här är något en hamster kan räkna ut om man ger den en stund.
Det sitter en massa tragiska människor ute i stugorna och mår dåligt över situationen i Sverige och som tror att om de bara ger den här korpulente herren som själv övergett Sverige, en del av sina pengar, så kommer han lösa alla problem.
Det är som the underpants gnomes i South Park. Först stjäl vi underkläder, ???, slutligen blir vi rika!
Efter sex år med Radio Framåt, Motgift och Svegot, så har man köpt ett klubbhus som ingen kan åka till och som man ändå inte får vara i pga covid och som ligger tre timmars bilresa från alla tätorter i Mellansverige.
Jag tror inte det räcker med att vara både blind och dum för att inte se det här. Blind, dum och bott under en sten hela sitt liv kanske.