2020-10-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Största kanalen för extremhögern:
91,383 watching now
•Started streaming 3 hours ago

Måste vara en av de lägsta siffror jag set på Donald!

Han brukar ligga runt 80-110k

Biden brukar ligga runt en tjugondel.
2020-10-19, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Källa: https://editorial.dailywire.com/news/lawmaker-calls-for-criminal-investigation-into-biden-family-following-latest-news-reports/

Förväntar mig inget tack eller "förlåt mig" den här gången heller.

Istället blir det något gorm att jag och hälften av oss härinne är pedofiler och incestuösa

Haha, detta var skoj, du nämner att han är f.d polischef, du glömde dock nämna att Bernard Kerik har suttit i fängelse och dömts till böter för 8 olika brottsanklagelser samt åkt dit för "misdemeanor ethics violations.
Det var dock hysteriskt kul att se vilken bristande moral och charlatan denna Bernard Kerik är.

Han dömdes år 2006 till att böter på hela 221 000 dollar för två fall av "unrelated misdemeanor ethics violations". Han följde sedan upp med att 2009 bli åtalad för 8 brottsanklagelser och blev dömd till 4 års fängelse.

Mest hysteriskt av allt är dock att han under år 2020 under februari månad beviljades "full pardon" av ingen annan än Donald Trump. Detta är i princip den minst trovärdiga människan du kan referera till, en brottsling som har suttit i fängelse och som har fått böter på mer än 2 miljoner kr med anledning av etiska öveträdelser och som har stark anknytning till Donald Trump och Rudy Giuliani. När vi ändå håller på, det finns en hel wikipedia-sida tillägnad till Rudy Giulianis "promotions" till Kerik.

Idiot.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudy_Giuliani_promotions_of_Bernard_Kerik

Källa: https://www.foxnews.com/politics/trump-to-commute-sentence-of-ex-gov-blagojevich-pardon-kerik

https://www.nytimes.com/2020/02/18/nyregion/bernard-kerik-pardon.html
Senast redigerad av babymamacita 2020-10-19 kl. 01:16.
2020-10-19, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Haha, detta var skoj, du nämner att han är f.d polischef,

Framröstad till årets hjälte efter 11 septemberattackerna.

Att han sedan inte betalade ränta på ett lån och valde att visselblåsa om oegentligheterna inom poliskåren och bröt mot sekretessen - att det gav honom fängelse - det är en skam för ett demokratiskt land. Men så har vi ju sett hur domarna i NY är genompolitiserade på den nivån.

Han är cirka en miljon mer trovärdig än Bidens, som fått tiotals miljarder av Kina.

(Och här kommer babymamacita med sedvanliga påhopp om att Trump är bögpedofil och att vi i tråden är pedofiler)
Senast redigerad av blueberrycake 2020-10-19 kl. 01:19.
2020-10-19, 01:17
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Största kanalen för extremhögern:
91,383 watching now
•Started streaming 3 hours ago

Måste vara en av de lägsta siffror jag set på Donald!

Det intressanta är att 10 gånger fler följer Donald J Trump rallies än Joe Bidens.
2020-10-19, 01:19
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Han brukar ligga runt 80-110k

Biden brukar ligga runt en tjugondel.

118 000 just nu.
Nytt rekord för Trump rallies 2020
2020-10-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
118 000 just nu.
Nytt rekord för Trump rallies 2020

Otroligt tryck där ikväll! Publikhavet är enormt.
2020-10-19, 01:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det intressanta är att 10 gånger fler följer Donald J Trump rallies än Joe Bidens.

Nä! att sekten följer är självklart men att så få verkligen tittar borde oroa Donald!

2020-10-19, 01:24
Medlem
Citat:
Framröstad till årets hjälte efter 11 septemberattackerna.

Att han sedan inte betalade ränta på ett lån och valde att visselblåsa om oegentligheterna inom poliskåren och bröt mot sekretessen - att det gav honom fängelse - det är en skam för ett demokratiskt land.

Han är cirka en miljon mer trovärdig än Bidens, som fått tiotals miljarder av Kina.

Han har suttit i fängelse i 4 år för 8 brottsanklagelser. Han har fått böter på mer än 2 miljoner kr för etiska överträdelser. Det finns en hel wikipedia-sida tillägnad till alla hans "promotions" av Giuliani. Du refererar alltså till Giulianis f.d personliga livvakt och till en som är så nära Rudy Giuliani att han Giuliani är gudfar till två av hans barn. Kerik har suttit i styrelsen till ett företag ägt av Giuliani. Faktum är att just Giulianis nära relation till den kriminella Kerik kostade honom mycket när Giulianis ställde upp som en presidentkandidat.

Du referar alltså till Rudy Giulianis högra hand som fick jobb efter jobb trots att han saknade meriter. Rudy gav honom "promotion" efter promotion trots att Kerik inte ens gick ut gymnasiet. Rudy Giulianis är Keriks barns gudfar. Kerik fick dessutom en "full pardon" av Donald Trump så sent som 2020. Detta är i princip den dummaste och mest absurda källan du kan använda dig av, Rudy Giulianis knähund.

Du är ju helt utvecklingsstörd och oärlig utan dess like. Vad kommer härnäst, ska du använda Mike Pence som källa? Blir även väldigt tydligt varför du var så obekväm med att dela med dig av källan och att du inte ens skrev ut hans namn när du refererade till honom.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudy_Giuliani_promotions_of_Bernard_Kerik
Senast redigerad av babymamacita 2020-10-19 kl. 01:28.
2020-10-19, 01:25
Medlem
Sperssons avatar
Citat:

Otroligt tryck där ikväll! Publikhavet är enormt.

Det stod ännu fler amerikaner längs vägen till Carson city.

Nu kommer också nya siffror på att Donald J Trump leder förtidsröstningen.

Det har aldrig hänt det republikanska partiet tidigare.
2020-10-19, 01:25
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
...Bernard Kerik...Rudy Giuliani...Donald Trump

Alla dessa personer är totalt ointressanta. Det viktiga här är om innehållet är the real thing. Och just nu pekar allt på det. Biden har knappt kommenterat saken, han vet mycket väl att Crackhead Hunter har bäddat för en rejäl bajsmacka åt senior.

Fan, jag håller på och stekas ihjäl och min lilla ölstash vid solstolen är tom. Nä, nu ska jag in i bungalowen och fylla på min stash och sen ta ett dopp, och sen lite käk på det. Får se vilka som är här och härjar senare.
Kämpa på Baby M.
2020-10-19, 01:27
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nu är ju senaste Biden-skandalen bekräftad, bevisad och erkänd. Det finns inget mer att tillägga. FOX och andra mediaaktörer har redan bekräftat Crack-Hunters laptop och informationen. FBI har även redan medgett detta.

När en Hoax blev till realitet.

Oj vad tyst du blev! men jag kommer fråga dig om dessa: bekräftad, bevisad och erkänd!
2020-10-19, 01:27
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Nä! att sekten följer är självklart men att så få verkligen tittar borde oroa Donald!

Det oroande är att nästan ingen amerikan följer live streaming från Joe Biden rallies.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in