2020-10-17, 18:38
Medlem
XtraXs avatar
Ser fram emot morgondagen när man kan se Ola deltaga igen, en av favoriterna.
Citera
2020-10-17, 21:38
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ser fram emot morgondagen när man kan se Ola deltaga igen, en av favoriterna.

Ola vem?
Citera
2020-10-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Ola vem?

Måste vara Olof Lund han menar.
Citera
2020-10-18, 11:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ola vem?

Fan Olof så klart.
Citera
2020-10-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
.

Sluta prata om program som inte tv-sänts. Vi har redan avhandlat det olämpliga i det. Inlägg rapporterat.
Citera
2020-10-18, 21:21
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Alex Schulman förnedrar den lille tjockisen som sitter bredvid Fredrik på ett mycket snyggt sätt nu i veckan. Schulman är verkligen en bra mobbare! Men den lille tjockisens svar är bara för ynkligt. Varför kan han inte inse att det bästa är att bara svara med ett leende i såna situationer istället för att tafatt försöka kontra.

Inget förhandssnack, de flesta har inte abonnemang på dplay.
Citera
2020-10-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Sluta prata om program som inte tv-sänts. Vi har redan gått igenom detta. Inlägg rapporterat.

Jag tolkar detta som att enbart omfatta tävlingen, frågor och resultat. Programmen som sådana måste få diskuteras även fast vissa pensionärer tittar via tablåtv.
Citera
2020-10-18, 21:22
Medlem
Citat:
Jag tolkar detta som att enbart omfatta tävlingen, frågor och resultat. Programmen som sådana måste få diskuteras även fast vissa pensionärer tittar via tablåtv.

Fel. Jag, och säkert många med mig, vill inte veta någonting om innehållet gällande sådant som ännu inte tv-sänts.
Citera
2020-10-18, 21:23
Medlem
Citat:
Inget förhandssnack, de flesta har inte abonnemang på dplay.

Då kan ni starta en egen tråd och diskutera gamla avsnitt. Alla mot alla är gjort för att bingewatchas, vilket programledarna upprepar varje vecka.
Citera
2020-10-18, 21:28
Medlem
Citat:
Då kan ni starta en egen tråd och diskutera gamla avsnitt. Alla mot alla är gjort för att bingewatchas, vilket programledarna upprepar varje vecka.

Om du inte kan hålla dig kan du göra spoliertaggar. Men då får du se till att även ha skriftlig varning ovanför om att det handlar om kommande tv-program.
Senast redigerad av Ville815 2020-10-18 kl. 21:32.
Citera
2020-10-18, 22:26
Medlem
activateds avatar
Citat:
Jag tycker Kakan Fetmansson var särskilt vidrig när hon fick det till att det var hennes partner förra säsongen som orsakade det dåliga resultatet. Jag kan nämligen inte minnas att hon själv bidrog med några poäng man höjde på ögonbrynen åt.

Fan vad oskön och vidrig personlighet hon verkar ha.. Satte precis på tv:n och ser denna padda tävla ihop med Gardell nu. Tyckte fan på riktigt synd om Moraeus förra säsongen som blev ihopparad med denna jävla blobb.
Citera
2020-10-19, 00:01
Medlem
Newtonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ja, fast att frontfiguren står skriven innan bandnamnet gör inte bandnamnet i sig annorlunda. Till exempel heter banden The Crickets och The Wailers oavsett om Buddy Holly respektive Bob Marley står skrivna före i egenskap av frontmän eller inte. Hade det ibland stått The Wings och ibland Paul McCartney & The Wings hade det varit en annan femma.

De nämnde skivomslaget specifikt som riktlinje till Gardell, när han själv började babbla om det. Men det var nog inte lika till båda. Vill egentligen inte diskutera, förstår vad du menar och håller med om godtyckligheten, men jag tror och hoppas inte att det rör sig om favorisering.

Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
På en flexi utgiven i Polen 1974 fick bandet heta "The Wings".

https://www.discogs.com/P-McCartney-I-Grupa-The-Wings-CCR-Helen-Wheels-Proud-Mary/release/3235931

På en singel utgiven i Filippinerna 1973 fick bandet också heta "The Wings" (åtminstone enligt discogs för jag har svårt stt se namnet på etiketten).

https://www.discogs.com/Paul-McCartney-The-Wings-My-Love/release/14629168

På två mer sentida samlingar har bandet också fått heta "The Wings".

https://www.discogs.com/Various-Original-Rock-1/release/6635450

https://www.discogs.com/Various-Pott%C3%BE%C3%A9tt-70s/release/13087096

Säkerligen är alla ovanstående fall rena olycksfall i arbetet, men ändå ...
Tack. Då var det inget snack, de fick fördelar. För övrigt så gillar programmet mkt och har inte upplevt att någon annan gynnats så här trots att de har haft personer som jag vet är nära vänner till Filip & Fredrik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in