2020-10-18, 19:40
Medlem
Ovcharkas avatar
Jävla horsäsong. Halva tabellen jagar tredjeplatsen. Samtliga är en snedspark ifrån europa-spel nästa säsong. Enda man kan roa sig åt är att Göteborg är så jävla dåliga. Inga namn på ryggen, dålig arena, inga anfallare, sparkad tränare, Aiesh, trötta hemvändare...

Nåväl, DIF är två omgångar efter så 6p där så ser det OK ut, för en stund. Synd bara att vi ska möta Malmö i nästa match... ugh...
Citera
2020-10-18, 20:26
Medlem
Aron seriens överlägset bästa målskytt sett till speltid.

Ansåg han länge vara en flopp i Kolbeinn-nivå men tydligt nu att han inte är det.
Citera
2020-10-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Jävla horsäsong. Halva tabellen jagar tredjeplatsen. Samtliga är en snedspark ifrån europa-spel nästa säsong. Enda man kan roa sig åt är att Göteborg är så jävla dåliga. Inga namn på ryggen, dålig arena, inga anfallare, sparkad tränare, Aiesh, trötta hemvändare...

Nåväl, DIF är två omgångar efter så 6p där så ser det OK ut, för en stund. Synd bara att vi ska möta Malmö i nästa match... ugh...
Inte fan ska man ha namn på ryggen, det och måljinglar är hockey. Lär dig vad spelarna heter.
Citera
2020-10-18, 21:15
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Inte fan ska man ha namn på ryggen, det och måljinglar är hockey. Lär dig vad spelarna heter.

OK , men att spelarna har nummer på ryggen som börjar på 80 är inte hockey?
Citera
2020-10-18, 22:23
Medlem
Citat:

Lite positivt att möta MFF nu, kanske de slappnar av lite nu när de känns som klara mästare. Blir nog lite värre att möta AIK framöver.

Förra året så kom jag ut i offentligheten som Djurgårdare och det gick ju bra. I år känner jag mig mogen att komma ut som varande medlem i Aston Villa.
Citera
2020-10-18, 22:24
Medlem
Citat:
Det är också illa. Inga nummer över 21 är ok?
Citera
2020-10-18, 23:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Lite positivt att möta MFF nu, kanske de slappnar av lite nu när de känns som klara mästare. Blir nog lite värre att möta AIK framöver.

Förra året så kom jag ut i offentligheten som Djurgårdare och det gick ju bra. I år känner jag mig mogen att komma ut som varande medlem i Aston Villa.

MFF brukar ha svårt att komma igång efter landslagsuppehåll. Blir inte förvånad om ni vinner.
Citera
2020-10-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Aron seriens överlägset bästa målskytt sett till speltid.

Ansåg han länge vara en flopp i Kolbeinn-nivå men tydligt nu att han inte är det.
Är väl minst 4-5 straffmål han fått med sig?
Citera
2020-10-19, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Är väl minst 4-5 straffmål han fått med sig?
3 straffmål, 6 spelmål (på rätt begränsad speltid). Lägg till 3 spelmål i cupens gruppspel och det är ett rätt så bra facit för någon som var en av seriens kallaste spelare för inte så länge sedan.

Tror fan att jag kallade honom för Jesper Janssons sämsta värvning i våras.
Citera
2020-10-19, 09:50
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:

Nu valde ju Sana 89 för att det är hans födelseår och att hans gamla nummer att upptaget. Men visst ser det dumt ut.
Citera
2020-10-19, 10:10
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Nu valde ju Sana 89 för att det är hans födelseår och att hans gamla nummer att upptaget. Men visst ser det dumt ut.

Och Wernbloom...? Nåväl, en petitess, men vad hände med:

1
2 - 4 - 5 - 3
6 - 8
7 - 10 - 11
9
Citera
2020-10-19, 10:51
Medlem
Hoppas detta var sista matchen Wernbloom startade, komik att se han lunka runt på plan som anfallare, har ingen speed, ingen vidare teknik och vinner för få dueller för att kompensera för allt det han saknar.

Uselt rakt igenom igår, Jallow och Sana var väl kanske bäst av alla dåliga. Greken ok också.

Antalet bra målchanser vi skapar i genomsnitt per match har minskat med ungefär 60% sedans tränarbytet, det är inte ok, dock är ju poängskörden ungefär likadan, till och med lite bättre, men då har vi haft ett förhållandevis enkelt spelschema, nu kommer Rolles riktiga prövning, 2 vinster till måste vi iaf fixa.

Funderar seriöst på att skita i att kolla på resten av den AS säsongen, det betyder inte att jag inte bryr mig, men det gör att man lider mindre och tycker livet är lite roligare, för det finns annat att göra och viktigare saker och personer, iaf för mig. Inte direkt så att dom kommer börja spela bättre för att jag sitter framför tvn och är förbannad.

Blåvitt just nu är bara 90 bedrövliga minuter med 0 njutning varje vecka. Jag är iaf förhållandevis bra på att processa skiten och få ut det ur systemet.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-10-19 kl. 11:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in