2020-10-18, 18:33
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Siffran brukar landa på 20-25% har jag för mig. Illa nog.
Andelen som tycker det borde vara förbjudet att missakta deras dödskult är mycket högre än så.

I den här undersökningen från UK så ansåg 78% av muslimer att de som visar bilder på Muhammed ska arresteras och straffas. 68% av muslimer ansåg att de som "förolämpar islam" ska arresteras och straffas:
http://www.slideshare.net/brighteyes/attitudes-to-living-in-britain
(slide 20)
Citera
2020-10-18, 18:37
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
Resterande ljuger. Om du kunde arabiska skulle du höra vad de kallar västerlänningar bakom ryggen.

Tror du är naiv nu igen.
Jag utgår naturligtvis från de som säger sig stödja terror mot värdfolket.
Citera
2020-10-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Felet är att komma till Europa och "respektera" på medeltidsviset som vi lade av med här för länge sedan och byggde fungerande samhällen istället.

Vad är poängen med att vara här om man vill ha det som i den islamiska världen istället?
Så ska man bo i europa först ska man sluta respektera sig själv ??😜

Inte konstigt folk är alkoholister,knarkare,psykiskt sjuka,föder inga barn osv osv 🙄
Citera
2020-10-18, 18:41
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ja precis, det har ju aldrig inträffat islamistiskt våld i Frankrike tidigare?
Det är en fin och lugn del av världen där alla olika immigranter och infödda respekterar varandra, sjunger cumbaya och äter grillad korv tillsammans.

Ja majoriteten. Mina franska vänner är både muslimer och kristna.
Citera
2020-10-18, 18:41
Medlem
Kardinalfelet av Europa var att ta emot muslimer från f d Sovjets republiker. De kunde stannat i sina nyblivna länder och där verkat för islam. Frankrike har ett visst ansvar för människor i forna kolonier och tar det men muslimer i f d Sovjet har man liksom Sverige inget ansvar för. De franska asyllagarna är nästan lika livsfarliga som de svenska.
Citera
2020-10-18, 18:42
Avstängd
online_alwayss avatar
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/elva-gripna-efter-mordet-pa-franske-lararen

Tiotusentals i manifestation just nu i Paris och andra städer, för läraren som mördades.
Citera
2020-10-18, 18:42
Medlem
Gusselbys avatar
Mångkultur när den är som finast.

https://images.app.goo.gl/mbpEWNwgZumQNbCs6

Obs! Varning, inget för lättkränkta eller lättskrämda.

Här en annan:

https://images.app.goo.gl/iftGvSYtiSoVAWBm6
Citera
2020-10-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Ja majoriteten. Mina franska vänner är både muslimer och kristna.

Så bra då, kör ni halalkorv eller går det bra med riktig korv?

Men i alla fall, då kan du väl be dina muslimska vänner att gå ut och demonstrera? Och tydligt ta avstånd. Gärna med karikatyrplakat. För de är väl för yttrandefrihet?
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
en halshuggning av en knäpp muslim av 5 miljoner franska muslimer. oj oj!
Snygg relativisering där (not). Som om det här skulle vara första incidenten i Frankrike med islamska religiösa förtecken. Tror inte du har något mer att tillföra debatten.
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Kardinalfelet av Europa var att ta emot muslimer från f d Sovjets republiker. De kunde stannat i sina nyblivna länder och där verkat för islam. Frankrike har ett visst ansvar för människor i forna kolonier och tar det men muslimer i f d Sovjet har man liksom Sverige inget ansvar för. De franska asyllagarna är nästan lika livsfarliga som de svenska.

Och ändå är det säkert att åka till de där länderna till och med. Det är ju knappast som att majoreten av dessa sovjetmuslimer är lika denna 18-åring. Bonstonbombarna 2013 är dom enda två bröder jag kan minnas ha gjort något liknande. Vet du fler?
Citera
2020-10-18, 18:45
Medlem
Citat:
en halshuggning av en knäpp muslim av 5 miljoner franska muslimer. oj oj!

En halshuggning av en knäpp muslim av 5 miljoner (andra knäppa) franska muslimer.
Jag dömer dom inte, de är hjärntvättade sen barnsben vilket gör det ännu mer angeläget att avvisa dem från europeisk mark. De utgör en säkerhetsrisk för judar, kristna, buddister och övriga som inte tillhör någon religion.
Allt annat resonemang kring detta och alla andra försök till åtgärdersom integrationen och "utbildning" är helt förutsättningslösa.
Citera
2020-10-18, 18:45
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Så bra då, kör ni halalkorv eller går det bra med riktig korv?

Men i alla fall, då kan du väl be dina muslimska vänner att gå ut och demonstrera? Och tydligt ta avstånd. Gärna med karikatyrplakat. För de är väl för yttrandefrihet?

Dom manifesterar just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in