2020-10-18, 17:59
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Muslimer kan inte integreras, det har vi gång på gång redan fått konstaterat.

Logiken säger ju att man inte gärna släpper in en räv i ett hönshus och sen tycker att räven eventuellt ska anpassa sig i hönshuset. Det går inte, och kommer aldrig att gå. Slutet vet vi.

en halshuggning av en knäpp muslim av 5 miljoner franska muslimer. oj oj!
Citera
2020-10-18, 18:05
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always

Av de 5 miljoner "franska" muslimer så kan du ge dig sjuttsingen på att 80% av dem tyckte det var rätt gjort. Det ligger i deras religion och deras tvångstankar om att hamna i helvetet om man tänker annorlunda är långt ifrån normalt.
Citera
2020-10-18, 18:08
Medlem
ceyifam2s avatar
Typisk knäppgök, men han verkar ju inte i ett vakuum, lika lite som Breivik och andra fullblodsgalningar. Det finns helt enkelt en del som tycker att Muhammed, som inte alls är en sagofigur utan en extremt framgångsrik sektledare för 1400 år sedan, inte bör avbildas. För att avdramatisera det här bör alla upplysta tidningar omgående publicera några bilder på denne Muhammed för att förklara vad allt hallå är omkring.
Citera
2020-10-18, 18:11
Bannlyst
När ska fransmännen inse att dessa jävla manifestationer och handhjärtan inte kommer lösa något?
Citera
2020-10-18, 18:20
Medlem
Citat:
Av de 5 miljoner "franska" muslimer så kan du ge dig sjuttsingen på att 80% av dem tyckte det var rätt gjort. Det ligger i deras religion och deras tvångstankar om att hamna i helvetet om man tänker annorlunda är långt ifrån normalt.
Vad är fel med att respektera sig själv ??🙄
Citera
2020-10-18, 18:23
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Siffran brukar landa på 20-25% har jag för mig. Illa nog.
Citera
2020-10-18, 18:24
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:

Hur många muslimer tror du stöder dådet? Hur många skulle gärna vilja göra samma sak men någonstans förstår att det inte är lika lätt att komma undan som i sitt hemland?
Citera
2020-10-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vad är fel med att respektera sig själv ??🙄

Felet är att komma till Europa och "respektera" på medeltidsviset som vi lade av med här för länge sedan och byggde fungerande samhällen istället.

Vad är poängen med att vara här om man vill ha det som i den islamiska världen istället?
Citera
2020-10-18, 18:25
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Siffran brukar landa på 20-25% har jag för mig. Illa nog.
Resterande ljuger. Om du kunde arabiska skulle du höra vad de kallar västerlänningar bakom ryggen.

Tror du är naiv nu igen.
Citera
2020-10-18, 18:27
Medlem
Jag noterar att det är väldigt få icke-vita bland deltagarna. Jag lämnar det där.

Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
När ska fransmännen inse att dessa jävla manifestationer och handhjärtan inte kommer lösa något?
Bättre än svenskarna. Hur många dök upp när en oskyldig tolvåring oprovocerat sköts ihjäl? 30? Hur många ministrar dök upp den gången? Alla inbjudna avböjde.

En förutsättning för att det överhuvudtaget ska bildas en gnista är att folk samlas på en plats. Går ju inbilla sig att det blir stökigare framåt kvällen.
Citera
2020-10-18, 18:27
Medlem
Citat:

Ja precis, det har ju aldrig inträffat islamistiskt våld i Frankrike tidigare?
Det är en fin och lugn del av världen där alla olika immigranter och infödda respekterar varandra, sjunger cumbaya och äter grillad korv tillsammans.
Citera
2020-10-18, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
Resterande ljuger. Om du kunde arabiska skulle du höra vad de kallar västerlänningar bakom ryggen.

Tror du är naiv nu igen.

Ljuger eller bryr sig inte. Vi ser ju inga demonstrationer med muslimer som protesterar mot den meningslösa våldsislamismen i vart fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in