Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Jag hatar definitivt ingen som jag aldrig träffat, som jag bara känner som anonyma alias på ett internetforum. Däremot kan jag förakta dem och det som de skriver. Särskilt toktanter och foliehattar som Q-rörelsen. Ni är direkt livsfarliga och har skapat många situationer världen över där ni utsatt andra för livsfara och till och med död. Situationen på Cosmos Ping Ping där en av era meningsfränder med vapenkraft skulle frita barn som kidnappats och hölls i pedofilernas våld. Ni stödjer bara Trump för att han är sinnessvag nog att att inte ta avstånd från vad ni säger och gör.
Ni följer blint en ledare som ni inte vet vem det är, och som bara håller kontakten med er på obskyra internetforum. Där ni kan ta del av galningens sjukliga kommunikation. Ni saknar helt förmågan till kritiskt tänkande och att dra egna slutsatser av den information som finns i bruset. Ni är därför värda allt det förakt som jag och andra riktar åt ert håll.
Vilket svar hänvisar du till, det är så många foliehattar i denna tråd att det är svårt att hålla isär er.
Vet heller inte vilken seger du förväntar dig om en vecka, för oss andra är valet om drygt två veckor den 3/11. Då vågar jag lova dig att USA har en nya President och han heter Joe Biden. Hur mycket du än använder detta forum, för dina/era fulteorier.
Att du dessutom tror att denna tråd har en faktiskt påverkan på det amerikanska Presidentvalet, säger väl allt om dig och dina likar.

Du är en hatisk person, vilket du visade i det mest vedervärdiga Ad Hominem tidigare i tråden. Jag har sällan sett maken till hat. Inlägget finns kvar. Fräckt av dig detta.
Resten av ditt inlägg är knappast värt att slösa kalorier på, då du satsar pengar på detta, samtidigt som du raljerar över barnövergrepp och child trafficking. Du hånar människor som försöker göra skillnad, kallar dem allt möjligt nedvärderande. Skäms gör du inte heller, i din uppvisning av arrogans och bristande empati. Inte allt kan avfärdas med konspirationsteorier, men som härskarteknik fungerar det. Än så länge.
Trump är den ende president som tagit child trafficking på allvar, vi har bara sett början. Att det dröjer med de stora framstegen beror på personlighetstyper av din sort, som gör allt att för att skörda billiga poäng kring allvarliga saker och bidrar till att blanda korten.
Vi får se om lite av detta tema kommer upp på ytan i slutet av valkampanjen.