Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Att du tror att detta bara handlar om bara valet i USA är ett skämt. Stödet för en fri värld är universellt och valet i USA är ytterst viktigt för att fortsätta önskan om en fri värld.
Winston Churchill, Margret Thatcher hade stått på Trumps sida, om vi gör liknelsen snäll.
Då tycker jag att du skall gå till en annan tråd och skriva om detta. I denna tråd handlar det om Presidentvalet 2020. Den tråd som du kommer att skriva i här näst, kommer åtminstone inte jag att besöka, så du slipper mina kommentarer på dina undermåliga inlägg.
Om du tror att en intellektuell och tänkande person som Winston Churchill, hade ägnat en tanke åt en galning som Trump så har du inte fattat någonting. Churchill ställde i högsta grad krav på sin omgivning, krav som Trump överhuvudtaget inte skulle förstå. Hur det hade varit med "Tanten" vet jag inte, men en indikation är väl att de flesta nu levande Republikanerna, som tidigare verkat inom Presidentämbetet tar avstånd från Trump, eller åtminstone inte vill ge honom sitt offentliga stöd, säger väl det mesta, även om vad "Tanten" hade tyckt.
#evictionnotice2020
#byebyeneveragain