2020-10-18, 11:56
Medlem
Ravenlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PellesKorvkiosk
Kommer f.d päronformade KundserviceMax fixa fram skohorn med trycket "Kampen kräver mer än ord" nu?

Greenpilled behöver jobba för att vara dagsaktuella i handeln, det är i trender pengarna ligger och pengar lär man dra in när bankerna ska tvingas på knä i domstol så småningom.

Donatoren som donerade 100k lär ju vara nöjd vid det här laget. Vad fan får jag för pengarna?! lixom. Offervilja-kopia in the making.
Citera
2020-10-18, 12:06
Medlem
PellesKorvkiosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenlund
Donatoren som donerade 100k lär ju vara nöjd vid det här laget. Vad fan får jag för pengarna?! lixom. Offervilja-kopia in the making.

Hej!

Ska vi vara rättvisa så är det en hel del andra saker man finansierat på sistone. Den nya översättningen av "Mein Kampf" är ett tydligt exempel på något som kommer att spela en viktig roll i maktövertagandet.

Sen är det ju också en del löpande utgifter som placerats i väntan på återbäring och marginal som exempelvis bar-sortimentet på Nordendagarna samt investeringen i kosttillskottsbranschen.

Att krossa bankmaffian är inte kriget, det är bara ännu ett slag. Man tänker av allt att döma väldigt brett.

Bkh
Senast redigerad av PellesKorvkiosk 2020-10-18 kl. 12:15.
Citera
2020-10-18, 12:08
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintologi
https://antifa.se/2020/10/17/hampus-stolt-stjarnskottet-i-naste-2-med-ett-morkt-forflutet-av-droger-och-familjevald/

Ställs det INGA som helst krav på nya rekryter i Nordiska motståndsrörelsen längre? Har man lämnat totalt walk over till AFA och andra grupperingar? Förstår inte varför man gång på gång bjuder på sådana här självmål.

Vad var det Simon Lindberg nyligen skrev i sin artikel på NMRs hemsida? Jo - Alla behövs i kampen.

Känns som att Simon Lindbergs artikel 100 procent handlade om Hampus Stolt. Alltså dödshotat och misshandlat sin mamma, den typen av människa är inte välkommen någon annanstans i samhället förutom NMR.

Hur många är det nu som har en psykisk utvecklingsstörning i podden "Mer än Ord" nu?

Hampus Stolt
Tobias Malvå
Cedric Höglund

Är de jag kommer på på rak arm
Citera
2020-10-18, 12:11
Medlem
Ravenlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Känns som att Simon Lindbergs artikel 100 procent handlade om Hampus Stolt. Alltså dödshotat och misshandlat sin mamma, den typen av människa är inte välkommen någon annanstans i samhället förutom NMR.

Hur många är det nu som har en psykisk utvecklingsstörning i podden "Mer än Ord" nu?

Hampus Stolt
Tobias Malvå
Cedric Höglund

Är de jag kommer på på rak arm

Oj, räknar du inte med att Osc*r B*rgstr*m har åtminstone en diagnos?
Citera
2020-10-18, 12:19
Medlem
PellesKorvkiosks avatar
Citat:

En del räknar svartsjuka som en diagnos och det tordes Oscars gamla kamrat såväl som hans mindre nogräknade flickvän kunna skriva under på, men hur som helst är ju han drivande i ett mer kritiskt analyserande projekt numer så det vore inte rätt och riktigt att inkludera honom i Mer än Ords uppställning.
Senast redigerad av PellesKorvkiosk 2020-10-18 kl. 12:28.
Citera
2020-10-18, 12:32
Medlem
malva123s avatar
Citat:

Det var en öppen fråga har verkligen dålig koll på "mer än ord" eftersom det är så svårlyssnat.
Men då har vi altså personer i podden "mer än ord" som har en bekräftad psykisk utvecklingsstörning:

Hampust Stolt
Tobias Malvå
Cedric Höglund
Oscar Bergström (numera NS)
Citera
2020-10-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintologi
https://antifa.se/2020/10/17/hampus-stolt-stjarnskottet-i-naste-2-med-ett-morkt-forflutet-av-droger-och-familjevald/

Ställs det INGA som helst krav på nya rekryter i Nordiska motståndsrörelsen längre? Har man lämnat totalt walk over till AFA och andra grupperingar? Förstår inte varför man gång på gång bjuder på sådana här självmål.

Vad var det Simon Lindberg nyligen skrev i sin artikel på NMRs hemsida? Jo - Alla behövs i kampen.

Haha det är imponerande att man gång på gång lyckas hitta bottenskrapet. Men flyttade inte Hampus tillbaka till Varberg för att han blev nekad att följa med till Nordisk Styrka? Typ alla andra i Nyköpings kampgruppen gick över förutom Hampus.
Citera
2020-10-18, 15:54
Medlem
Sekten fortsätter leverera sitt sektbeteende åter igen. Ett månadsmöte med "utvecklingssamtal". Får ni ha med era föräldrar då också och visa hur duktiga ni är när farbror Thunlind berömmer era insatser? De flesta av er saknade väl föräldrarna på utvecklingssamtalen i grundskolan, så grattis! Nu har ni chansen att visa vilka duktiga gossar ni blivit.
Citera
2020-10-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Sekten fortsätter leverera sitt sektbeteende åter igen. Ett månadsmöte med "utvecklingssamtal". Får ni ha med era föräldrar då också och visa hur duktiga ni är när farbror Thunlind berömmer era insatser? De flesta av er saknade väl föräldrarna på utvecklingssamtalen i grundskolan, så grattis! Nu har ni chansen att visa vilka duktiga gossar ni blivit.
Jag förstår inte. Gör du dig lustig över ruskiga familjeförhållanden? Fast egentligen, vad mer kan man förvänta sig utav en liten klick våldtäktsmän och djurplågare.
Citera
2020-10-18, 17:47
Medlem
Vintologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarMadden
Jag förstår inte. Gör du dig lustig över ruskiga familjeförhållanden? Fast egentligen, vad mer kan man förvänta sig utav en liten klick våldtäktsmän och djurplågare.
Givetvis ska du inte förvänta dig något annat av Nordiska motståndsrörelsen som släpper in alla världens kvinnoskändare bara de är vita. Kul även att du tar upp djurplågaren Jimmy Andersson - https://sverigesradio.se/artikel/6971672
Citera
2020-10-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarMadden

Ett urval av kvinnomisshandlare i NMR:
And*rs Br*berg
M*ttias B*ckvik
J*rgen *riksson
And*rs Str*nd
H*mpus St*lt

Sen har du Jimmy Andersson (näste2) som är djurplågare och en fegis som låter sina fiender hämta sköldarna mitt framför ögonen på honom. Barnmisshandlare som Kim Mauritzon och hans flickvän Susanne, som föga förvånande tillhör näste 3. I samma näste har du din favorit Zacharias som finner sexuell attraktion till våldtäkt och misshandel, det har han själv erkänt till AFA som han chattade med.

Kasta inte sten i glashus.
Citera
2020-10-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Ett urval av kvinnomisshandlare i NMR:
And*rs Br*berg
M*ttias B*ckvik
J*rgen *riksson
And*rs Str*nd
H*mpus St*lt

Sen har du Jimmy Andersson (näste2) som är djurplågare och en fegis som låter sina fiender hämta sköldarna mitt framför ögonen på honom. Barnmisshandlare som Kim Mauritzon och hans flickvän Susanne, som föga förvånande tillhör näste 3. I samma näste har du din favorit Zacharias som finner sexuell attraktion till våldtäkt och misshandel, det har han själv erkänt till AFA som han chattade med.

Kasta inte sten i glashus.
Ojdå. Ja där ser man. Nazister ska givetvis inte bete sig sådär. Man förväntar sig en ubermench hos nazisterna. Hos er afaiter är det ju där emot skillnad med tanke på att ni våldtar medlemmar och förstör hotellrum genom att kleta ner väggarna med bajs.

Sen har väl jag sagt till dig att du är min lilla bitch så sluta mopsa upp dig. Jag kastar sten på vem fan jag vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in