Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-12, 21:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Olivolja, blir det...

Citat:
Då var skörden igång! Och för att göra en bra olivolja är skörden enormt viktig! Allt handlar om att inte skada oliverna så oljan blir sur! För att beställa oljan vi gör på oliverna vi skördar idag gå in och bokmärk http://robertos.se. Webbshop öppnar onsdag eller torsdag!
https://twitter.com/paolorobertocom/status/1315659829583785989
Citera
2020-10-12, 22:57
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Olivolja, blir det...

https://twitter.com/paolorobertocom/status/1315659829583785989

Ingen tvekan där inte, plockad olivolja blir det

"Man kan inte SKAKA ner oliver man måste PLOCKA dom, SÅ HÄR!"
"Varenda jäkla oliv i min olivolja har JAG och min FAMILJ PLOCKAT!!
Citera
2020-10-13, 17:48
Medlem
mjukmjukares avatar
Ja, det blir rent logistiskt ett stort arbete att få en någorlunda stor webbshop som efter säsong och som konsekvent skall hålla ett stort bra sortiment på hyllorna. Och då inte för att fastna på hyllorna utan hela tiden vara på väg.
Från producent via Paolo till kund.

Detta ska följas med intresse.

Citera
2020-10-15, 21:35
Medlem
Men har Paolo Roberto gjort det igen? Frontat alltså?
För aktiebolaget som är listat på hans nya webplats har inte med honom i styrelsen?
Citera
2020-10-15, 22:00
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Men har Paolo Roberto gjort det igen? Frontat alltså?
För aktiebolaget som är listat på hans nya webplats har inte med honom i styrelsen?
Jag skulle tro det. De få olivträd som växer på släktens lilla tomt lär inte täcka så mycket mer än deras husbehov. Kanske, av en slump, hamnar oljan från någon av just de frukterna i de flaskor som i ett senare skede av uppköparen via grossisten och aktuellt företag förses med Robertos namn. Men fan tro't.

Kulten av olivolja drevs ju hårt i TV-kanalerna för några år sedan. Det blev lite löjligt, med smygreklam och konsumentupplysning i förvirrad förening. Inget ont i oljan, men känns det inte lite uttjatat? Det är ju bara olivolja.

Vi får hoppas att han har lojala fans. Det är nog bara nyttigt, och vettigt av honom, att inte investera eget aktiekapital.
Citera
2020-10-16, 23:53
Medlem
En läsare på Bloggbevakning som har ögonen med sig skriver att Elin just nu befinner sig på samma hotell som Paolo i Sorrento - Bellevue Syrene.

Paolo har taggat hotellet på sin Instagram. Och Elin har lagt upp en story på sin Instagram där man tydligt ser att sänggaveln är samma som kan hittas på hotellets hemsida.

Elin visar ingenting mer från hotellet eller att hon är i Italien, trots att det är ett underbart ställe med fantastisk utsikt. Undrar varför de är så noga med att försöka dölja att de är där tillsammans...
Citera
2020-10-17, 00:37
Medlem
NorthernCrosss avatar
Jag stöttar dig Paolo. Vem fan har inte köpt en hora liksom? Olivoljan smakar väl likadant iaf? Jävla batikkärringfasoner och klaga på det.
Citera
2020-10-17, 15:19
Medlem
Dofternas avatar
Paolos varumärke är förstört. Kan för mitt liv inte förstå varför inte Paolo tar in Eddie Oliva som ansikte och namn?
Citera
2020-10-17, 17:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernCross
Jag stöttar dig Paolo. Vem fan har inte köpt en hora liksom? Olivoljan smakar väl likadant iaf? Jävla batikkärringfasoner och klaga på det.
Är väl för att han är en offentlig person som det blir en sån jävla uppståndelse.
Citera
2020-10-17, 17:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ingen tvekan där inte, plockad olivolja blir det

"Man kan inte SKAKA ner oliver man måste PLOCKA dom, SÅ HÄR!"
"Varenda jäkla oliv i min olivolja har JAG och min FAMILJ PLOCKAT!!

Ja men poängen är, att för att man ska kunna skaka ner dom måste dom vara mycket mer mogna (övermogna). Så det är inte plockningen i sig själv som gör magin. Han har en stor poäng.

Dock tror jag det är en miss att sälja dom i 500ml. Gör mindre flaskor och sälj den som ”krydda”. Och få upp volym samtidigt som han kan höja marginlerna ännu mer.

Är det något lurt kommer kvällspressen vara på honom som blodiglar.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2020-10-17 kl. 17:57.
Citera
2020-10-18, 11:26
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
03:22...

Konstig övning

Citat:
03.22 Någon minuts rörlighetsträning och så iväg för att ta ett tidigt flyg hem!

https://twitter.com/paolorobertocom/status/1317639635703635971
Citera
2020-10-18, 16:22
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
03:22...

Konstig övning

https://twitter.com/paolorobertocom/status/1317639635703635971

Man måste ge honom för att inte ge upp vissa övningar.
T o m på natten. När vi vanligt dödliga bara sover.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in