2020-06-16, 23:09
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hans längd har varit uppe i tråden flera gånger och 164 stämmer inte.
Förklara detta då

https://m.imgur.com/a/BrUQ85p

Och förklara varför just längden skulle vara sanning? För det kommer ju från honom själv. Skitsnack som allt annat.

Jag har sett passet, som sagt.
Citera
2020-06-17, 00:38
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Förklara detta då

Och förklara varför just längden skulle vara sanning? För det kommer ju från honom själv. Skitsnack som allt annat.

Och du vägrar fortfarande svara på direkta frågor om i vilket sammanhang du har sett passet.
Citera
2020-06-17, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Varför grät han i tv då under bästa sändningstid?
För att han hade fastnat med skägget i brevlådan och kunde lika väl kliva fram? Vad fan har det med hans ekonomi att göra? Inte gick han stärkt efter det...
Citera
2020-06-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanadelmane
För att han hade fastnat med skägget i brevlådan och kunde lika väl kliva fram? Vad fan har det med hans ekonomi att göra? Inte gick han stärkt efter det...

Men då borde han ha sagt som du skrev. Dvs. att han hade sitt på det torra och kunde göra som han själv behagade med vem han ville. Och inte gråta över allmänhetens och flickvännens förlåtelse.

Ungefär som Bard gjorde när det gäller BLM-demonstranterna. Han visade i alla fall ryggrad.
Citera
2020-06-17, 14:00
Medlem
Citat:
Men då borde han ha sagt som du skrev. Dvs. att han hade sitt på det torra och kunde göra som han själv behagade med vem han ville. Och inte gråta över allmänhetens och flickvännens förlåtelse.

Ungefär som Bard gjorde när det gäller BLM-demonstranterna. Han visade i alla fall ryggrad.
Med barn och en fru som han förmodligen vill behålla kan man inte sitta i en TV-soffa inför hela svenska folket och säga att det är var mans sak om man vill köpa lite sex.
Citera
2020-06-17, 14:15
Medlem
Citat:
Med barn och en fru som han förmodligen vill behålla kan man inte sitta i en TV-soffa inför hela svenska folket och säga att det är var mans sak om man vill köpa lite sex.

Han är skild sen 8 år tillbaka.
Citera
2020-06-17, 14:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Förklara detta då

När har du sett hans pass?
Citera
2020-06-17, 14:34
Medlem
Citat:
Han är skild sen 8 år tillbaka.
Förhållandet då. Skit samma!
Citera
2020-06-17, 17:47
Medlem
Citat:
Stackars barn och anhöriga som får leva med en ynkrygg som sitter och låtsasgråter på bästa sändningstid. Det är inte mycket till fadersfigur.
Citera
2020-06-17, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Säga vad man vill och det gör jag.
Fi fan vad urbota tråkiga skitfilmer han dungar ut på sitt Instagram nu. Same same But different.
Kill your darlings Roberto.

Ang ringen blev han ju aldrig den store vinnaren. Men jevlar vad han fightades. Och maken till människa att inte ge upp utan ständigt resa sig, trots otroligt tufft motstånd kan jag icke ta ifrån honom. Han reste sig trots att han var en våt fläck. Pannben där.

Det kommer han få lida av inom kort tid antagligen. Dem smällarna tar. Det kostar att vara en fajter.
Citera
2020-06-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Alltså han slogs om titeln hela två gånger, förlorade dock men ändå man måste ju ha vunnit något för att få slåss om bältet, senare erövrade han WBC, interkontinentalbältet samt har varit flerfaldig svensk och nordisk mästare i tkw även svensk mästare i kickboxning så att påstå att han bara är en gatuboxare som ger sig på fyllon är fel.
Nej jag påstår att hela hans framgång och karriär bygger på att han slog ner fyllon och blev upplockad av den rättänkande, självgoda medelklassvänstern. Han är bra mycket bättre boxare än mig, men allvarligt, svensk mästare i boxning i flugvikt? Hur stor är konkurrensen jämfört med att slå sig in i en startelva i allsvenskan i fotboll?
Citera
2020-06-18, 01:19
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Förklara detta då

Han är 174/175cm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in